Gå til innhold

Greit å bli naver ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som har sagt opp jobben. Får dere noen form for støtte fra nav ? Jeg har etter anbefaling fra lege og psykolog sagt opp min stilling. Vil ikke gå inn på detaljer, men jeg kunne ikke bli i den jobben. Jeg er aktiv, og leiter i alle steder jeg kommer på. Jeg har søkt ca 8 stk, men ble tatt til intervju til en. Jeg vil virkelig jobbe,og er motivert til å finne noe nytt. Jeg er utdannet sosionom, er gift og har to små barn.

Anonymous poster hash: 43d95...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I ditt tilfelle er det helt greit. Din tidligere arbeidsplass var tydeligvis ikke noe for deg, og du er dessuten aktiv arbeidssøker. Stå på, du blir forhåpentligvis ikke naver lenge. Ikke skam deg over dette.

Anonymous poster hash: 0d2ed...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En naver misbruker systemet. Det gjør ikke du.

Anonymous poster hash: 3f798...1a0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil absolutt overhodet ikke misbruke systemet. Jeg vil bare ha trygg økonomi til jeg finner fast jobb. Men jeg leste at jeg måtte vente i to måneder. Hjelpes. Hva skal vi leve av i to måneder? Jeg bor i bitte liten by,med få jobber.

Anonymous poster hash: 43d95...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil absolutt overhodet ikke misbruke systemet. Jeg vil bare ha trygg økonomi til jeg finner fast jobb. Men jeg leste at jeg måtte vente i to måneder. Hjelpes. Hva skal vi leve av i to måneder? Jeg bor i bitte liten by,med få jobber.

Anonymous poster hash: 43d95...ba8

Nei, akkurat. Så per definisjon er du ikke såkalt naver ;) systemet er til for å hjelpe folk i din situasjon ☺ Lykke til ☺

Anonymous poster hash: 3f798...1a0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk 😊

Anonymous poster hash: 43d95...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse