Gå til innhold

Hvor lenge orker dere single å gå uten sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen grenser for hvor lenge jeg kan gå uten. Jeg takler ikke seg med noen jeg ikke har et skikkelig forhold til. Onanerer ikke heller, og bruker ikke "verktøy", har ikke behov for det eller utbytte av det. Har selvsagt hatt det flott når jeg har vært seksuelt aktiv sammen med en fyr, men jeg har det faktisk helt superfint uten noe som helst form for sex. Jeg er glad i sex og ikke aseksuell, men jeg har bare ikke de store behovene når det ikke er noe seriøst inne i bildet.

Opplever faktisk dette som en slags tabu; om man forteller om dette når man har en samtale om sex, synes folk det er merkelig og rart, og tror det er noe galt med meg. At jeg er aseksuell eller noe sånt, eller at det er noe galt med psyken min. Jeg har rett og slett bare ikke behov. Jeg har opplevd et overgrep men det er ikke en grunn til at jeg er slik. Jeg er født sånn, og er overhodet ikke unormal. :)

Om det er flere som har det sånn, lik gjerne innlegget mitt eller svar på det :)



Anonymous poster hash: b04b7...20e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sammenligner knulling med å ha elsket noen?

elsker å knulle? :P

Elsking i dobbel forstand.

Da så.

Jeg elsker ikke med noen. Det skulle tatt seg ut.

Bedre å ha knullet og tapt enn aldri å ha knullet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre å ha knullet og tapt enn aldri å ha knullet?

Ja.

Men spørsmålet jeg stiller er altså om det er bedre å aldri ha knullet enn å alltid tape.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24år til nå. Krysser fingrene for at det skjer noe snart.

Er du mann?

Anonymous poster hash: b04b7...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Men spørsmålet jeg stiller er altså om det er bedre å aldri ha knullet enn å alltid tape.

Enn om det er bedre å alltid eller aldri ha knullet på tape?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen grenser for hvor lenge jeg kan gå uten. Jeg takler ikke seg med noen jeg ikke har et skikkelig forhold til. Onanerer ikke heller, og bruker ikke "verktøy", har ikke behov for det eller utbytte av det. Har selvsagt hatt det flott når jeg har vært seksuelt aktiv sammen med en fyr, men jeg har det faktisk helt superfint uten noe som helst form for sex. Jeg er glad i sex og ikke aseksuell, men jeg har bare ikke de store behovene når det ikke er noe seriøst inne i bildet.

Opplever faktisk dette som en slags tabu; om man forteller om dette når man har en samtale om sex, synes folk det er merkelig og rart, og tror det er noe galt med meg. At jeg er aseksuell eller noe sånt, eller at det er noe galt med psyken min. Jeg har rett og slett bare ikke behov. Jeg har opplevd et overgrep men det er ikke en grunn til at jeg er slik. Jeg er født sånn, og er overhodet ikke unormal. :)

Om det er flere som har det sånn, lik gjerne innlegget mitt eller svar på det :)

Anonymous poster hash: b04b7...20e

ja!! jeg kjenner meg igjen her. jeg er også glad i sex og da jeg var i et forhold hadde jeg masse sex! men etter det ble slutt for 1,5 år siden har jeg ikke hatt sex. jeg onanerer heller ikke og har aldri hatt behov for det. one night stands og sånt er ikke noe for meg. jeg vil heller ha et seriøst forhold.

Anonymous poster hash: 7f198...1ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli godt over et år siden nå og merker godt at jeg savner det. Merker samtidig at jeg blir mer og mer nervøs. Føles nesten som om jeg er jomfru, og selv om jeg har hat masse sex tidligere føler jeg meg nå innmari uerfaren og usikker på kroppen min. Er faktisk redd det skal blir et problem når jeg treffer en aktuell mann. Har ikke inntrykk av at menn flest er så tolmodige når det kommer til slikt...

