Gå til innhold

Date'n avlyste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pga at han er fyllasjuk..

Han har beklaget seg veldig, og sier han har fryktelig dårlig samvittighet. Han har derimot ikke foreslått et nytt tidspunkt, bare sagt at han vil på date. Han har også spurt om vi ikke kan snakke sammen på telefon frem til ny date.

Jeg er litt sint, mest irritert, men greit nok. Jeg fikk beskjed. Bare det at det var samme dag.

Daten hadde vært planlagt i 2 uker. Vi er rett under 30 begge to om det skulle ha noe å si.

Burde jeg drite i ham, eller gi ham en ny sjanse? Hva ville dere gjort?



Anonymous poster hash: a8aa7...09d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle kan være uheldig, jeg hadde gitt han en ny sjans. Men om det viser seg å være gjentakende, og at han "er slik som person" ville jeg ikke giddet å bruke mer tid der.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan være uheldig, jeg hadde gitt han en ny sjans. Men om det viser seg å være gjentakende, og at han "er slik som person" ville jeg ikke giddet å bruke mer tid der.

Ville du utelukkende latt ham ta kontakt? Som å starte chat, mld osv?

Men hvorfor i fanden drakk han dagen før om daten var viktig? Føler meg som en idiot.. Men kan jo hende jeg overreagerer også.

ts

Anonymous poster hash: 48668...7ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette første date? Om du ikke har møtt han før er det ikke noe å ta personlig. Da kan jeg skjønne at han ikke avbrøt en god bytur når han ikke vet om han er interessert i deg en gang. Men jeg kan også skjønne om du ikke gidder å møte han. Ville sikkert ikke giddet selv. Folk blir likegyldige når det gjelder nettdating, for det dreier seg om ukjente mennesker. Hvis det er nettdating dere driver med da.



Anonymous poster hash: 193ab...968
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han drakk vel fordi han skulle ut med venner/kolleger e.l., og var litt uheldig med alkoholinntaket. Klønete og umodent? Jada. Men jeg kan godt skjønne at man ikke ønsker å møte daten for første gang (det virker som det er det) når man er fyllesyk og fæl. Noen blir fyllesyk lettere enn andre og, det betyr ikke nødvendigvis at han var sveiseblind på grisefylla i går.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi han en sjangse… jeg har vært slik selv-pga av usikkerhet..



Anonymous poster hash: 60cfb...c30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han drakk vel fordi han skulle ut med venner/kolleger e.l., og var litt uheldig med alkoholinntaket. Klønete og umodent? Jada. Men jeg kan godt skjønne at man ikke ønsker å møte daten for første gang (det virker som det er det) når man er fyllesyk og fæl. Noen blir fyllesyk lettere enn andre og, det betyr ikke nødvendigvis at han var sveiseblind på grisefylla i går.

Neida, han skrev i natt til meg også, at han var klar for date idag uansett, fordi han ikke hadde drukket så mye. Jeg forstår veldig godt at man ikke har en god date om man er fyllasjuk, jeg hadde nok avlyst jeg og..

Men likevel. Irriterende.

Ja, det er nettdating, og første date.

Så da foreslår dere at jeg bare lar han ta kontakt? Svarte og, jeg liker jo denne fyren kjempegodt! :(

ts

Anonymous poster hash: 48668...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig, det KAN jo tenkes at det ble et shot-race på ham etter at TS hadde pratet med ham. Byturer kan være uforutsigbare, plutselig skjer det noe uventet.

Men ballen ligger hos ham. Den som avlyser har et ansvar for å finne nytt tidspunkt hvis man virkelig vil, mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta deg selv for høytidelig, ts.

Gi han en sjanse til, og dersom han på en eller annen måte blir syk eller lignende til neste date, da kan du 'gi fanden' :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Nettating og første møte.

Om jeg var deg TS så ville jeg gitt ham ro og fred nå, muuligens sendt ham en melding med beskjed om at han måtte ta kontakt når det passet... og så hadde jeg snakket videre med de andre interessante karene du har møtt der inne.

Det absolutt dummeste du gjør er 'å sette alle pengene' på en kar du ennå ikke har møtt.

Ikke er dere hverken eksklusive eller kjærester heller, så snakk med flere, ikke bur deg inn i drømmen om det som kan bli med denne ene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle kan gjøre feil. Men hvis dette utvikler seg til et handlingsmønster, at fyren sier en ting og gjør noe annet bør du dumpe ham fortere enn brukt dasspapir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gitt han en sjans til men lagt ballen hos han og ssgt noe sånt som : si fra om en annen dsg som passer "

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk overdriver, ta ting som de er-er dere voksne mennesker vil dette ordne seg. det er ikke krise og avlyse en date, ha litt is i magen.

Hilsen en som nettopp avlyste 2 ganger og likevel fikk en sjangse.



Anonymous poster hash: 60cfb...c30
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke tatt kontakt, før han tar kontakt i såfall. Synes det er rart dere ikke bare skjøv daten til litt senere på dagen i dag istedenfor..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har tatt kontakt siden. Så det får vel bli som det blir..

Lille-pus: Vi klikket så godt at begge slettet hele dating-profilen. Kan alltids å inn igjen, men liker å opprette skikkelig kontakt om jeg først har den kjemien med en.

ts



Anonymous poster hash: 48668...7ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du utelukkende latt ham ta kontakt? Som å starte chat, mld osv?

Men hvorfor i fanden drakk han dagen før om daten var viktig? Føler meg som en idiot.. Men kan jo hende jeg overreagerer også.

ts

Anonymous poster hash: 48668...7ff

Jeg forstår deg veldig godt. I lik situasjon hadde jeg følt meg nokså snurt, og gjerne vært litt småfurten. :glare: Men jeg anbefaler deg at han får ta kontakt neste gang. Han har avlyst, og jeg finner det naturlig at han tar ansvar for å avtale ny date for å erstatte den som utgikk. Jeg hadde ansatt ballen for å være i hans hjørne nå. Prøvd å fokusere på noe annet, og sett hva han gjorde.

Ja, er litt uansvarlig av han å drikke seg snytfull dagen før, etter min mening. Han burde kjenne seg selv godt nok til å vite at han er slått ut dagen derpå. Evt, vært ansvarlig nok til å avslutte festen på en okei-tidspunkt, og holdt alkoholnivået på et greit mengdenivå. Men igjen, alle kan skjeie ut. Kanskje han var så gira på å treffe deg at han ville avtale første mulige tidspunkt, og håpet at han skulle være oppegående nok til å ha en fin date? evt. så ble han revet med. Uansett, ikke okei etter mi bok, men ikke nødvendigvis en dealbreaker.

Anbefaler deg ikke å være sur, eller negativ ovenfor han. Han har beklaget seg, og hvis du er sinna vil han nok trekke seg unna, og annse deg for å psyko kontrollerende kjerring (i verste tilfelle). Husk, ingen ønsker å være med noen som er negative, vi tiltrekkes alltid mot positive mennesker som tilfører smil og glede i våre liv.

Om du føler stemninga er der, så send han gjerne en melding om at du håper formen hans bedrer seg, og ønsker han en fin kveld. Få også med at han får si fra angående neste date, eller at han får ta kontakt når dere skal avtale å møtes. Da vet han også at det er opp til han å ta ansvar for å avtale ny date.

Lykkt til, :blomst: og hold oss gjerne oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...