Gå til innhold

Hvor lenge orker dere single å gå uten sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt to laaaange perioder først i tjueårene. 2,5 år, og så en periode på 1,5 år.

Det ble uproblematisk etter hvert. Problemet var når jeg skulle starte opp igjen. Det var som å debutere på nytt og er absolutt ikke noe jeg tar sjansen på igjen. Jeg er tross alt 38 år og klarer ikke å få ereksjon uendelig mange ganger lenger.

Så jeg forsøker å holde meg til ikke mye over en måned. Nå har jeg ei spesiell lekevenninne, så jeg slippe å drive rent rundbrenneri, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøver å ha regelmessig sex uansett status, men det er klart at det blir mindre ofte når man er singel.

På det meste tror jeg at jeg gikk ca to år siden jeg på den tiden ikke ville ligge med noen jeg ikke trodde ville kunne utvikle seg til et forhold. Etter hvert som tiden gikk sluttet jeg å tenke på sex, og sluttet omtrent helt å onanere..

Nå ser jeg heldigvis annerledes på det, og lar ikke sosiale konstruerte konsepter som "slut shaming" gjøre at jeg lever som en nonne i tidene jeg er singel.

Du verden.

Vi er jo helt enige. Ikke leve som en "munk" var faktisk uttrykket jeg tenkte å bruke. :klappe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jealous much? Det blir ikke patetisk bare fordi DU ikke får deg noe.

Har ikke noe med å være misunnelig, men hvis du leser mitt innlegg over, så ser det ikke ut til at jeg klager så mye over at jeg ikke "har fått meg noe" på nesten 2 år. Og det er folk som har det mye verre enn meg. Derfor blir sånne innlegg av TS sitt kaliber litt patetisk lesning.

Anonymous poster hash: ddd6d...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Over 4 år. Null problem. Problemet kommer først om man har sex igjen og dermed må begynne på 0.

Knis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, ONS frister ikke noe særlig, derfor har jeg liten lyst til å jobbe for det. Har litt lyst til at en evt. neste gang skal være i edru tilstand. Og da må jeg treffe noen. Som sagt har det gått 2 år nå. Har ikke hastverk.

Anonymous poster hash: ddd6d...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke hatt sex på 8 år og syns det er helt greit. Det er kjipt en liten stund, men så forsvinner lysten og tankene på det. Nå har jeg gått så lenge uten at jeg blir frastøtt av tanken på å ha sex men "hvermansen", og det skal mye til før jeg "våkner" seksuelt sett. Jeg var interessert i en mann for to år siden men siden jeg ble avvist, forsvant lysten igjen.

Er dame på 30 år btw.



Anonymous poster hash: 977c1...66b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jeg har levd, selv om jeg begynnte å ta initiativ og prøve meg for flere år siden. Ikke særlig med dater eller noe sånt heller, så har orket ufrivillig lenge av de også :P



Anonymous poster hash: d49fa...c4c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt sex på 8 år og syns det er helt greit. Det er kjipt en liten stund, men så forsvinner lysten og tankene på det. Nå har jeg gått så lenge uten at jeg blir frastøtt av tanken på å ha sex men "hvermansen", og det skal mye til før jeg "våkner" seksuelt sett. Jeg var interessert i en mann for to år siden men siden jeg ble avvist, forsvant lysten igjen.

Er dame på 30 år btw.

Anonymous poster hash: 977c1...66b

Nesten samme her fra en manns perspektiv. Er vel ca 7 år siden nå. ONS gidder jeg ikke selv om jeg har hatt tilbudet. PV er heller ikke spesielt interessant og har slått meg til ro med at enten skjer det med noen jeg faller for eller så skjer det aldri. It's all or nothing.

Anonymous poster hash: 63772...c02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe med å være misunnelig, men hvis du leser mitt innlegg over, så ser det ikke ut til at jeg klager så mye over at jeg ikke "har fått meg noe" på nesten 2 år. Og det er folk som har det mye verre enn meg. Derfor blir sånne innlegg av TS sitt kaliber litt patetisk lesning.