Anonymous poster hash: b348b...55b

Du kan trøste deg med at menn faktisk kan føle på akkurat det der de også, så det bør være mulig for å finne noen som har forståelse for det. Jeg ble med en jente hjem fra fest for en drøy uke siden. Da var det ca. et år siden jeg hadde sex sist. Hun hadde sendt meg veldig tydelige signaler hele kvelden, og jeg drakk meg krisefull i et forsøk på å manne meg opp. Gjett hva som ikke ville opp? ;) Selv om det var alkoholens feil, har jeg det å bekymre meg for også nå. Også jeg som har hatt masse herlig sex langvarige forhold og kjempegod selvtillit når det gjaldt sex. Tror ikke jeg er laget for tilfeldig sex.

Tror egentlig ikke du har så mye å bekymre deg for. De fleste menn er fornøyd i begynnelsen så lenge de får ha sex i det hele tatt, så du trenger ikke føle at du må prestere fra dag 1. Jeg innbiller meg at "ikke bra nok i senga" stort sett er en showsopper for jenter, ikke gutter. Og overraskende mange menn som faktisk er interessert i et forhold klarer fint å vente med å ha sex også.

Anonymous poster hash: 96cee...2fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre å ha knullet og tapt enn aldri å ha knullet?

Den følelsen har jeg kjent på. Det føles av og til bedre ut, og ha knullet og tapt enn aldri ha knullet. Men samtidig, så hadde jeg valgt om igjen så hadde jeg ikke hatt sex med de mennene fra fortiden min i det hele tatt. Kun far til barna mine, for jeg ville jo hatt barna mine, men ellers hadde jeg ikke hatt med noen av de fra fortiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan trøste deg med at menn faktisk kan føle på akkurat det der de også, så det bør være mulig for å finne noen som har forståelse for det. Jeg ble med en jente hjem fra fest for en drøy uke siden. Da var det ca. et år siden jeg hadde sex sist. Hun hadde sendt meg veldig tydelige signaler hele kvelden, og jeg drakk meg krisefull i et forsøk på å manne meg opp. Gjett hva som ikke ville opp? ;) Selv om det var alkoholens feil, har jeg det å bekymre meg for også nå. Også jeg som har hatt masse herlig sex langvarige forhold og kjempegod selvtillit når det gjaldt sex. Tror ikke jeg er laget for tilfeldig sex.

Tror egentlig ikke du har så mye å bekymre deg for. De fleste menn er fornøyd i begynnelsen så lenge de får ha sex i det hele tatt, så du trenger ikke føle at du må prestere fra dag 1. Jeg innbiller meg at "ikke bra nok i senga" stort sett er en showsopper for jenter, ikke gutter. Og overraskende mange menn som faktisk er interessert i et forhold klarer fint å vente med å ha sex også.

Hvor finnes slike menn som deg?

Jeg har det også sånn som AB'en du svarte, bekymrer meg også for hvordan en potensiell kjæreste kan reagere på at jeg trenger å vente med sex, og jeg er heller ikke laget for tilfeldig sex.

Anonymous poster hash: b04b7...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan trøste deg med at menn faktisk kan føle på akkurat det der de også, så det bør være mulig for å finne noen som har forståelse for det. Jeg ble med en jente hjem fra fest for en drøy uke siden. Da var det ca. et år siden jeg hadde sex sist. Hun hadde sendt meg veldig tydelige signaler hele kvelden, og jeg drakk meg krisefull i et forsøk på å manne meg opp. Gjett hva som ikke ville opp? ;) Selv om det var alkoholens feil, har jeg det å bekymre meg for også nå. Også jeg som har hatt masse herlig sex langvarige forhold og kjempegod selvtillit når det gjaldt sex. Tror ikke jeg er laget for tilfeldig sex.

