Gå til innhold

Burde jeg ikke få opplæring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal jobbe i barnehage og fått den første vaktlisten. Ser at allerede denne uken starter jeg et kvarter før andre person kommer og jobber alene 45 minutter på slutten, men burde jeg ikke få opplæring før jeg går alene på jobb? Dette er i en barnehage. Jeg har svært lite erfaring fra før, kun som vikar i ulike barnehager og mener vel jeg burde få ordentlig opplæring i barnehagens rutiner osv før jeg er alene med ungene? Eller er jeg på jordet?

Anonymous poster hash: f4669...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det syns jeg absolutt at du burde fått! Iallefall en gjennomgang av rutiner osv.

Anonymous poster hash: bb402...869

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun fått en liste med hva de ulike vaktene gjør. Jeg mener at jeg ikke burde gå alene den første uken. Føler det begynner å bli for mange varselstegn til at jeg ønsker å jobbe der. :(

Anonymous poster hash: f4669...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Burde jeg ta det opp? Isåfall hva burde jeg si?

Ts

Anonymous poster hash: f4669...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at du lurer på om dette er riktig, da det ikke høres helt forsvarlig ut at du uten opplæring skal være alene med barna. Og spør om det er mulig at du får gå med noen andre da du ikke føler deg trygg uten opplæring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurte jeg også på. Jeg fikk ikke akkurat opplæring, istedet fikk jeg opplæring av en 5 årig jente som hjalp meg på stelleromet til å finne frem hvor bleier/kluter var og hvilke klut som brukte til ansikt osv. :fnise: Men hun var til god hjelp, det skal hun ha! :)

 

Men en kommer jo inn i dette etterhvert da.



Anonymous poster hash: 77310...6f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...