Gå til innhold

Rar oppførsel etter reise.. Ignorerer meg fullstendig.


Miss Independent

Anbefalte innlegg

Enda en tråd om meldinger som sendes og som ikke besvares...

Ring, menneske, ring!

Mobilen din kan faktisk brukes til å ringe med også. Selv om det kanskje er litt gammeldags.



Anonymous poster hash: dc006...5bf
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner folelsen TS, og det er enormt frustrerende. Har en liknende situasjon gaaende naa, dog problemet er ikke at han ikke svarer, men at jeg merker han er irritert over noe, men kommer ikke ut med det. Og saa vil man ikke mase, og blir heller gal...

I all fairness saa sa han i utgangspunktet at han ikke var paa utkikk etter et forhold. Man haaper jo aa kunne endre det, men i realiteten saa skal man akseptere det naar man hoerer det.

Vet dessverre ikke hva som har skjedd her, det er flere muligheter. En er at han, som sagt, ikke vil ha et forhold, men skjonner at du vil det og at dere er blitt veldig close og derfor maa ta litt avstand. En annen er at han har mott noen han liker bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker som så at siden han sendte deg melding når han hadde landet så betyr det at det ikke har skjedd noe på turen. Kanskje noe har skjedd når han kom hjem. At han har fått en beskjed eller noe. Jeg ville ikke sendt noen flere meldinger, du har sendt og han tar kontakt når han føler for det. Hva du gjør da, kommer jo ann på hva det er som har skjedd. Ikke analyser, selv om jeg vet det er vaskelig. Det du vet er at han svarte deg når han landet, og så har du ikke hørt noe. Thats it.

Håper du hører fra han snart så du vet hva som har skjedd, og lykke til :)

Jeg skal prøve å tenke på de harde fakta! Jeg overanalysere alt! Prøver å hente meg inn igjen hele tiden, men jeg måtte få lufte tankene nå og bare lette hjertet for alt. Skal prøve så godt jeg kan :)

Takk for tips :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan det er å være forelska! Du går rundt å bare tenker på han! Og uansett hvordan han oppfører seg så ligger du der på vent.... Venter og venter......selv om du ser at denne oppførselen er tåpelig. Han kunne da sendt noen ord, og en forklaring om han ikke ønsker kontakt osv....

Jeg har vært der selv..... og vet hvordan du har det nå. Det er lett for andre å si: Glem fyren, gå videre.. han er ikke interessert! Men du har det forferdelig vondt.... For 10 år siden, traff jeg tilfeldigvis en som jeg trodde var en drømmeprins... Forholdet mellom meg og ekssamboeren var slutt innimellom, og da traff jeg han... Den drømmeprinsen bodde en annen plass, og jeg har aldri fått han helt ut av hodet.. jo så og si helt... men jeg er styggt redd for at hvis han tar kontakt igjen så tilgir jeg alt...... Jeg gjorde det en gang tidligere...... Han dumpet meg for så å ville tilbake. Og nå tror jeg at det samme kan skje igjen. så han har meg liksom på "kornet".Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg er sånn. Samme er det med ekssamboeren: så er jeg redd for at jeg kunne blitt glad for det og tatt han tilbake....nei gufs... og jeg vet innerst inne at det vil bli feil å ta noen av de tilbake!!!! Basta Bom! Så håper jeg er sterk og tøff nok til å si nei om de prøver seg.

Mitt råd er: ikke skriv mer til han. Ikke etterlys han... Siste melding du kan skrive er: Er du interessert i å snakke med meg, så tar du kontakt. Jeg hadde satt pris på at du kan fortelle meg hvor du ble av, osv....

Synes det var rart og veldig skuffende at du ikke sier et eneste ord. Hilsen og navnet ditt.

Og hvis han ikke svarer : ikke si mer!...

Ja, det er grusomt. Og kan ikke forstå at han ikke tenker at det ikke er noe greit for meg dette her?

Huff da.. :( Det hørtes hvertfall ikke noe greit ut. Denne kjærligheten... det sier litt hvor sterkt det er siden det er så lenge siden.

