Gå til innhold

Rar oppførsel etter reise.. Ignorerer meg fullstendig.


Miss Independent

Anbefalte innlegg

Hei i natten fra ei som ikke får sove :)

Jeg har hatt noe på gang med en fyr i flere måneder. Han har sagt han har problemer med å binde seg og vil helst være "alene", men at vi treffes, kose oss (ikke nødvendigvis sex engang, men jeg er veldig glad i det ;) ) og vi prates jo også hver dag på meldinger har han sagt.

Jeg skrev nemlig en gang at jeg var redd for å miste han fordi jeg hadde en følelse på det, det var da han skrev for å roe meg. Han trives med meg, og kan slappe av med meg, sier han. Han vil ikke ha noen andre enn meg og jeg vil ikke ha noen andre enn han. Og at han er blitt glad i meg. For en måneden siden skrev han at han var på vei til å bli forelsket og det gjorde han litt redd.

.... litt background info her.... ;)

MEN saken her nå er at han skulle på reise med jobben i noen dager. Jeg var hos han dagen før og da spurte han om ikke vi skulle ha en helaften når han kom hjem igjen. Absolutt, sa jeg :)

Etter noen dager på reise, skrev at han hadde landet og endelig var på vei hjem. Tonen var lett, leken og normal :)

Dagen etter sendte jeg en melding da jeg spurte om hvordan han hadde det etter turen. Ikke svar. Sendte en melding til dagen etter og spurte om alt var bra. Ingen svar. Jeg har altså ikke hørt fra han på ei uke nå. Det er veldig unormalt i og med at vi normalt prater sammen hver dag. Jeg har "mast" med to meldinger, så jeg har ikke sendt flere i og med at jeg er redd for å presse på og mase.

Hva har da skjedd på den reisen, tenker jeg? Siden han bare ignorerer meg. Vi hadde en avtale.

Jeg tror ikke han har funnet seg en dame, såpass overbevisende har han vært med det og han er så ærlig. Flere ganger har han sagt at det er meg, eller ingen han vil være med.

Jeg sitter her og er helt hjelpesløs og fortvilet.. De fleste rådene jeg har fått er å ikke sende flere meldinger. Spille litt kostbar så vil han kontakte meg. Jeg forstår det veldig godt, men samtidig er jeg redd for at han skal tro at jeg ikke bryr meg, og at jeg er careface.

Hva har skjedd på ei uke som gir denne oppførselen? Noen tanker? Hva skal jeg gjøre? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enten har han krepert, eller ligger i koma, eller mest sannsynlig så har han droppa deg. Dårlig gjort å gjøre det på den måten, da. Men dessverre ikke uvanlig.

"Spille litt kostbar så vil han kontakte meg"

Du mener seriøst at hvis det skjer så er du fortsatt interessert?

Jaggu.

Jeg hadde aldri godtatt en sånn oppførsel, for meg er normal folkeskikk et absolutt minstekrav.



Anonymous poster hash: beb92...3b2
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten har han krepert, eller ligger i koma, eller mest sannsynlig så har han droppa deg. Dårlig gjort å gjøre det på den måten, da. Men dessverre ikke uvanlig.

"Spille litt kostbar så vil han kontakte meg"

Du mener seriøst at hvis det skjer så er du fortsatt interessert?

Jaggu.

Jeg hadde aldri godtatt en sånn oppførsel, for meg er normal folkeskikk et absolutt minstekrav.

Anonymous poster hash: beb92...3b2

Jeg mente at det er rådene jeg har fått. Å spille "kostbar" å vente på at han skal ta kontakten.

Nei, det føles veldig vondt.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

av erfaring... så vil jeg si at han rett og slett har.. ombestemt seg? Når gutter går fra å skrive normalt med meldinger, til å ikke svare, så er det noe som ikke stemmer..
dette er bare meg da, men når de ikke har svart på noen dager, har jeg skrevet en melding som "Siden du ikke svarer, så reiner jeg med at du ikke vil treffe meg lenger.? kos deg videre" eller noe slikt. da får han en direkte beskjed om alt eller ingenting...
Håper du finner ut av det. Lykke til :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han har mista telefonen?

Hm..tviler. På facebook kan man jo se på siden om folk er pålogget på chatten med mobil eller web, og han er på mobil. Det er bare de siste dagene han har vært aktiv ser jeg. Vært lite på de første dagene etter reisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg vært deg hadde jeg skjelt han ut for lenge siden... Men nå vil jeg ikke råde noen til å være meg da.

