Gå til innhold

Date'n avlyste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han viser jo fremdeles interesse, så du trenger ikke bli helt "no mercy" etter denne hendelsen. Gi han en sjanse til og se hvordan det går.

Lykke til!

Er ikke mye ektefølt denne interessen han viser. Han er så formell som over hodet mulig, minus 5 minutter idag.

Jeg begynte et øyeblikk å lure på om det virkelig er noe feil med ham, altså noe skikkelig feil, på ordentlig. Men han er nok bare en av dem som gjør dating til noe man frykter, intet annet.

ts

Anonymous poster hash: 48668...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest daisydaisy

Er ikke mye ektefølt denne interessen han viser. Han er så formell som over hodet mulig, minus 5 minutter idag.

Jeg begynte et øyeblikk å lure på om det virkelig er noe feil med ham, altså noe skikkelig feil, på ordentlig. Men han er nok bare en av dem som gjør dating til noe man frykter, intet annet.

ts

Anonymous poster hash: 48668...7ff

Nå husker jeg ikke om du har nevnt dette i startinnlegget eller ellers, men gjelder dette den aller første daten? Eller har dere møttes flere ganger før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke greit. Det er feigt og umodent.

Jeg ville også gått videre.

Men jeg ser bare ikke poenget med en sånn passiv aggressiv greie.

Heller bare si hva driver du med? Slutt å kast bort tida mi. Siste sjanse.

Han har allerede kastet bort TS's tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er mulig å få til så mye drama og overanalysering før man i det hele tatt har truffet hverandre :rolleyes:

Hvis kjemien virkelig var så perfekt at begge umiddelbart slettet sine respektive datingprofiler er det verdt å i det minste gi det en sjanse? Ja det er litt klønete å bli fyllesjuk rett før en date, men shit happens, ting går ikke alltid slik som man har tenkt. At den voksen man kan ha viktigere ting å bruke arbeidsdagen sin på enn å sende pusemeldinger hele tiden klarer jeg heller ikke se som noe stort problem...



Anonymous poster hash: fe57c...05c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt kjempeirritert hvis jeg opplevde det samme. Syk er en ting, men fyllesyk!? Det sier veldig mye om han og interessen der i fra synes jeg. Tipper det ikke er hverken første eller siste gangen han avlyser pga en fest dagen før.

Jeg hadde nok kun avtalt en ny date med han hvis jeg var temmelig desperat eller kjedet meg en dag,..

Anonymous poster hash: af144...049

Men hvordan i alle dager kan en person vite om han er interessert før han har møtt og blitt kjent med personen? Dere må slutte å henge dere opp i illusjonene dere skaper når dere nettdater, og tro at dere betyr noe for de dere snakket med, annet enn at dere er noen de har ønske om å treffe. At dere blir forelsket bare av å se på bilder og skaper illusjoner i hode, er faktisk ikke noe de må ta straffen for.

Anonymous poster hash: 20daf...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mye ektefølt denne interessen han viser. Han er så formell som over hodet mulig, minus 5 minutter idag.

Jeg begynte et øyeblikk å lure på om det virkelig er noe feil med ham, altså noe skikkelig feil, på ordentlig. Men han er nok bare en av dem som gjør dating til noe man frykter, intet annet.

ts

Anonymous poster hash: 48668...7ff

Hva med å gi det litt mer tid før du kaster han ut av vennelisten din og det hele? Det kan jo faktisk være at han sliter med noe personlig akkurat nå som er vanskelig å prate om? Nesten gang du prater med han kan du jo si noe ala. ´´hvordan går det med deg da? Jeg føler du er litt anerledes når jeg prater med deg nå, ift til tidligere?´´.

Anonymous poster hash: 77c64...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å gi det litt mer tid før du kaster han ut av vennelisten din og det hele? Det kan jo faktisk være at han sliter med noe personlig akkurat nå som er vanskelig å prate om? Nesten gang du prater med han kan du jo si noe ala. ´´hvordan går det med deg da? Jeg føler du er litt anerledes når jeg prater med deg nå, ift til tidligere?´´.

Anonymous poster hash: 77c64...32c

Hvis han sliter med noe personlig så bør TS ikke ha noe med ham å gjøre. Menn med problemer trenger mora si, ikke kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han sliter med noe personlig så bør TS ikke ha noe med ham å gjøre. Menn med problemer trenger mora si, ikke kjæreste.

Eller en psykiater...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant å se hvordan en tråd om en kar som ditcher en date med en jente, fordi han åpenbart ikke er interessert nok, blir til en tråd hvor konklusjonen er at han kanskje er psykopat.

Her er det for øvrig ingenting å hente. Drikker seg så full at han ikke klarer å stille opp på en avtalt første date? Det burde vel si det meste.

Anonymous poster hash: d4c39...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant å se hvordan en tråd om en kar som ditcher en date med en jente, fordi han åpenbart ikke er interessert nok, blir til en tråd hvor konklusjonen er at han kanskje er psykopat.

