Gå til innhold

Rar oppførsel etter reise.. Ignorerer meg fullstendig.


Miss Independent

Anbefalte innlegg

Selv om man ikke vil forplikte seg så har de fleste et behov for nærhet og oppmerksomhet. Derfor likte han nok det dere hadde sammen, men interessen var nok ikke stor nok til at han ville ha noe forpliktende. Kan være mange grunner til at han ignorerer, men mest sannsynelig har han funnet noen andre, eller at det har dukket opp noe annet han heller vil bruke tiden på enn deg. Hard to get funker ikke når det ikke er nok interesse der i utgangspunktet desverre...

Anonymous poster hash: 8bc7b...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en annen bruker som har svart i denne tråden som kanskje bør gå inn her og lese og ta til seg sine egne råd.



Anonymous poster hash: 240c2...5d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom du vet at han lever, så synes jeg du ikke skal bry deg noe mer om han. Han har behandlet deg dårlig, viser ikke empati ved å la deg sveve slik i uvisshet. Så han synes jeg du skal kutte helt ut.

Det er så mange gutter man hører om som behandler jenter på en slik litt hensynsløs måte. Og jentene løper etter dem, ivrige etter å gjøre dem til lags. Det er ikke slik det skal være. Jenter, våkn opp og kjenn deres verdi. Få et liv hvor en gutt ikke er hovedpersonen, men du selv.

Anonymous poster hash: c0719...9f6

Bra skrevet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! ;)

Vi må faktisk starte å ta oss sammen.
Det ser ut som om samtlige av oss har diltet etter hensynsløse idioter som ikke bryr seg om oss.

Vi er bedre enn det.

Tror faktisk vi skal begynne å oppføre oss mer som gutter på dette området! Haha.

På tide å bygge hverandre opp, støtte hverandre, og ikke ofre slike hensynsløse tullinger en eneste tanke eller et eneste sekund av tiden vår.

Måten vi dilter etter disse guttene på oppmuntrer dem til å fortsette å behandle jenter på den måten. Vi må slutte!

På tide å kutte ut idiotene, og fokusere på karer som vil oss vel!

Hoes b4 bros! ;) haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Det er lenge siden jeg har vært her inne nå, og jeg må takke for alle gode råd og svar. Både de tøffe og gode ordnene. Mange av disse setningene (spesielt de tøffeste), som "Han vil ikke ha deg", "han er ikke interessert i deg" - har jeg brukt som et mantra og sett meg selv i speilet, da jeg har hatt det tøft og vondt, for å realtitetsorientere meg.

Vi har vært litt frem og tilbake. Skrevet masse meldinger og han har forklart mye til meg. Det ligger endel problemer hos han som jeg ikke vil gå nærmere inn på. En ting er akkurat som Anonym har skrevet over her: Hvorfor se det i verste mening? Han kan ha angst for å knytte seg pga. tidligere opplevelser. Pluss endel andre tøffe saker.

Så han vil igrunn skjerme meg fra hans "elendighet" og umodenhet, men jeg har sagt jeg gjerne vil være her for han. Jeg vet at det ikke kan bli noe, men vi har kost oss innimellom :hug:

Siden han sa at det er best for meg om jeg glemmer han, klarte jeg å gjøre det en periode - det var tøft og vondt hver dag. Følelsene dabbet mer av, og er ikke så sterke nå, men noe er det jo. Jeg er veldig glad i han. Så begynte han å ta kontakten igjen for en stund siden. Etter noen mnd uten han, var han her for noen dager siden. Da sa han at han helt ærlig hadde tenkt på meg hele kvelden mens han var på jobbfest og bare ville komme til meg. Dette er jo veldig hyggelig å høre, men jeg legger ikke mer i det enn at han ville kose og ha sex - og det ville jeg også :lur: ... som den lojale jenta jeg er, har jeg ikke hatt noen andre i mellomtiden. Jeg ser på meg selv som tilgjengelig bare for han. Jeg ser at det er litt dumt, men... :unsure:

Ja, igjen, takk for alle tilbakemeldinger!

Her står du i fare for å bli fuckbuddy og ikke minst sutteklut - been there done that!!!

Jeg møtte en fyr jeg ble helt betatt av.Etter mye rar oppførsel med avlyste dater,ignorering og uregelmessig kontakt ble jeg sint og krevde en forklaring på oppførselen hans.Det viste seg han hadde store psykiske problemer.Vi fortsatte å ha kontakt og alt var på hans premisser.Vi hadde riktignok bare sex en gang,og jeg har aldri følt han har utnyttet meg seksuelt.Men han har definitivt brukt meg som samtalepartner/sjelesørger/rådgiver/psykolog de gangene han er langt nede.

Dette er en veldig vanskelig rolle å ha! Du blir utrolig sliten mentalt av å ha det slik og en stund lurte jeg på om jeg var på vei inn i en depresjon.At du i tillegg har sex med ham når det passer ham gjør det bare enda verre for deg den dagen han plutselig blir borte for godt.

Gjør deg selv en tjeneste og kutt kontakten med ham - i det minste ikke ha sex.

Anonymous poster hash: 8150e...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om man ikke vil forplikte seg så har de fleste et behov for nærhet og oppmerksomhet. Derfor likte han nok det dere hadde sammen, men interessen var nok ikke stor nok til at han ville ha noe forpliktende. Kan være mange grunner til at han ignorerer, men mest sannsynelig har han funnet noen andre, eller at det har dukket opp noe annet han heller vil bruke tiden på enn deg. Hard to get funker ikke når det ikke er nok interesse der i utgangspunktet desverre...

Anonymous poster hash: 8bc7b...36e

Jeg rister oppgitt på hodet så mange ganger når jeg tenker på hvor dum jeg er som tenker så mye på han. Han tenker jo ikke på meg (!!) Men han gjorde veldig inntrykk på meg, og jeg ble glad i han. Siden det er endel problemer i hodet og livet hans, er jeg også bekymret og skulle ønske jeg kunne gjøre noe. Han må finne utav ting og få hjelp jeg ikke kan gi. Jeg vet han ikke har noen annen, og han vil heller ikke ha noen andre å ta hensyn til i livet sitt. Det ligger mye der, uten at jeg skal gå inn på så mye mer.

gjest 321: Hoes b4 bros! Hadde eg vært en person som ga mer faen skulle jeg signert den ;) Men du har helt rett! :)

AnonymBruker: Jeg forstår akkurat hva du mener. Godt han hadde deg å lene seg til når det var tøft. Det kommer han nok alltid til å huske. Om følelsene bare går én vei - ja, det er da det kompliseres :unsure:

Hvordan gå videre? :sad:....og NEI, jeg legger meg ikke under noen for å komme over ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gå videre? :sad:....og NEI, jeg legger meg ikke under noen for å komme over ham.

Tiden. Hvis du har han på Facebook, slå av chatten for han, slutt å "følge" han. Minimer muligheten for å se navnet hans.

Bruk tid på venner og deg selv. :blomst:

Hvis du er redd for å falle tilbake, kopier eller screenshot noen av disse gode rådene du har fått her inne. Av og til kan det være bra å minne seg selv på hvorfor man ikke skal gå tilbake.

Jeg har vært der og er der nå igjen, tro meg når jeg sier det - slik oppførsel fortsetter.

Lykke til! :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...