Gå til innhold

Overfladiske personer som tror på ulike ligaer for utseendet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Totale summen?

Ja, det er jo ikke bare utseendet som trekker opp eller ned. Det er bagasje, utdanning, jobb, helse m.m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er jo ikke bare utseendet som trekker opp eller ned. Det er bagasje, utdanning, jobb, helse m.m

Ok men nå skal jeg si noe skikkelig klisjeaktig. Om du er et godt menneske og er vakker på innsiden er du jo i en høyere liga enn en vakker person med en god karriere som er pill råtten innvendig.

Ja jeg vet denne tråden handler om det ytre, men likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok men nå skal jeg si noe skikkelig klisjeaktig. Om du er et godt menneske og er vakker på innsiden er du jo i en høyere liga enn en vakker person med en god karriere som er pill råtten innvendig.

Ja jeg vet denne tråden handler om det ytre, men likevel

Det kommer helt an på øyet som ser og hvor man ligger hen i utgangspunktet. Man dropper sjeldent fra 9 til 2 og omvendt, basert på hvor god eller dårlig man er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på øyet som ser og hvor man ligger hen i utgangspunktet. Man dropper sjeldent fra 9 til 2 og omvendt, basert på hvor god eller dårlig man er.

Nei mei men er msn i forhold med en vakker person som viser seg å være en jævel, så mister man jo følelser ganske fort og denne personen blir plutselig uattraktiv. Har opplevd det selv. At en mann jeg først syntes var dritkjekk, viste seg å oppføre seg på en særdeles uattraktiv måye og jeg mista tvert interessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei mei men er msn i forhold med en vakker person som viser seg å være en jævel, så mister man jo følelser ganske fort og denne personen blir plutselig uattraktiv. Har opplevd det selv. At en mann jeg først syntes var dritkjekk, viste seg å oppføre seg på en særdeles uattraktiv måye og jeg mista tvert interessen.

Joda, men det er i et forhold og blir jo noe annerledes enn kun vurdering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke forstå hvordan menn klarer-å tenne i det hele tatt på høyt utdannede kvinner : )Finnes jo ikke noe mer usexy enn dem : ) he he

Sjenerte,sosialt tilbakestående med lite livserfaring,kalde,usikre,innerst inne lider de av lav selvtillitt og " snill pike" syndromet...hele gjengen.Pertenlige og så A4 kjedelige : )

Deilig å fortelle rett ut-hva jeg synes om dere : )

De fleste høyt utdannede menn-faller lettere for meg.

Enn for dere....he he

Anonymous poster hash: 4ca28...c94

hhhahhahahhahahahhahahha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hvertfall ikke gått mer skole enn ungdomsskolen....

For i dagens samfunn er det i studietida man blir sosialisert. Og får den livserfaringen man trenger i det moderne samfunnet.

Ikke fortell meg at det er de som blir i hjembygda hele livet som har best utviklede sosiale ferdigheter, i forhold til de som reiser ut noen år for å studere i byen....

Anonymous poster hash: a476a...2bf

Jeg tror slike menn hun over deg snakker om er usikre menn som føler seg truet av kvinner med god utdannelse og karriere. Det fins mange menn som vil ha en trofekone som helst er litt dummere enn han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...