Gå til innhold

Overfladiske personer som tror på ulike ligaer for utseendet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Problemet er at folk tror det motsatte kjønn går etter samme skala som dem selv.

F.eks. en kjekk kvinne på 40 med høy utdannelse, ser kanskje etter en kjekk mann på 40 med høy utdannelse.

Problemet er at den mannen ser ikke nødvendigvis etter henne.

På hans egen skala er muligens en søt dame på 30 med langt hår og store pupper en 10'er.

Man må gjøre litt research for å finne ut hva det motsatte kjønn vil ha.

Anonymous poster hash: e468a...cfd

Kvinner med høy utdannelse-er ikke nødvendigvis mer attraktive,enn kvinner som er yngre,men har lavere utdannelse...Av og til tiltrekkes "motsetninger" og man gjør en grei byttehandel : )

Ser mange høyt utdannede "bittre" kvinner..he he De blir nokså sjokkert og sure...på oss som har mer draget... på menn,men ikke så høy status/utdanning som de har : )

Enkelte høyt utdannede kvinner kan være nokså ufordragelige,kalde og snobbete : ) Går rundt med nesa i sky-og ser ned på andre....

Anonymous poster hash: 4ca28...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner med høy utdannelse-er ikke nødvendigvis mer attraktive,enn kvinner som er yngre,men har lavere utdannelse...Av og til tiltrekkes "motsetninger" og man gjør en grei byttehandel : )

Ser mange høyt utdannede "bittre" kvinner..he he De blir nokså sjokkert og sure...på oss som har mer draget... på menn,men ikke så høy status/utdanning som de har : )

Enkelte høyt utdannede kvinner kan være nokså ufordragelige,kalde og snobbete : ) Går rundt med nesa i sky-og ser ned på andre....

Anonymous poster hash: 4ca28...c94

Og det virker som du lider av noe som heter "mindreverdighetskomplekser." Kanskje fordi du selv verken har høy utdannelse eller en særlig god jobb? Et tips er å jobbe med deg selv og få litt bedre selvtillit slik at du ikke trenger å kalle andre damer, som er bedre utdannet enn deg, som snobbete og ufordragelig.

Anonymous poster hash: a6a35...eaf

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det virker som du lider av noe som heter "mindreverdighetskomplekser." Kanskje fordi du selv verken har høy utdannelse eller en særlig god jobb? Et tips er å jobbe med deg selv og få litt bedre selvtillit slik at du ikke trenger å kalle andre damer, som er bedre utdannet enn deg, som snobbete og ufordragelig.

Anonymous poster hash: a6a35...eaf

Det er mine personlige meninger om høyt utdannede kvinner.

Ofte blir de litt høy på pæra,og fisefin på alt.De blir veldig overfladiske og matrielt-kravstore.Ingenting er bra nok for dem.De er vanligvis ganske usexye,selv om de går kledd i siste mote og har de fineste nye klær : )Likevell.er de ikke noe sexy : )

De har studert hele livet,og har derfor mistet mange viktige år,når det gjelder livserfaring og sosiale ferdigheter : ) Derfor er de usexye,kalde og virker snobbete,høy på pæra osv.Rett og slett en " litt ekkel" utstråling : )Svært innbildske-er de også : )

Anonymous poster hash: 4ca28...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mine personlige meninger om høyt utdannede kvinner.

Ofte blir de litt høy på pæra,og fisefin på alt.De blir veldig overfladiske og matrielt-kravstore.Ingenting er bra nok for dem.De er vanligvis ganske usexye,selv om de går kledd i siste mote og har de fineste nye klær : )Likevell.er de ikke noe sexy : )

De har studert hele livet,og har derfor mistet mange viktige år,når det gjelder livserfaring og sosiale ferdigheter : ) Derfor er de usexye,kalde og virker snobbete,høy på pæra osv.Rett og slett en " litt ekkel" utstråling : )Svært innbildske-er de også : )

Anonymous poster hash: 4ca28...c94

Haha, det er litt vanskelig å ta deg seriøst, særlig reflektert og nyansert er du ikke. Jeg tror innlegget ditt taler for seg selv ;)

Anonymous poster hash: a6a35...eaf

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er litt vanskelig å ta deg seriøst, særlig reflektert og nyansert er du ikke. Jeg tror innlegget ditt taler for seg selv ;)