Ok, jeg ser jo at de fleste tilbakemeldingene her er å ikke kontakte ham.. Vanskelig, men mååå ikke falle for fristelsen. Det hjelper at det er så mange som mener det, for da kjefter jeg på meg selv i hodet også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:

Si ifra hva som skjer TS.

ja si fra hva som skjer videre. :hug:

Ja, jeg skal gjøre det, takk :hug:

Våknet idag og så jeg hadde en snap på vent, men det var ikke han. Sovnet igjen, våknet og det var enda en snap, ikke han. Koselig å få snap av vennene mine - for all del, men akkurat nå kunne jeg ønske alt av meldinger, snap, facebook-meldinger var fra han. Huff, så mye tid og krefter man skal bruke på dette her, men slik er vi vel laget? Følelsene er vanskelige å styre. Man kan selvfølgelig prøve å unngå dem og ikke oppsøke og "dyrke" dem, men innerst inne er de der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en tråd om meldinger som sendes og som ikke besvares...

Ring, menneske, ring!

Mobilen din kan faktisk brukes til å ringe med også. Selv om det kanskje er litt gammeldags.

Anonymous poster hash: dc006...5bf

Ja, hehe, men situasjonene rundt hver sjebne er forskjellig, så da blir det behov for å skrive sin egen historie. Man skal jo heller ikke "ta over" andres tråder, så da blir det mange av disse. Tydelig et stort problem. Så hvis du syns det er så plagsomt - pass på at det ikke blir laget en slik tråd om deg.

Å ringe er jo å mase det også... Jeg hadde fått mer panikk (uansett hva det var) om jeg fikk en telefon hvertfall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner folelsen TS, og det er enormt frustrerende. Har en liknende situasjon gaaende naa, dog problemet er ikke at han ikke svarer, men at jeg merker han er irritert over noe, men kommer ikke ut med det. Og saa vil man ikke mase, og blir heller gal...

I all fairness saa sa han i utgangspunktet at han ikke var paa utkikk etter et forhold. Man haaper jo aa kunne endre det, men i realiteten saa skal man akseptere det naar man hoerer det.

Vet dessverre ikke hva som har skjedd her, det er flere muligheter. En er at han, som sagt, ikke vil ha et forhold, men skjonner at du vil det og at dere er blitt veldig close og derfor maa ta litt avstand. En annen er at han har mott noen han liker bedre.

Huff da :( Mitt råd til det er å bare nyte å være sammen med han der og da. Få han på andre tanker. Prat. Kos dere. Le. Klem!! Kanskje han glemmer det han tenker på. Hvis det foregår lenge syns jeg du skal spørre han i den beste mening. Si at du bryr deg om hvordan han har det. Ikke bare; "Er du sur, eller?? Hva er det? Er det meg?" hehe, If you see?

Ja.... Vet ikke hva jeg skal tro selv. Begge deler er selvfølgelig vondt. Men om han har truffet en som er bedre er det verre i og med at han har lagt så trykk på at det er bare meg eller ingen han vil være med... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er grusomt. Og kan ikke forstå at han ikke tenker at det ikke er noe greit for meg dette her?

Huff da.. :( Det hørtes hvertfall ikke noe greit ut. Denne kjærligheten... det sier litt hvor sterkt det er siden det er så lenge siden.

Ok, jeg ser jo at de fleste tilbakemeldingene her er å ikke kontakte ham.. Vanskelig, men mååå ikke falle for fristelsen. Det hjelper at det er så mange som mener det, for da kjefter jeg på meg selv i hodet også :)

Ja det er grusomt....

For av og til så føler man at denne kjærligheten for en mann er såpass stor... som for barn , foreldre, søsken og slektninger så er den kjærligheten høyest av alt på jord.... og mannen man forelsker seg i, og ønsker å være med rangeres ganske høyt også... Det er det som er så skummelt...

Folk sier: GLEM HAN! Men mister man foreks et familiemedlem.. mor , far, søsken, eller barn, glemmer man dem? nei, minnene lever alltid i... og man vil ha de tilbake..... Sånn føles det for meg med en mann og... selv om han ikke kommer like høyt som familien min... Familien er nummer 1 for alltid! En mann får ikke lov å seile opp mot dem engang!. Men...uansett så er mannen rangert såpass høyt at jeg har prblemer å tenke at jeg skal bare glemme den mannen som forsvant foreks... Move on ... sier folk... Og da kjennes det ganske så ufølsomt ut... Move on ja.... Fins det noe som heter kjærlighet melllom mann og kvinne? Eller heter det bare begjær?....

