Gå til innhold

HJELP! Jeg er "ulovlig" forelsket


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Går det bedre med deg nå? :)

Ja, takk som spør :)

Det er ikke lenge siden jeg sluttet, men jeg merker at det er litt lettere når jeg ikke trenger å se og snakke med han hver dag. Men tenker mye på han :/

Har begynt å date en annen. Sliter litt med å forelske meg i andre siden alle tankene går til en annen mann. Veldig kjipt at jeg ikke får disse følelsene for han jeg er med nå, men håper at det kommer seg litt når jeg lærer meg å glemme han andre :)

Tror jeg tok det riktige valget.

Anonymous poster hash: 1b5e1...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mer seksuelt tiltrukket til han, enn romantisk.

Vi er veldig forskjellige, så jeg tror ikke at vi blir sammen hadde vært et alternativ uansett.

____

Men i dag sa jeg altså opp jobben... Jeg måtte bare.

Nå er jeg redd for å ikke finne noe annet, og for å savne han utrolig mye. Forbereder meg på mye hjertesmerte! :( :( Uff, dette er tungt

Anonymous poster hash: 1b5e1...27f

Herregud,all det styret fordi du er litt kåt?? Jeg forstår dette ikke! trodde du måtte være troll, men du blir jo tatt seriøst her så andre forstår deg nok. syns du er bortskjemt, dum, svak og sytete og jeg kunne aldri relatere til noe så dumt som problemet ditt.

syns det er kjipt at du mista stabil jobb pga det..håper du finner nytt snart

Anonymous poster hash: bd603...ed8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud,all det styret fordi du er litt kåt?? Jeg forstår dette ikke! trodde du måtte være troll, men du blir jo tatt seriøst her så andre forstår deg nok. syns du er bortskjemt, dum, svak og sytete og jeg kunne aldri relatere til noe så dumt som problemet ditt.

syns det er kjipt at du mista stabil jobb pga det..håper du finner nytt snart

Anonymous poster hash: bd603...ed8

Hvorfor er du så slem? Du trenger ikke være det kun fordi du ikke forstår. Du ser jo at dette er noe bryter både han og meg ned? Du må være e dårlig venn, og burde aldri få en omsorgsjobb.

Nei, jeg er ikke kåt, bare veldig tiltrukket av han.

Anonymous poster hash: 1b5e1...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du så slem? Du trenger ikke være det kun fordi du ikke forstår. Du ser jo at dette er noe bryter både han og meg ned? Du må være e dårlig venn, og burde aldri få en omsorgsjobb.

Nei, jeg er ikke kåt, bare veldig tiltrukket av han.

Anonymous poster hash: 1b5e1...27f

Hahahha,okey,crazy.

Du er tiltrukket til han,seksuelt. Det er dine ord. Beklager, men man må innse at man har tabba seg ut av og til.

Anonymous poster hash: bd603...ed8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber i et lite kontorlandskap, hvor alle ansatte jobber veldig tett med hverandre. Vi er ikke mange folkene.

Problemet mitt er at jeg er forelska i en av mine kolleger. Jeg tror at han liker meg også.

Siden han har samboer, er det ikke akkurat bare å invitere han på noen glass vin, så er problemet løst.

Jeg har overlevd så langt, men nå som han skal ha barn med kjæresten i slutten av november/starten av desember, merker jeg at det begynner å bli vanskeligere for meg å takle.

Jeg vet at det blir for tungt for meg psykisk/følelsesmessig når barnet er født, så nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre.

Hva ville du gjort i min situasjon? Vil ikke gå rundt å ha det vondt inni meg.

- Har du noen tips til hvordan man kommer over en som man ser og jobber tett med HVER dag? Er ikke så lett å glemme han når det er sånn...

- Bør jeg bytte jobb? Det er en ganske bra jobb, så utfordringen er jo å finne noe som er like bra eller bedre. Vil ikke tape på dette karrieremessig på grunn av svake følelser.

Jeg setter pris på alle forslag! Klarer ikke finne løsningen selv.

- Jente, 21

Anonymous poster hash: 3e5b6...931

Du TROR han liker deg? Det er ikke bare innbilning fra din side da? Og at du er interessert i han nettopp fordi det er forbudt? Han har kjæreste, blir snart pappa osv.

Av alle mennene å velge, så måtte du forelske deg i en som er opptatt?

Anonymous poster hash: 583a2...807

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du TROR han liker deg? Det er ikke bare innbilning fra din side da? Og at du er interessert i han nettopp fordi det er forbudt? Han har kjæreste, blir snart pappa osv.

Av alle mennene å velge, så måtte du forelske deg i en som er opptatt?

Anonymous poster hash: 583a2...807

hun er mer seksuelt tiltrukket enn romantisk. Høres utrolig bortskjemt ut spør du meg. Må få det hun peker på. Herlighet.

Anonymous poster hash: bd603...ed8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, men jeg vet ikke hvordan!

Tror ikke jeg klarer å glemme han siden jeg er sammen med han hele tiden. Derfor jeg lurer på om jeg bør bytte jobb?

Anonymous poster hash: 1b5e1...27f

INSSE att han er opptatt,IKKE ødelegge ett forhold!!!!!!!!!!!! Vær voksen og om nødvendig finnn en ny jobb !!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært forelsket i en på jobb i tre år, veldig. Han har hatt forlovede hele tiden, men har flørtet som bare det med meg.Tidligere ringte han meg ofte og sendte sms. Jeg har håpet det skulle skje noe, men det har det ikke gjort. En dag sa jeg bare til meg selv at dette er det ingen vits i, og ikke vil jeg ødelegge et annet forhold heller, Så nå bare koser jeg meg med flørtingen, vel vitende om at det ikke vil bli noe mer :) Du kommer over det, du må bare gi hjernen beskjed om det :)

Lykke til!



Anonymous poster hash: ffb82...f78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...