Tror egentlig ikke du har så mye å bekymre deg for. De fleste menn er fornøyd i begynnelsen så lenge de får ha sex i det hele tatt, så du trenger ikke føle at du må prestere fra dag 1. Jeg innbiller meg at "ikke bra nok i senga" stort sett er en showsopper for jenter, ikke gutter. Og overraskende mange menn som faktisk er interessert i et forhold klarer fint å vente med å ha sex også.

Anonymous poster hash: 96cee...2fa

Takk for litt oppmuntring :) synd det gikk som det gikk med deg da ;)

Er ikke laget for tilfeldig sex jeg heller, men kunne tenke meg å ha sex snart og det er ingen potensielle langvarige partnere å se. Litt av et dilemma :P

Anonymous poster hash: b348b...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrondrops

Går fint for min del, jeg gidder ikke ha sex uten å være i forhold fordi jeg ikke får noe særlig ut av det. Ordner heller opp på egenhånd. Pun intended.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri hatt sex
liker bedre å spare jomfruen til den perfekte mannen



Anonymous poster hash: 68dc0...bfd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for litt oppmuntring :) synd det gikk som det gikk med deg da ;)

Er ikke laget for tilfeldig sex jeg heller, men kunne tenke meg å ha sex snart og det er ingen potensielle langvarige partnere å se. Litt av et dilemma :P

Anonymous poster hash: b348b...55b

Hehe, jeg overlever nok, selv om det var ganske kjipt der og da. Jeg sjekket at alt fungerte fysisk ganske grundig på søndagen, så jeg vet jo at det bare er å stappe av. :P

Nei, dette nymotens pulevennopplegget høres flott ut, bortsett fra at det tydeligvis starter med en ONS man ender opp med å gjenta... Alle forholdskandidater rundt meg er allerede i forhold, merkelig nok.

Til den andre AB-en som svarte over: Du finner meg på KG sent på kvelden? :P Men det finnes flere av oss. Bare husk at gutter kan være ute etter noe seriøst selv om vi prøver oss tidlig. Ikke avskriv gutter bare fordi de vil ha sex. Vi kan nemlig helt fint være både kåte og interesserte samtidig. Men da kan vi vente. Hvis vi må.

Anonymous poster hash: 96cee...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm har vel gått ett år, null problem. Nå har jeg akkurat blitt dumpa da har det blitt litt hyppigere for å komme meg over den personen. Er mann og gidder stort sett ikke stresse med det, men etter å ha blitt dumpa blir jeg fort mer kontaktsøkende uten at jeg tenker over det. Vanligvis er jeg for lat til å gidde å prøve med mindre jeg virkelig er intressert og dama tar ins.

Anonymous poster hash: 9def5...78f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurgemeie

Akkurat nå har jeg regelmessig sex, og det er deilig! Men jeg har også hatt mine lengre perioder uten sex, dog de siste åra har jeg ikke gått veldig lenge mellom hver gang.

Det siste året, har det vel vært tre-fire måneders mellomrom, og hadde en knullekompis i et par måneder fra Mai til August før jeg traff han jeg dater nå, som jeg har regelmessig sex med.

I tenåra, hadde jeg ikke mye sex. Hadde to perioder på henholdsvis 1 år og halvannet år hvor jeg ikke hadde sex i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det 6 mnd. siden jeg har hatt sex. Og jeg føler meg så nøden. Daten en fyr jeg trodde det skulle gå bra med, men for hver date likte jeg han litt mindre, så da ble det ikke noe sex dere heller. Og kjenner jeg virkelig snart trenger sex, men vil jo ikke gjøre det med hvem som helst heller.

Hvor lenge klarer dere å gå uten sex?

Lengste jeg har gått var 1 år, men i den perioden hadde jeg skikkelig kjærlighetssorg og, så hadde jo uansett ikke lyst på noen andre.

Anonymous poster hash: b8d77...a19

1.Sjekk om du har minst en arm intakt 2. sjekk i nattbordskuffen om du har en dildo 3 om du ikke har er Komdomeriet rette sted for deg.Herregud så hjelpeløs du er.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...