Har hørt mange si til meg at jeg er helt psykopat, som vil ha en mann som forlot meg for 7-8 år siden tilbake foreks... Ja det skremmer meg at jeg kunne tatt imot en mann som forlot meg tilbake.... Det er 2 menn som var i livet mitt som jeg aldri glemmer... men egentlig så får jeg ikke lov av meg selv å ta de tilbake om de kom. Jeg lever som om de ikke kommer... men jeg tenker ofte tanken... Tenk om han kommer tilbake... wow... og tenk om han hadde en god forklaring for at han stakk.. at han liksom ikke hadde valget der og da... Også er det ekte kjærlighet.... Nei grøss og gru.... Jeg høres sikkert rar ut som tenker sånn... Men forstår det slik at du føler det også slik... Vedkommende har skaffet seg et lite bo inni deg liksom.....

Hvis jeg var deg så ville jeg sendt en melding der jeg formulerte det jeg hadde på hjerte. Og så har du gjort ditt. Du kan ikke gjøre mer.. Og for meg er det "klapp på min egen skulder" hvis jeg gjør mitt ihvertfall. Resten kan jeg ikke styre. Det er dermed opp til han! :)

Men... synes det var veldig dårlig gjort av han å ikke svare deg altså ;). Hold oss oppdaterte :hug:

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal gjøre det, takk :hug:

Våknet idag og så jeg hadde en snap på vent, men det var ikke han. Sovnet igjen, våknet og det var enda en snap, ikke han. Koselig å få snap av vennene mine - for all del, men akkurat nå kunne jeg ønske alt av meldinger, snap, facebook-meldinger var fra han. Huff, så mye tid og krefter man skal bruke på dette her, men slik er vi vel laget? Følelsene er vanskelige å styre. Man kan selvfølgelig prøve å unngå dem og ikke oppsøke og "dyrke" dem, men innerst inne er de der.

Ja det å gå på vent er grusomt.....Ikke tillat deg å bare vente.. si til deg selv: NÅ MÅ JEG SKJERPE MEG! jEG MÅ BARE LEVE VIDERE , JEG HAR SAGT MITT TIL HAN. JEG KAN IKKE VENTE.. NÅR HAN IKKE HAR TATT KONTAKT INNTIL NÅ SÅ VISER DET HVOR DUM HAN ER.Tenk deg selv som en robot , en datamaskin...bare jobb som du ville gjort om du skal fremover i livet.... Da ville roboten / datamaskinen kastet fyren i søppelspannet sitt... og tenkt at den hadde ikke mer der å gjøre for den har gjort sitt. Når han ikke sier noe så . Let go!!!!! :). Ikke vent på han. Vil han si noe så får han komme men ikke tenk og vent... Når du kjenner ventefølelsen kommer, så sier du til deg selv : ikke tenk på dette , ikke tenk.... ta deg noe god mat og gjør noe gøy og nyt livet! Og tenk på denne mannen som "mannen som ble sporløst borte pga at han mulig ikke ønsket kontakt.... han kunne gitt en lyd i stedet for å bare forsvinne, for det hadde nok akurat denne mannen mulighet til!!! "....

:hug:

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom du vet at han lever, så synes jeg du ikke skal bry deg noe mer om han. Han har behandlet deg dårlig, viser ikke empati ved å la deg sveve slik i uvisshet. Så han synes jeg du skal kutte helt ut.

Det er så mange gutter man hører om som behandler jenter på en slik litt hensynsløs måte. Og jentene løper etter dem, ivrige etter å gjøre dem til lags. Det er ikke slik det skal være. Jenter, våkn opp og kjenn deres verdi. Få et liv hvor en gutt ikke er hovedpersonen, men du selv.



Anonymous poster hash: c0719...9f6
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor drar du ikke til ham og spør/konfronterer ham??

Må alt gå via sms og mail?!

Still ham til ansvar.