Gå videre du.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente at det er rådene jeg har fått. Å spille "kostbar" å vente på at han skal ta kontakten.

Nei, det føles veldig vondt.. :/

Skjønte det. Men siden du spør "hva skal jeg gjøre", så har du i praksis godtatt oppførselen, og vurderer ulike scenarioer for hva som eventuelt skjer videre.

Og det er det som er uforståelig for meg. Med mindre man er død eller ligger i koma så greier man i det aller aller minste å svare med melding a la "kontakter deg senere". Hvis ikke, så betyr det faktisk "driter i deg", og mer enn det trenger i hvert fall ikke jeg for å lukke døra.

Skjønner at du har det kjipt nå, for all del. Sånt suger maks.

Anonymous poster hash: beb92...3b2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

av erfaring... så vil jeg si at han rett og slett har.. ombestemt seg? Når gutter går fra å skrive normalt med meldinger, til å ikke svare, så er det noe som ikke stemmer..

dette er bare meg da, men når de ikke har svart på noen dager, har jeg skrevet en melding som "Siden du ikke svarer, så reiner jeg med at du ikke vil treffe meg lenger.? kos deg videre" eller noe slikt. da får han en direkte beskjed om alt eller ingenting...

Håper du finner ut av det. Lykke til :)

Ombestemt seg om å ikke ha den avtalen, mener du? Da må han ha fått noen tanker på den reisen om at han ikke orker mer da, og det er IKKE det inntrykket jeg har fått før han reiste.. hm..

Ja, det er jo en grei melding å skrive. Er så redd for å miste han også, så jeg har ikke lyst til det egentlig.. :(

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er så lett å være kaldhjertet når man ikke sitter i det selv. Det er ikke så enkelt å glemme noen, og hvis noen tror det så har de ikke vært forelsket før.

Til ts:

Jeg synes heller ikke at du skal ta mer kontakt, se hva som skjer. Det er kjipt å miste noen på den måten, å bli ignorert av noen man er glad i er den verste følelsen man kan føle. Det høres ut som om han har fått kalde føtter. Tar du mer kontakt med ham så kommer han til å bli mer skremt, og da igjen trekke seg unna mer. Om han tar kontakt så kan la han forklare seg, så kan du nevne at slik oppførsel godtar du ikke. Skjer det igjen så er det over og ut.

For din egen del, prøv å gjør ting. Ikke sitt hjemme og tenk på det. Du kan ikke gruble han til deg, så bare la tiden vise.

Lykke til.



Anonymous poster hash: 0d3e9...4dc
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte det. Men siden du spør "hva skal jeg gjøre", så har du i praksis godtatt oppførselen, og vurderer ulike scenarioer for hva som eventuelt skjer videre.

Og det er det som er uforståelig for meg. Med mindre man er død eller ligger i koma så greier man i det aller aller minste å svare med melding a la "kontakter deg senere". Hvis ikke, så betyr det faktisk "driter i deg", og mer enn det trenger i hvert fall ikke jeg for å lukke døra.

Skjønner at du har det kjipt nå, for all del. Sånt suger maks.

Anonymous poster hash: beb92...3b2

Åja, slik ja. Ja, jeg spør jo på en måte om hvordan jeg skal takle dette videre ja.

Jeg forstår så godt hva du mener! Det tar maks 5 minutter å sende en slik melding. Men jeg er forelsket og vil ikke miste han, og da tror jeg man finner seg i mer enn om det er en random fyr man møtte for to uker siden :) Jeg er ikke så hard. Saken er jo at jeg vil finne ut hva jeg kan gjøre for at dette kan løse seg.

Ja, det gjør det, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er så lett å være kaldhjertet når man ikke sitter i det selv. Det er ikke så enkelt å glemme noen, og hvis noen tror det så har de ikke vært forelsket før.

Til ts:

Jeg synes heller ikke at du skal ta mer kontakt, se hva som skjer. Det er kjipt å miste noen på den måten, å bli ignorert av noen man er glad i er den verste følelsen man kan føle. Det høres ut som om han har fått kalde føtter. Tar du mer kontakt med ham så kommer han til å bli mer skremt, og da igjen trekke seg unna mer. Om han tar kontakt så kan la han forklare seg, så kan du nevne at slik oppførsel godtar du ikke. Skjer det igjen så er det over og ut.

