Gå til innhold

Forelska eller friendzona?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan vell først og fremst starte med å si at jeg er utrolig forelsket i en fyr da, har vært det i rundt 7-8 måneder. Og jeg kan vell nevne at jeg har litt fett på kroppen, noe som ikke de fleste gutter har så lyst å prøve seg på. Han er tynn og kjekk, i forhold til mine øyner da (vennene mine sier at han er helt ok utseende messig). Tingen er at vi var gode venner (via jobb) i rundt ett år, og så plutselig ble jeg lei meg da han ikke kom på jobb osv. Etter en stund begynte jeg å innse at jeg var blitt forelsket i ham, og prøvde lenge å ikke la det ta overhånd. Tingen er at han begynte først å spørre om jeg var singel å sånn, rett etter at jeg ble forelsket i ham, og jeg prøvde å unngå ham fordi jeg var veldig gla i ham og ville ikke miste han, men han viste alle tegn til at han var forelsket i meg og. Han vil alltid at jeg skal følge ham hjem etter jobb, han søker alltid min kontakt, han kaller meg søte ting (feks en gang kom han bort til meg og bare brøt ut "hey beautiqueen), kommer bort og masserer meg og koser meg på skulderen(:P) og han har åpnet seg opp for meg(fortalt hvordan han har det hjemme, at det ikke er så greit). Han er også god venn med storebroren min, men nevner ikke noe til ham. I tillegg hvis vi er på jobb(vi jobber i sammen alle 3) så velger han som oftest å holde seg rundt meg, når han har kjendt han i et år mer enn meg.

Tingen er at vi reiste på tur i sammen, meg, broren min, ham og en til kompis. Og jeg tenkte at jeg ville få vite da om det var noe eller ei. Men han var virkelig ustabil. Altså alle reiste før meg, så når jeg kom var det første han sa til meg: endelig kom du :) og var kjempe søt osv, og når vi var i byen (alle i sammen) så gikk han alltid helt tett inntil meg slik at vi holdt hånd. Men så var vi en butikk, så kom han bort til meg og sa: du, sant hu der var jævlig sexy? Og snakket om den jenta 3 ganger denne dagen. Jeg vsr av og til alene med han på hotellrommet hans men han prøvde ikke å kysse meg en gang. Senere var vi på konsert, og da stirret han på alle jentene og rompene deres. Og det var da jeg begynte å tenke, tenk hvis han ikke er forelsket i meg, men at han har friendzona meg så mye at han ser på meg som en søster?

Men senere var det liksom slik at hvis han så jeg var sliten, spørte han om bare vi to skulle gå å sette oss. I tillegg var det mange kjekkere gutter på konserten i bar overkropp, og hvis noen sto forann meg stilte han seg forann meg slik at jeg sto med ham, og ikke de andre.

Ellers på denne turen så var han ALLTID rundt meg, og så ofte på meg når jeg "så bort". Hvis jeg tok et steg til høyre, tok han ett steg til høyre.

Jeg tenker, enten prøvde han å gjøre meg sjalu (kan innrøme at jeg så litt på guttene for å se om han reagerte, men tok ikke av slik som ham) og at han da føler det samme for meg, eller så ser han bare på meg som en søster...

Noen som har en anelse?

Tingen er at jeg har egentlig ikke noe problemer med å si det, i og med at jeg IKKE er ei sjenert jente, men jeg er så glad i ham, og hvis han ikke føler det samme er jeg redd for å miste ham..

Råd?

Anonymous poster hash: 117d8...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du overtenker ihvertfall. Enten er han usikker på hvor han har deg eller så er han ikke intressert. Hvis du er intressert ta iniativ for faen, ikke sjekk om han reagerer på at du ser på gutter.

Anonymous poster hash: d9a41...411

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende han har følelser for deg, men er jo ikke bare-bare å være keen på søstra til kompisen sin. (Hilsen en som var forelska i broren til bestevenninna si)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er usikker på om du er interessert? Virker jo som han tar alt av iniativ her. Kanskje du bør tilnærme deg han på en annen måte? Kanskje han er redd for å miste vennskapet, evt at det blir kleint på jobb?

Vanskelig å vite hva han tenker. Ingen av mine kollegaer holder på sånn iallefall, de er heller wingmens om vi er på byen sammen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...