Anonymous poster hash: da712...659

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville tro at noe har skjedd, at han har møtt noen eller noe slikt...

Synes du er i din fulle rett til å forvente respektfull behandling og et ærlig svar.

Send en mail og fortell ham at du heller ønsker det enn taushet, om det så er slik at han har møtt en annen, og at du skal gå videre dersom han ønsker at du skal det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville ha ventet. Han har sagt til deg at han ikke er klar for forhold. Kanskje han trenger et pusterom, og ikke desperasjon fra din side. Vet hvor vanskelig det er å ikke ta kontakt, har "stalket" sånne typer før. Hvis han er interessert, tar han kontakt igjen. Min ektemann var sånn, litt av og på til å begynne med. Så ble jeg avventende og tok ikke kontakt - og da ble han plutselig veldig interessert. Å spille kostbar hørers litt gammeldags ut, men det å være desperat er heller ingen lur ide.



Anonymous poster hash: 01671...45c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt...

Hvorfor skal hun sitte å ikke forstå noe som helst etter det de tross alt har hatt, samt en avtale? Hvorfor skal hun være kostbar/holde seg unna, så han slipper enkelt unna og kan fortsette å oppføre seg sånn, helt uten konsekvenser?

Hadde konfrontert ham, helst hvor jeg kunne ha øyekontakt.

Da blir han ihvertfall stående litt ydmyket.

Ikke snakk om stalking eller desperasjon!

Anonymous poster hash: da712...659

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe lignende har skjedd meg, og i ettertid fant jeg ut ved en tilfeldighet (for han kontaktet meg aldri igjen) at han rett og slett hadde møtt en annen dame, tilfeldig via jobben et par dager etter at jeg og han sist var sammen. Jeg tenker at han rett og slett har blitt så betatt/at hun var så vakker eller noe slikt, at han ikke kunne brydd seg mindre om meg lenger, selv om han kanskje i utgangspunktet var intr. Men så kom det noe bedre i hans øyne. Man må bare komme seg videre på et tidspunkt.



Anonymous poster hash: 7d2f7...a45
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner ikke helt...

Hvorfor skal hun sitte å ikke forstå noe som helst etter det de tross alt har hatt, samt en avtale? Hvorfor skal hun være kostbar/holde seg unna, så han slipper enkelt unna og kan fortsette å oppføre seg sånn, helt uten konsekvenser?

Hadde konfrontert ham, helst hvor jeg kunne ha øyekontakt.

Da blir han ihvertfall stående litt ydmyket.

Ikke snakk om stalking eller desperasjon!

Anonymous poster hash: da712...659

Hun har sendt han en melding to ganger uten å få svar. Det å ta kontakt mer nå blir feil uansett hvordan man vrir og vrenger på det. Hun skal ikke late som ingenting, tar han kontakt så kan hun si ifra om at slik oppførsel godtar hun ikke. Men her og nå så har mannen valgt å ignorere hennes meldinger.

Men vi er alle forskjellige, du hadde gjort det på din måte. Jeg hadde gjort det sånn jeg har skrevet over. Hva som er riktigst for TS er det bare TS som vet.

Anonymous poster hash: 0d3e9...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, TS vet best. Jeg hadde bare blitt så eitrende forbanna over sånn...feighet/ryggløshet.

Men ok...ser vel litt dramafaktor i mitt forslag. Men iblant kan drama ha en god effekt. Kanskje han hadde lært.

Syns det er litt psykisk mishandling å la mennesker i uvisshet...

Håper det ordner seg for TS.

Anonymous poster hash: da712...659

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, TS vet best. Jeg hadde bare blitt så eitrende forbanna over sånn...feighet/ryggløshet.

Men ok...ser vel litt dramafaktor i mitt forslag. Men iblant kan drama ha en god effekt. Kanskje han hadde lært.

Syns det er litt psykisk mishandling å la mennesker i uvisshet...

Håper det ordner seg for TS.

Anonymous poster hash: da712...659

Den eneste slike drama handlinger går ut over er deg selv. Hvordan andre oppfører seg mot deg viser deres verdi, hvordan du reagerer viser din.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Don't make someone a priority if they only make You an option.

Anonymous poster hash: 06e91...0f5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...