Gå til innhold

hvordan ikke falle så fort for en person?. Tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, har dere noen tips til hvordan jeg skal kontrollere at jeg ikke faller så veldig lett for en jente jeg liker?. Det er drøyt for og har ikke lyst å gå på en smell hvis det ikke skal gå



Anonymous poster hash: b02ab...a13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller bevege meg for fort frem for da blir de litt skremt på en måte. Og det har jeg ikke lyst til skal skje, men jeg liker jo henne så godt



Anonymous poster hash: b02ab...a13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha sex med henne.

Gutter mister litt interessen ved sex, jenter får mer interesse. Perfekt



Anonymous poster hash: 7674f...9a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se for deg at hun slipper den mest illeluktende lengste største kabelen når hun sitter på dass. Se for deg hun har en mus som lukter reke. Se for deg ei dame som spiser busene sine.

Det vil hjelpe!



Anonymous poster hash: bea5c...704
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er forholdet deres? altså hvor kjenner du hun fra? jobb? venner??



Anonymous poster hash: f33ca...5a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er forholdet deres? altså hvor kjenner du hun fra? jobb? venner??

Anonymous poster hash: f33ca...5a7

Har ikke møtt henne enda. Men skal om et par dager. Tinder

Anonymous poster hash: b02ab...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha sex med henne.

Gutter mister litt interessen ved sex, jenter får mer interesse. Perfekt

Anonymous poster hash: 7674f...9a8

Det er så feil som det kan bli, tror jeg. Ihvertfall stemmer det ikke for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger hjelp med det motsatte :P

I hvert fall synes jeg det er irriterende og turn off når gutter jeg ennå ikke har noen følelser for "maser" om å finne på ting, skriver til meg hele tiden og alltid sender meg snaps. Vær litt hard to get, og ikke virk desperat (noe man ofte gjør om man blir forelsket før den andre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Jeg trenger hjelp med det motsatte :P

I hvert fall synes jeg det er irriterende og turn off når gutter jeg ennå ikke har noen følelser for "maser" om å finne på ting, skriver til meg hele tiden og alltid sender meg snaps. Vær litt hard to get, og ikke virk desperat (noe man ofte gjør om man blir forelsket før den andre).

hvorfor må man det det. Jeg syntes det er tull hele greien. Liker man en person så hvorfor skal man være hard to get?. Vær sinn ting men jeg syntes det er tåpelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor må man det det. Jeg syntes det er tull hele greien. Liker man en person så hvorfor skal man være hard to get?. Vær sinn ting men jeg syntes det er tåpelig.

Jeg skrev hvorfor ;) Fordi det fort kan bli turn off om han klenger og virker desperat. Råd fra jente som har vært mye i gamet.

Jeg har alltid mistet interessen for disse guttene, og nærmest siklet etter de som er litt hard to get.

Det er nok ikke sånn for alle, men for mange tror jeg nok at det er slik. Forskning viser jo også at jenter har ekstra lyst på de man "ikke kan få".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du TS?

Anonymous poster hash: 95140...572

23 hva da`?

Anonymous poster hash: b02ab...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hva da`?

Anonymous poster hash: b02ab...a13

Bare lurte på om det var vi som skulle på date, men tydeligvis ikke. :)

Anonymous poster hash: 95140...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, har dere noen tips til hvordan jeg skal kontrollere at jeg ikke faller så veldig lett for en jente jeg liker?. Det er drøyt for og har ikke lyst å gå på en smell hvis det ikke skal gå

Anonymous poster hash: b02ab...a13

Du bør innse at å bli betatt av noen umiddelbart i stor grad handler om at du har skapt deg et bilde av henne i ditt hode - som ikke nødvendigvis stemmer med virkeligheten. Stort sett skjønner ikke folk dette før de har gått på noen smeller dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurte på om det var vi som skulle på date, men tydeligvis ikke. :)

Anonymous poster hash: 95140...572

får ikke håpe det. vil ikke at hun skal vite det er meg. skal på date med hun om 3 dager. Jeg er fra østlandet da, hvor er du fra?. Har du noen gode tips å komme med?

Anonymous poster hash: b02ab...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør innse at å bli betatt av noen umiddelbart i stor grad handler om at du har skapt deg et bilde av henne i ditt hode - som ikke nødvendigvis stemmer med virkeligheten. Stort sett skjønner ikke folk dette før de har gått på noen smeller dessverre.

Jeg er realsitisk, jeg vet hun kanskje ikke er akkurat det jeg har sett for meg men hun er bare så søt og snill og grei

Anonymous poster hash: b02ab...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

får ikke håpe det. vil ikke at hun skal vite det er meg. skal på date med hun om 3 dager. Jeg er fra østlandet da, hvor er du fra?. Har du noen gode tips å komme med?

Anonymous poster hash: b02ab...a13

Jeg er også fra østlandet. ;)

Du kan ikke helt styre følelsene dine, men handlinger og tanker kan du styre… Jeg mener du bare må ta ting som det kommer, ikke tenke for mye, nyt stundene du har med jenta. Går det dårlig, ja faen heller da, så går det dårlig og du går videre med livet ditt og treffer andre søte jenter. Og du er i tillegg noen erfaringer rikere som kan tas med videre! Går det bra, så fint da - kjør på.

Ikke stress, ha det moro, du lever bare en gang, så ingen vits å analysere og å frykte. ;) Dette er gøy!

Anonymous poster hash: 95140...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også fra østlandet. ;)

Du kan ikke helt styre følelsene dine, men handlinger og tanker kan du styre… Jeg mener du bare må ta ting som det kommer, ikke tenke for mye, nyt stundene du har med jenta. Går det dårlig, ja faen heller da, så går det dårlig og du går videre med livet ditt og treffer andre søte jenter. Og du er i tillegg noen erfaringer rikere som kan tas med videre! Går det bra, så fint da - kjør på.

Ikke stress, ha det moro, du lever bare en gang, så ingen vits å analysere og å frykte. ;) Dette er gøy!

Anonymous poster hash: 95140...572

ja, men er forsatt 3 dager igjen og gruer meg sånn for at jeg går for fort frem og slikt. Håper jeg greier å holde meg rolig.

Anonymous poster hash: b02ab...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...