Gå til innhold

Har du vært full på skolen eller jobben?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva var reaksjonene? Og hva var årsaken til at du møtte opp full.

Litt inspirert av en kollega som i dag møtte opp på jobb, synlig beruset etter en lang festdag i går.

Anonymous poster hash: 608b3...d71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme som personen over, var vell ikke helt edru dagen etter vrengecamp men var heller ikke tydlig beruset. Var kanskje mest tydlig at jeg og de fleste andre var svært slitne, noe som lærerene regaerte på med latter.



Anonymous poster hash: 436bb...ce2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På videregående tok jeg kokain i storefri og drakk whisky i timen. Gikk ut med 5,5 i snitt og var i elevrådsstyret. 

Ingen sa noen ting. Det kan godt være alle forsto at jeg holdt på med noe, men da ble det i hvert fall oversett. Utenom rusen i seg selv gjorde jeg aldri noe galt.

Og jeg driver forresten ikke med sånt lenger nå. Har snudd helt om og er i dag veldig mot alt av narkotika. 



Anonymous poster hash: 579c8...84b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naj, ikke direkte dritings men full nok. Jobber i bar og er en selv gjest og det da blir full sirkus så går en fra den ene siden av bardisken til den andre og hjelper så godt en kan. Hender også at vi tar oss en øl og to før skiftet er over.

Anonymous poster hash: 2563d...412

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til begge deler.

 

På skolen: etter langt nachspiel.

På jobb: i kundeservice på et kjøpesenter. Opp til flere ganger. Ikke drita da, men fortsatt beruset etter nachspiel. :P

 

Har gitt meg med nachspiel nå.



Anonymous poster hash: 1b496...386
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uchiha Madbrah

Hihihi. Var nok ikke den beste studenten når jeg tenker meg om. Har gjort så mye dumt som samt. var så spennende. Så glad for at jeg aldri ble tatt da. Er vel heldigvis ikke like ille lenger :-P

 

Man må jo få lov til å leve litt, eller hva? :-)

Endret av Uchiha Madbrah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På skole ja, både ungdomsskolen, videregående og høgskole.

Men aldri på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På (høg)skolen. Julebord med klassa. Nach til kl 06, eksamensforlesning 0815. Flere som måtte løpe ut av forelesning  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,i russetiden

Har også vært full på den ene jobben jeg hadde. Ingen som merka noe da, klarte å oppføre meg. Spraya meg ned med parfyme og spiste masse fishermans friend..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt å skrive 'ikke på jobb!' Men vi harking hatt Sommeravslutning med alkoholservering på jobben, så ja da gar jeg vel det... På skolen, i russetiden har jeg nok møtt opp et sted mellom bakfull og fremdeles-full...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele jobben hadde vært på en champagne-lunsj, da var de fleste litt i ekstra godt humør når vi var tilbake på jobb etterpå :P alle fikk heldigvis gå tidlig! Hehe

Anonymous poster hash: a4bd9...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, når jeg var 18 og var lite ansvarsfull. Var skikkelig dritings faktisk. Er fremdeles litt flau over det.

Anonymous poster hash: 91357...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke full, men brisen. Russetiden, heldig for oss var det null opplegg den dagen og det ble satt på film. Ellers har jeg dukket opp på skolen veldig bakfull, sannsynligvis med promille dagen etter 17.mai i 1.klasse på vgs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært bakfull på jobb, så promillen hadde vel ikke gått såpass ned at jeg var edru. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja på skolen etter en fest som ikke var helt planlagt. På jobb dagen etter julebord. Jobbet i matbutikk og de to som skulle åpne butikken for søndagsåpent i desember var de to som dro videre ut etter julebordet. Var ingen andre på jobb og sjefen var veldig ålreit så var ikke noe problem så lenge vi åpnet når vi skulle og stengte når vi skulle. Et par mnd senere skrev vi under på at vi aldri skulle møte opp beruset på jobb ;)



Anonymous poster hash: 380fd...0aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke jeg, men en kollega. Var snydens og vi har et ansvarsfullt yrke (liv og død-yrke). Kollegaen ble meldt, måtte i samtale med akan (fullt opplegg der) og ble tatt ut av tjeneste i ett år.

Anonymous poster hash: f5f1b...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full på skolen i russ tiden som flere andre.Bakfull på jobb.



Anonymous poster hash: ff4c3...6c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Barfotjenta

Gått sørpe full rett fra nach både på skole å jobb... Ble oppdaga et par ganger på skolen, ene gangen ble jg bare bedt om å gå hjem å legge meg andre gangen fikk jg kjeft :P På jobb var d utrolig nok ingen som merka d :P

Endret av Barfotjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎31‎.‎07‎.‎2015 den 23.22, AnonymBruker skrev:

Hva var reaksjonene? Og hva var årsaken til at du møtte opp full.

 

Litt inspirert av en kollega som i dag møtte opp på jobb, synlig beruset etter en lang festdag i går.

 

Anonymous poster hash: 608b3...d71

Spørsmålet er: Når har jeg IKKE vært det?

Anonymkode: d151d...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...