For din egen del, prøv å gjør ting. Ikke sitt hjemme og tenk på det. Du kan ikke gruble han til deg, så bare la tiden vise.

Lykke til.

Anonymous poster hash: 0d3e9...4dc

Nettopp! What she (?) said, dere :)

Takk for gode råd. Men guri å vanskelig det blir å ikke sende melding. Men jeg forstår at han kanskje kan bli mer skremt, så... Bare ikke han glemmer meg på veien? :unsure:

Tror jeg skal skrive de ordene dine opp å henge på kjøleskapet - ikke at jeg er der borte så mye for tiden.. :P Nærvøs mage har jeg også. Hoho.. Kommer til å ta av meg flere kilo, som jeg egentlig ikke har godt av, til jeg får svar :P Godt å ha litt galgenhumor også.

Jeg er ikke religiøs, men idag har jeg bedt til Gud om at han skal savne meg og sende meg en melding.

Skal prøve å finne på noe, men å la være å gruble vet jeg ikke om jeg klarer. Jeg får jo ikke sove engang. Har gitt altfor mye av hjertet i dette - typisk jenter!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp! What she (?) said, dere :)

Takk for gode råd. Men guri å vanskelig det blir å ikke sende melding. Men jeg forstår at han kanskje kan bli mer skremt, så... Bare ikke han glemmer meg på veien? :unsure:

Tror jeg skal skrive de ordene dine opp å henge på kjøleskapet - ikke at jeg er der borte så mye for tiden.. :P Nærvøs mage har jeg også. Hoho.. Kommer til å ta av meg flere kilo, som jeg egentlig ikke har godt av, til jeg får svar :P Godt å ha litt galgenhumor også.

Jeg er ikke religiøs, men idag har jeg bedt til Gud om at han skal savne meg og sende meg en melding.

Skal prøve å finne på noe, men å la være å gruble vet jeg ikke om jeg klarer. Jeg får jo ikke sove engang. Har gitt altfor mye av hjertet i dette - typisk jenter!

Jeg skjønner at det er vanskelig. Men tenk på det slik, hva om du ikke får svar på den tredje meldingen du sender han? Du vil nok føle deg verre enn du føler deg nå, og er det egentlig verdt det? Men altså det er helt opp til deg om du velger å sende en melding eller ikke. Men om du ikke får svar så vil du mest sannsynlig angre på den siste meldingen du sendte.

Altid gøy å miste en kilo eller to, men pass på at du får i deg mat.

Anonymous poster hash: 0d3e9...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner at det er vanskelig. Men tenk på det slik, hva om du ikke får svar på den tredje meldingen du sender han? Du vil nok føle deg verre enn du føler deg nå, og er det egentlig verdt det? Men altså det er helt opp til deg om du velger å sende en melding eller ikke. Men om du ikke får svar så vil du mest sannsynlig angre på den siste meldingen du sendte.

Altid gøy å miste en kilo eller to, men pass på at du får i deg mat.

Anonymous poster hash: 0d3e9...4dc

Du sier noe der... :Nikke:

Jeg har ikke godt av å miste noen kilo nå.. da blir jeg styggtynn. Må presse i meg godteri for å få inn så mye kalorier som mulig! Takk for omtanken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe der... :Nikke:

Jeg har ikke godt av å miste noen kilo nå.. da blir jeg styggtynn. Må presse i meg godteri for å få inn så mye kalorier som mulig! Takk for omtanken :)

Skulle ønske jeg kunne presse i meg godteri nå :))

Håper du hører fra han snart :)

Lykke til.

Anonymous poster hash: 0d3e9...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker som så at siden han sendte deg melding når han hadde landet så betyr det at det ikke har skjedd noe på turen. Kanskje noe har skjedd når han kom hjem. At han har fått en beskjed eller noe. Jeg ville ikke sendt noen flere meldinger, du har sendt og han tar kontakt når han føler for det. Hva du gjør da, kommer jo ann på hva det er som har skjedd. Ikke analyser, selv om jeg vet det er vaskelig. Det du vet er at han svarte deg når han landet, og så har du ikke hørt noe. Thats it.

Håper du hører fra han snart så du vet hva som har skjedd, og lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei i natten fra ei som ikke får sove :)

Jeg har hatt noe på gang med en fyr i flere måneder. Han har sagt han har problemer med å binde seg og vil helst være "alene", men at vi treffes, kose oss (ikke nødvendigvis sex engang, men jeg er veldig glad i det ;) ) og vi prates jo også hver dag på meldinger har han sagt.

