Gå til innhold

Møteplassen: Bare teite overfladiske menn som kun er ute etter sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De er norske. De norske er ikke bedre enn de utenlandske tror jeg. De norske kan være ganske løse. Jeg har faktisk troen på at utlandske kan være bedre. Men jeg kan ta feil? :)

De spiller på følelser, helt til de får sex noen ganger. Når de har fått sex noen ganger, så merker jeg at de virker kun ute etter sex, og skriver og snakker til meg videre som om jeg er et sexleketøy, tiltross for at de vet at jeg overhodet ikke er ute etter sex.

Dette har gjentatt seg hos meg, og jeg er ganske oppgitt over at jeg finner alltid sånne. Og de er på nettkanalene på nettet. Det gir en dårlig selvfølelse. Jeg blir oppgitt, og tenker at jeg ikke gidder å søke etter en kjæreste lenger, men samme hvor mange playere jeg må møte på så skal jeg ikke gi opp!. :)

Noen playere blir avslørt lenge før jeg har hatt sex med de, så det er herlig når de lett lar seg avsløre, mens noen tar lengre tid å finne ut. Har lært meg at det er forskjellige typer av de. Og det er som oftest de jeg blir tiltrukket til som er playere, mens de jeg ikke føler meg tiltrukket til er seriøse.

Jeg tror at det fins seriøse på nettdatingssider også, men jeg tror at dette bare viser hvordan samfunnet er generellt. Tror mange kan playe seg igjennom noen kvinner før de finner seg den rette. Og det er utrolig kjedelig å være blant de kvinnene som blir playet seg igjennom. Og jeg ser ikke noe positivt av at de er seriøse i søken på forhold, men player inntil de finner den rette. Synes det er råttent gjort.

En av de som jeg hadde kontakt med i en lengre periode, var en fyr som fortalte etterhvert til meg at han så bare på meg som et sexpotensiale egentlig. Og han fortalte at han brukte damene som han møtte som ikke var god nok for han til sex, mens han ventet på den rette. Jeg er ikke akkurat forelsket i den fyren lenger. Jeg er det motsatte: kvalm ;). Jeg møtte også en som dumpet meg på sengekanten en morgen, og etter at han dumpet meg så sa han at det hadde han gjort med mange kvinner.

Jeg tror det er viktig å huske på at menn også er styrt med illusjoner og fantasi på samme måte som vi kvinner er, dermed skaper de også tanker i hodet om hvordan mennesker er når de treffer dem, og forelsker seg i illusjonen om hvem hun kan være kontra hvem hun er.

Jeg tror faktisk ikke alle de mennene du har møtt har vært ute etter å utnytte deg, men at de etter å ha blitt kjent med deg har funnet ut at du ikke er en dame de ser for seg et forhold med.

Anonymous poster hash: 8149b...a3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er viktig å huske på at menn også er styrt med illusjoner og fantasi på samme måte som vi kvinner er, dermed skaper de også tanker i hodet om hvordan mennesker er når de treffer dem, og forelsker seg i illusjonen om hvem hun kan være kontra hvem hun er.

Jeg tror faktisk ikke alle de mennene du har møtt har vært ute etter å utnytte deg, men at de etter å ha blitt kjent med deg har funnet ut at du ikke er en dame de ser for seg et forhold med.

Anonymous poster hash: 8149b...a3a

Såklart kan noen ha funnet ut etter å ha blitt kjent med meg at jeg ikke er den de ser for seg et forhold med. Det vet jeg. Men det er ganske kjedelig når det skjer gang på gang. Jeg blir oppgitt og prøver å tenke etterpå hvorfor ting ble sånn. Men kommer frem til det at ofte så har disse mennene vært fryktelig fysiske fra starten. Og det kan virke som om de egentlig ikke ønsker å bli kjent med meg. Og det er jo dumt at de ikke kan være mer villig til å prate ærlig enn det de har vært. Jeg har derfor følt meg playet med. Men jeg håper at jeg slipper mer slike opplevelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen er jo at de gærningene skriver til alle jenter uansett, mens seriøse menn bare skriver til de de liker. Det er jo bare å blokkere tullingene. Ta det litt som i eposten din, ikke bli veldig sint fordi du får et nigeria svindel brev.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De spiller på følelser, helt til de får sex noen ganger. Når de har fått sex noen ganger, så merker jeg at de virker kun ute etter sex, og skriver og snakker til meg videre som om jeg er et sexleketøy, tiltross for at de vet at jeg overhodet ikke er ute etter sex.

Newsflash: Menn som er ute etter noe mer enn sex, er ofte absolutt ute etter sex også. Og enkelte er definitivt ikke helt flinke til å se an hva man skal fokusere på i meldinger den første tiden, men snakker om det de er opptatt av etter å ha hatt sex med deg: nemlig sex med det. Jeg tror nok fort du sorterer ut en del litt sosialt klønete menn som egentlig ikke er useriøse dersom snakk om sex er en rød klut for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med møteplassen var at menn sendte meg link av skattelister med deres navn, og løfte om at jeg aldri mer trengte å jobbe. Jeg hadde en standard og kjedelig profil, men masse bilder av meg. Og nikotinslaver bare måtte holde seg unna.

Jeg har bedre erfaring med sukker.

Anonymous poster hash: c8e59...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vært medlem på Møteplassen en ukes tid, så synes jeg det er et gørr kjedelig sted! Selv om jeg tar insj til kontakt, så er det NULL respons tilbake!? Enten er jeg for støgg eller så må vel profilteksten være helt forkastelig? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møtte dama via Tinder, så det finnes nok noen der ute som bruker disse tjenestene for annet enn kun for å få se en pupp eller ha et one night stand :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...