Gå til innhold

Masterring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha nei. Sløsing med penger. Men er man  stinn med penger så får man da vel bare kose seg :P 



Anonymous poster hash: a9582...196
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Synes det er teit med kandidatring. Se hva jeg har klart, liksom. Ja - og hva så: mange studier er lange og det er en del utdanninger som det står respekt av å fullføre. Du er ikke unik om du er sivilingeniør (for å ta et studie som har kandidatring). Hevdelsesbehov tenker jeg da. 

Anonymous poster hash: d1ce8...265

 

 

Er det ikke greit å være stolt over utdanningen sin?

Hva er problemet med det? Jeg kjenner forresten flere med gode resultater fra NTNU  som går med ringen.

 

Jeg syns det er fint, og jeg syns også det er et lite "fuck it" til janteloven. Det tar fem år med slit å gjennomføre et sånt studie, og jeg syns det er flott at folk er stolt over hva de har fått til :)

Anonymous poster hash: 36a51...fe3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går med min ring hver dag, og ja, jeg er stolt av den. Dvs. jeg er stolt av at jeg klarte meg gjennom utdannelsen og kom ut med anstendige karakterer. Det kostet meg ganske mange lange kvelder å komme dit, nemlig. 

 

Dessuten synes jeg ringen er fin, og jeg bærer mye heller den enn en eller annen glorete motering hvis jeg nå først skal gå rundt med en ring på fingeren. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...