Anonymous poster hash: a6a35...eaf

Det er jo litt sant...har masse høyt utdannede i slekten min,og har hatt noen veninner,som gikk på høyere utdanningsnivå-enn meg.Var tydelig at allerede mens de gikk på utdanningen,ble de nokså innbildske,så ned på andre som jobbet i litt "lav-status yrker,de himlet med øynene om de så en gammel bil og besøkte de et eldre hus,måtte de påpeke standarden og alt som var "galt" .Alltså kritikk,kritikk,kritikk,og klaging på alt...ingenting var bra nok for dem.Mens jeg var strålende fornøyd og lykkelig med den standarden jeg er vant til.Et eldre hus og en eldre bil. osv

Og mange av de menneskene som jobber i lavstatusjobber-kan være fantastiske gode mennesker : )

Allt dette.Var visst vanskelig å se og forstå for disse folka...

Anonymous poster hash: 4ca28...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er litt vanskelig å ta deg seriøst, særlig reflektert og nyansert er du ikke. Jeg tror innlegget ditt taler for seg selv ;)

Anonymous poster hash: a6a35...eaf

Kan ikke forstå hvordan menn klarer-å tenne i det hele tatt på høyt utdannede kvinner : )Finnes jo ikke noe mer usexy enn dem : ) he he

Sjenerte,sosialt tilbakestående med lite livserfaring,kalde,usikre,innerst inne lider de av lav selvtillitt og " snill pike" syndromet...hele gjengen.Pertenlige og så A4 kjedelige : )

Deilig å fortelle rett ut-hva jeg synes om dere : )

De fleste høyt utdannede menn-faller lettere for meg.

Enn for dere....he he

Anonymous poster hash: 4ca28...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Kan ikke forstå hvordan menn klarer-å tenne i det hele tatt på høyt utdannede kvinner : )Finnes jo ikke noe mer usexy enn dem : ) he he

Sjenerte,sosialt tilbakestående med lite livserfaring,kalde,usikre,innerst inne lider de av lav selvtillitt og " snill pike" syndromet...hele gjengen.Pertenlige og så A4 kjedelige : )

Deilig å fortelle rett ut-hva jeg synes om dere : )

De fleste høyt utdannede menn-faller lettere for meg.

Enn for dere....he he

Anonymous poster hash: 4ca28...c94

Visste du ikke at det er den viktigst delen i opptakskravene til høyere utdanning :blink:

Alle jenter som søker seg inn på studier på NHH, gamle NTH og på universitetene må gjennomgå en grundig personlighetstest slik at kun de som tilfredsstiller disse kravene kommer inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min liga må man tjene minst 7 millioner i året, ha rumpe som Kim Kardashian, ansikt som Brad pitt, humor som Jim Carrey, være like flink i golf som Tiger Wood, være like musikalsk som Mozart.

I denne ligaen har vi et kvoteringsssystem og folk som vil være med må stille opp til intervju. Akkurat nå er 487832 personer på venteliste hvis du vil være med.

Anonymous poster hash: 0a435...9ef



Anonymous poster hash: 0a435...9ef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen liga. Det har aldri funnes noen liga heller.. Du må gjerne si at mene at du ikke finner en person som er av det motsatte kjønn tiltrekkende. Hva folk synes er attraktivt er svært subjektivt, hvis det ikke hadde vært det, så ville vi ikke vært over 7 milliarder mennesker på jorda i dag!

Anonymous poster hash: 0a435...9ef

Nå er det jo sånn at de som mener det finnes ligaer, også mener at man tiltrekkes av de på samme liga. Så det vil bli subjektivt, og det vil medføre at vi formerer oss :)

Teorien er at dette selvbildet og følelsen av hvilken hylle man ligger på, er noe som utvikles i tenårene og blir en naturlig, ubevisst del av tiltrekningsmønsteret først når man er voksen.

Det er derfor man på grunnskolen vil se fenomenet at alle guttene er forelsket i den peneste jenta på skolen og alle jentene i den kjekkeste gutten, imens det i en voksen samling av mennesker vil være mye mer variasjon i hvem som tiltrekkes av hvem, alle faller ikke for den med de mest symmetriske trekkene, men den som de oppfatter som mest lik en selv og som er på egen liga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det finnes ligaer. Hallo. Skjønner ikke hvordan folk kan være så naive og benekte dette.