Her er det for øvrig ingenting å hente. Drikker seg så full at han ikke klarer å stille opp på en avtalt første date? Det burde vel si det meste.

Anonymous poster hash: d4c39...67e

Det er ikke alltid årsaken til en grusom dagen derpå er at man drikker man drikker seg så veldig full.Noen ganger kan det være blanding av ulike alkoholtyper som gjør utslag,mer enn selve mengden.

Anonymous poster hash: da173...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok. Jeg har sjelden vært så fyllesyk som da jeg bare drakk Dahl's pils. Remy Martin XO var også ganske ille mtp. fyllesyke. Whisky, derimot, er som medisin. Drikker jeg whisky (skotsk, malt) blir jeg knapt fyllesyk. Sliten, ja, men ikke skallebank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er plutselig interessen tilbake igjen. Eller, dvs, den var det før idag. Ventet lenge før jeg i det hele tatt gadd å svare, men svarte etter hvert. Siste mld kom fra meg, og den har stått usvart i mange timer.

Jeg tar ikke kontakt med mindre han gjør det, og jeg er veldig nærme og skrive en mld til ham om at jeg sletter ham fra facebook og alle andre steder, og ønsker ham lykke til videre, noen lunde som den mld du foreslo.

Jeg har hvertfall ikke gjort noe feil her, det er helt sikkert. Hans tap. Og ja, jeg skal inn igjen på sjekkesiden og få tankene over på noe annet. Er bare så irritert over måten han har gjort dette på. Skulle tro han var 12. Jeg er egentlig litt forbauset for at ikke en av kameratene hans har gitt beskjed for ham.

Drittsekk! Leke med folk på den måten. Ikke rart han er singel.

ts

Anonymous poster hash: 48668...7ff

Seriøst? Han er en drittsekk fordi han ikke investerer av tiden sin på en dame han ikke vet om er verdt å investere i? Du kan gå videre og gjøre hva du vil, men det er ikke hans tap. Han bryr seg ikke. Han vet jo ikke at du var verdt å bry seg om en gang.

Dere damer må ta dere en pære og slappe av litt mer før dere dømmer, smeller med dørene, og klikker i vinkel. Ta det litt easy og forstå at livet ikke dreier seg om dere!

Anonymous poster hash: 20daf...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper

Jeg kan forstå frustrasjonen. Det er han som burde avtale ny date, og det at han ikke avtaler noe nytt tidspunkt gjør jo at du ikke vet hva som kommer til å skje.

Tror jeg hadde lurt inn en: Når skal vi finne på noe igjen? I neste samtale. Om han unviker, så ditch han. Jeg hadde ikke giddet å kaste vekk tid på en som vingler.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå frustrasjonen. Det er han som burde avtale ny date, og det at han ikke avtaler noe nytt tidspunkt gjør jo at du ikke vet hva som kommer til å skje.

Tror jeg hadde lurt inn en: Når skal vi finne på noe igjen? I neste samtale. Om han unviker, så ditch han. Jeg hadde ikke giddet å kaste vekk tid på en som vingler.

Enig.

De som vingler blir ikke noe mindre vinglete med tiden.Det blir ofte enda verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke alltid årsaken til en grusom dagen derpå er at man drikker man drikker seg så veldig full.Noen ganger kan det være blanding av ulike alkoholtyper som gjør utslag,mer enn selve mengden.

Anonymous poster hash: da173...c29

En voksen mann burde vite hva han tåler. Jo jeg tror nok han ble full med vilje. Er slik festkulturen er her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En voksen mann burde vite hva han tåler. Jo jeg tror nok han ble full med vilje. Er slik festkulturen er her

Med vilje og med vilje - avhengig av hva man tåler, så kan man være ganske omtåket, men fortsatt frisk og rask dagen etterpå. I den tilstanden kan han jo ha drukket mer "med vilje", men uten at det betyr at han planla å bli for fyllesyk til å treffe TS dagen etter. Etterpå har kommunikasjonen gått litt trått, noe som ikke er et godt tegn, men det kan skyldes at han merker en ganske kjølig stemning fra TS og er usikker. Men vi får se om TS kommer med en oppdatering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med vilje og med vilje - avhengig av hva man tåler, så kan man være ganske omtåket, men fortsatt frisk og rask dagen etterpå. I den tilstanden kan han jo ha drukket mer "med vilje", men uten at det betyr at han planla å bli for fyllesyk til å treffe TS dagen etter. Etterpå har kommunikasjonen gått litt trått, noe som ikke er et godt tegn, men det kan skyldes at han merker en ganske kjølig stemning fra TS og er usikker. Men vi får se om TS kommer med en oppdatering.

Ikke sikkert han planla å bli fyllesyk men sannsynligheten for å bli fyllesyk når man blir dritas er stor. Sånt blir ofte verre med aldern og. Jeg og har blitt opplevd å bli ditcha av en eks som skulle besøke meg en helg en gang men så måtte han avlyse fordi han hadde drukket hele kvelden og natta før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...