Gå til innhold

Hvor lenge orker dere single å gå uten sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er det 6 mnd. siden jeg har hatt sex. Og jeg føler meg så nøden. Daten en fyr jeg trodde det skulle gå bra med, men for hver date likte jeg han litt mindre, så da ble det ikke noe sex dere heller. Og kjenner jeg virkelig snart trenger sex, men vil jo ikke gjøre det med hvem som helst heller.

Hvor lenge klarer dere å gå uten sex?

Lengste jeg har gått var 1 år, men i den perioden hadde jeg skikkelig kjærlighetssorg og, så hadde jo uansett ikke lyst på noen andre.



Anonymous poster hash: b8d77...a19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan gå uten i mange år. Vanskelig å gå fra hver dag til ingenting, men etterhvert slutter man å få behov for det og fikser problemet selv :fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått i tre og et halvt år til nå. Er ikke vanskelig så lenge man har en tøddel selvrespekt og selvkontroll.



Anonymous poster hash: a444b...9e2
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt kan man ha lyst på sex om det blir lenge imellom hver gang. Men det burde ikke være en bragd å styre seg.

Det jeg lurer på når folk sier de ikke klarer gå uten, har ikke disse menneskene armer?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 2 år nå (ONS etter tur på byen). Og jeg er mann. ONS gidder jeg ikke stresse med lenger, synes det er greit å dra hjem fra byen alene, våkne opp dagen derpå og ha det rolig rundt meg. Er for gammel til mas og stress. Hva dating angår, det blir 1. date HVIS jeg er heldig. Lenge siden jeg har truffet en jente mer enn en gang. Så det sier seg selv at det blir sjeldent. Føler ikke at sex i fylla gir meg så mye. Edru sex har jeg vel ikke hatt på MANGE år...

Forrige person jeg hadde sex med husker jeg verken hva hette eller hvordan så ut. Men jeg husker at det var en "hun", og at hun var tagbar nok. Det var en ONS.

Anonymous poster hash: ddd6d...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan man ha lyst på sex om det blir lenge imellom hver gang. Men det burde ikke være en bragd å styre seg.

Det jeg lurer på når folk sier de ikke klarer gå uten, har ikke disse menneskene armer?

For meg er sex så mye, mye mer enn orgasmen. Å ligge og holde rundt meg selv holder ikke i lengden, liksom.

Endret av Petra75
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en person som elsker sex, men nå som singel er det ekstremt sjelden jeg har det. Ser for meg å leve i tørke lenge siden jeg fortsatt elsker eksen min. Vi hadde et fantastisk sexliv! Off jeg savner han. Livet skal ikke være enkelt. Skulle ønske jeg kunne hatt sex med en jeg ikke hadde følelser for pga dekke litt av behovet for nærhet og sex, men det hjelper seff på å ikke tenke så mye over det.

Anonymous poster hash: 7926f...db1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... Kan nok gå en god stund uten, man slutter liksom å tenke på det :vetikke:
Men... Skulle gjerne hatt det oftere, det legger jeg ikke skjul på.

Endret av Nosoul
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt patetisk å lese innlegg av den typen TS kommer med, at hun er så nøden etter hele SEKS mnd. Men det er jo typisk damer, de kan i det minste velge. Det er litt verre for oss mannfolk.

Anonymous poster hash: ddd6d...03d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke hatt sex siden 2007 og er ganske sikker på at jeg ikke kommer til å ha det igjen (er uattraktiv mann over førti).



Anonymous poster hash: 468d6...c07
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å ha regelmessig sex uansett status, men det er klart at det blir mindre ofte når man er singel.

På det meste tror jeg at jeg gikk ca to år siden jeg på den tiden ikke ville ligge med noen jeg ikke trodde ville kunne utvikle seg til et forhold. Etter hvert som tiden gikk sluttet jeg å tenke på sex, og sluttet omtrent helt å onanere..

Nå ser jeg heldigvis annerledes på det, og lar ikke sosiale konstruerte konsepter som "slut shaming" gjøre at jeg lever som en nonne i tidene jeg er singel.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt patetisk å lese innlegg av den typen TS kommer med, at hun er så nøden etter hele SEKS mnd. Men det er jo typisk damer, de kan i det minste velge. Det er litt verre for oss mannfolk.

Anonymous poster hash: ddd6d...03d

Jealous much? Det blir ikke patetisk bare fordi DU ikke får deg noe.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...