Og klart man tiltrekkes mot folk høyere enn seg selv. Aim for the sky.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste du ikke at det er den viktigst delen i opptakskravene til høyere utdanning :blink:

Alle jenter som søker seg inn på studier på NHH, gamle NTH og på universitetene må gjennomgå en grundig personlighetstest slik at kun de som tilfredsstiller disse kravene kommer inn.

Klart det finnes ligaer. Hallo. Skjønner ikke hvordan folk kan være så naive og benekte dette.

Og klart man tiltrekkes mot folk høyere enn seg selv. Aim for the sky.

Signerer. Det er derfor jeg er singel enda.

Jeg er ei møkkakjerring som har tatt en høyere utdannelse og derfor tror jeg er noe (les: er ikke avhengig av å finne meg en mann med såkalt penger og status). Siden jeg er stygg som nøkkens oldemor faller jeg også igjennom i forhold til alle mulige ligaer. :grine:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt sant...har masse høyt utdannede i slekten min,og har hatt noen veninner,som gikk på høyere utdanningsnivå-enn meg.Var tydelig at allerede mens de gikk på utdanningen,ble de nokså innbildske,så ned på andre som jobbet i litt "lav-status yrker,de himlet med øynene om de så en gammel bil og besøkte de et eldre hus,måtte de påpeke standarden og alt som var "galt" .Alltså kritikk,kritikk,kritikk,og klaging på alt...ingenting var bra nok for dem.Mens jeg var strålende fornøyd og lykkelig med den standarden jeg er vant til.Et eldre hus og en eldre bil. osv

Og mange av de menneskene som jobber i lavstatusjobber-kan være fantastiske gode mennesker : )

Allt dette.Var visst vanskelig å se og forstå for disse folka...

Anonymous poster hash: 4ca28...c94

Det du skriver her, viser jo at det er din slekt og omgangskrets det er noe i veien med. Ikke kvinner med høyere utdannelse generelt. Kommer du fra bygda? Her i byen er det mer vanlig med høyere utdannelse for kvinner. Det er ikke noen big deal. Og vi konkurrerer med hverandre, om jobber, menn, etc, ikke med slike som deg. En mann som like gjerne kunne vært sammen med ei mye yngre, uten utdannelse, bare pga utseendet, ville nok vært uaktuell for oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer. Det er derfor jeg er singel enda.

Jeg er ei møkkakjerring som har tatt en høyere utdannelse og derfor tror jeg er noe (les: er ikke avhengig av å finne meg en mann med såkalt penger og status). Siden jeg er stygg som nøkkens oldemor faller jeg også igjennom i forhold til alle mulige ligaer. :grine:

Skal vi danne klubb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og vi konkurrerer med hverandre, om jobber, menn, etc, ikke med slike som deg. En mann som like gjerne kunne vært sammen med ei mye yngre, uten utdannelse, bare pga utseendet, ville nok vært uaktuell for oss.

Men det er det svært mange menn som kan, så isåfall har dere et ganske lite utvalg. ;) Skjønner at dere må konkurrere.

Anonymous poster hash: e468a...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du som person avgjøre om at en annen person av det motsatte kjønn er under din liga?

Dette er et tema som har vært mye snakk om her på kvinneguiden, og det ser ut til å være mest omdiskutert av damer. Det er kanskje på tide at enkelte mennesker begynner å forstå at det der ligatullet ikke eksisterer utenfor fantasien til dem som faktisk tror på det.

Det finnes ingen liga. Det har aldri funnes noen liga heller.. Du må gjerne si at mene at du ikke finner en person som er av det motsatte kjønn tiltrekkende. Hva folk synes er attraktivt er svært subjektivt, hvis det ikke hadde vært det, så ville vi ikke vært over 7 milliarder mennesker på jorda i dag! En annen ting er de som driver å sammenligner menn og kvinner utseendemessige. Dette er bare tull. Menn og kvinner er for ulike utseendemessig til at det er mulig.

Anonymous poster hash: 0a435...9ef

Enig. Eneste ganger jeg syns det er greit å snakke om liga er når man kan dele inn i gode og dårlige mennesker. Er mange som er med en partner som enten er voldelige eller behandler de dårlig på andre måter. Sånne folk kan man si er under ligsen til gode mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...