Jeg skrev nemlig en gang at jeg var redd for å miste han fordi jeg hadde en følelse på det, det var da han skrev for å roe meg. Han trives med meg, og kan slappe av med meg, sier han. Han vil ikke ha noen andre enn meg og jeg vil ikke ha noen andre enn han. Og at han er blitt glad i meg. For en måneden siden skrev han at han var på vei til å bli forelsket og det gjorde han litt redd.

.... litt background info her.... ;)

MEN saken her nå er at han skulle på reise med jobben i noen dager. Jeg var hos han dagen før og da spurte han om ikke vi skulle ha en helaften når han kom hjem igjen. Absolutt, sa jeg :)

Etter noen dager på reise, skrev at han hadde landet og endelig var på vei hjem. Tonen var lett, leken og normal :)

Dagen etter sendte jeg en melding da jeg spurte om hvordan han hadde det etter turen. Ikke svar. Sendte en melding til dagen etter og spurte om alt var bra. Ingen svar. Jeg har altså ikke hørt fra han på ei uke nå. Det er veldig unormalt i og med at vi normalt prater sammen hver dag. Jeg har "mast" med to meldinger, så jeg har ikke sendt flere i og med at jeg er redd for å presse på og mase.

Hva har da skjedd på den reisen, tenker jeg? Siden han bare ignorerer meg. Vi hadde en avtale.

Jeg tror ikke han har funnet seg en dame, såpass overbevisende har han vært med det og han er så ærlig. Flere ganger har han sagt at det er meg, eller ingen han vil være med.

Jeg sitter her og er helt hjelpesløs og fortvilet.. De fleste rådene jeg har fått er å ikke sende flere meldinger. Spille litt kostbar så vil han kontakte meg. Jeg forstår det veldig godt, men samtidig er jeg redd for at han skal tro at jeg ikke bryr meg, og at jeg er careface.

Hva har skjedd på ei uke som gir denne oppførselen? Noen tanker? Hva skal jeg gjøre? :unsure:

Vet hvordan det er å være forelska! Du går rundt å bare tenker på han! Og uansett hvordan han oppfører seg så ligger du der på vent.... Venter og venter......selv om du ser at denne oppførselen er tåpelig. Han kunne da sendt noen ord, og en forklaring om han ikke ønsker kontakt osv....

Jeg har vært der selv..... og vet hvordan du har det nå. Det er lett for andre å si: Glem fyren, gå videre.. han er ikke interessert! Men du har det forferdelig vondt.... For 10 år siden, traff jeg tilfeldigvis en som jeg trodde var en drømmeprins... Forholdet mellom meg og ekssamboeren var slutt innimellom, og da traff jeg han... Den drømmeprinsen bodde en annen plass, og jeg har aldri fått han helt ut av hodet.. jo så og si helt... men jeg er styggt redd for at hvis han tar kontakt igjen så tilgir jeg alt...... Jeg gjorde det en gang tidligere...... Han dumpet meg for så å ville tilbake. Og nå tror jeg at det samme kan skje igjen. så han har meg liksom på "kornet".Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg er sånn. Samme er det med ekssamboeren: så er jeg redd for at jeg kunne blitt glad for det og tatt han tilbake....nei gufs... og jeg vet innerst inne at det vil bli feil å ta noen av de tilbake!!!! Basta Bom! Så håper jeg er sterk og tøff nok til å si nei om de prøver seg.

Mitt råd er: ikke skriv mer til han. Ikke etterlys han... Siste melding du kan skrive er: Er du interessert i å snakke med meg, så tar du kontakt. Jeg hadde satt pris på at du kan fortelle meg hvor du ble av, osv....

Synes det var rart og veldig skuffende at du ikke sier et eneste ord. Hilsen og navnet ditt.

Og hvis han ikke svarer : ikke si mer!...

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ombestemt seg om å ikke ha den avtalen, mener du? Da må han ha fått noen tanker på den reisen om at han ikke orker mer da, og det er IKKE det inntrykket jeg har fått før han reiste.. hm..

Ja, det er jo en grei melding å skrive. Er så redd for å miste han også, så jeg har ikke lyst til det egentlig.. :(

Tusen takk :)

nei selvfølgelig fikk du ikke det inntrykket da han reise. da hadde han ikke vært på reisa enda. han har vel ombestemt seg da

Anonymous poster hash: 90788...0be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...