Anonymous poster hash: ddd6d...03d

Så TS kan ikke være frustrert etter seks måneder siden andre har det verre? Det er vel egentlig bare TS som kjenner på kroppen hvor lenge som gjør henne nøden, og syns ikke det er patetisk av den grunn.

Min egen personlige erfaring er at etter ca seks måneder er det også verst siden man fortsatt husker sex og derfor savner det. Etter en stund vil man jo bare føle seg mindre og mindre seksuell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten samme her fra en manns perspektiv. Er vel ca 7 år siden nå. ONS gidder jeg ikke selv om jeg har hatt tilbudet. PV er heller ikke spesielt interessant og har slått meg til ro med at enten skjer det med noen jeg faller for eller så skjer det aldri. It's all or nothing.

Sånn er det med meg også. Har måttet gå noen runder med meg selv, og har kommet frem til at en mann som ikke vil være i et forhold med meg heller ikke får kroppen min. Etterhvert som jeg har blitt eldre syns jeg det er positivt og godt at jeg ikke har vært med så mange.

Anonymous poster hash: 977c1...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS. her.

Må bare si at for meg handler det om mye mer enn bare sex, jeg har allerede et velfungerende sexliv med meg selv. Men det er den nærheten, det ømme, intime med et annet menneske. Og sex er da så mye mer gøy med en annen, enn alene.

Jeg har heller ikke ONS. Skal jeg ha sex med noen må det være med noen jeg ønsker et forhold til. Ellers kunne jeg jo ha fått meg noe ganske raskt.

Og klarer virkelig ikke å se for meg at jeg hadde klart flere år uten. Helst skulle jeg hatt sex dagen lang.



Anonymous poster hash: b8d77...a19
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn er det med meg også. Har måttet gå noen runder med meg selv, og har kommet frem til at en mann som ikke vil være i et forhold med meg heller ikke får kroppen min. Etterhvert som jeg har blitt eldre syns jeg det er positivt og godt at jeg ikke har vært med så mange.

Anonymous poster hash: 977c1...66b

Jeg har også gått noen runder og har nok unektelig sammenlignet med noen kompiser og andre kjente som har benyttet seg av mulighetene og har lurt på om jeg skal gå samme veien. Men har altså funnet ut at det ønsker jeg ikke for min del, jeg er nok mer tradisjonell når det gjelder sex enn de fleste andre. Men det får bare være :)

Anonymous poster hash: 63772...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS. her.

Må bare si at for meg handler det om mye mer enn bare sex, jeg har allerede et velfungerende sexliv med meg selv. Men det er den nærheten, det ømme, intime med et annet menneske. Og sex er da så mye mer gøy med en annen, enn alene.

Jeg har heller ikke ONS. Skal jeg ha sex med noen må det være med noen jeg ønsker et forhold til. Ellers kunne jeg jo ha fått meg noe ganske raskt.

Og klarer virkelig ikke å se for meg at jeg hadde klart flere år uten. Helst skulle jeg hatt sex dagen lang.

Anonymous poster hash: b8d77...a19

Ja, men en konsekvens av valget om at det bare skal være i et forhold eller i en man ønsker et forhold med er jo at man ikke har så stor kontroll over når neste gang blir. Det kan ta noen uker, eller det kan ta 10 år. Eller aldri.

Anonymous poster hash: 63772...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Over 4 år. Null problem. Problemet kommer først om man har sex igjen og dermed må begynne på 0.

Hele mitt liv! Null problem! Jeg er redd for at hvis jeg begynner så blir jeg som alle disse sex avhengige i denne tråden. :fnise: Så satser på livet ut. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hele mitt liv! Null problem! Jeg er redd for at hvis jeg begynner så blir jeg som alle disse sex avhengige i denne tråden. :fnise: Så satser på livet ut. :laugh:

Pule?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...