Gå til innhold

BareBea og LilleBea


BareBea

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har vært dårlig til å finne igjen dagbøkene som falt ut av mine innlegg, men nå fant jeg deg heldigvis igjen :) Som nødløsning til middag pleier vi å lage omelett, eggerøre eller gi noen middagsrester fra dagen før. Tidligere lagde jeg masse fiskegryte og kyllinggryte som jeg frøs ned i små prosjoner, men nå vil hun helst ikke mates med skje lenger... Kokte i alle fall masse grønnsaker og hadde oppi kylling eller fisk og en del krydder (ikke salt, selvsagt), og moste alt i blender. Det er så koselig når de begynner å sitte ved bordet slik at man får skikkelige familiemiddager :)

Vi har hatt vesla til bordet fra hun var tre mnd så det er kjempekjekt både for oss og henne.

Spise selv er artigste gjerne med skje! Jeg har av og til bare kokt en potet og gulerot men syntes det blir litt kjedelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei :)

Innom og oppdaterer meg litt. Vet hvor fort tiden går med disse små og tiden foran pc'n prioriteres ikke...

Gøy å lese om hvordan dere har det.

Veldig greit å ha noe middagsmat nedfryst som nødløsning. Lag at par tre retter en dag og frys ned - så har du i lang tid fremover :)

Problemet hos oss er at hun alltid spiser middag tidligere, og når vi spiser middag får hun grøt, eller vi spiser etter hun har lagt seg. Det er jo ikke alltid jeg da har middagen klar når hun skal spise... Men burde jo da kanskje ta vare på litt og ha til neste dag...

:klemmer: Ha en fin lille-lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så flink jente dere har, som spiser med skje! Der har vi et laangt stykke igjen ser jeg. Og jeg kjenner jeg gruer meg veldig til alt griset det blir... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Oi så lenge siden jeg har vært her nå *flau*

Det går veldig fint med oss. Har hatt en fin sommer og vesla som vanligvis er hjemme med meg har tilbrakt masse tid med pappaen sin. Han er så flink med henne :)

Hun har fått flere tenne, seks tror jeg, er flink og spise og vi har en grei struktur på dagene.

Nå har jeg vært syk i snart to uker. Skikkelig lei så idag skal jeg til lege. Vil trene og ha energi igjen! Håper det ordner seg.

Håper dere andre som stikker innom også har det bra og at dere har hatt en fin sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Innom for å fortelle at jeg er masse babysyk igjen og jeg måtte bare få det ut!:)

Har "nesten" glemt det vanskelige svangerskapet nå og jeg har lyst på mange barn. Er så utrolig å se hvordan vesla vokser til. Hun er jo rundet året jo! :)

God fredag til dere som titter innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Gratulerer med overstått!

Jeg surrer rundt i min egen tilværelse og planlegger babybursdag, og tenker på alle de i terminklubben som allerede har 1-åringer i hus! :rodmer: Håper det var en flott dag, og at dere har det kjempegodt sammen (noe jeg ikke tviler på).

Babysyken kjenner jeg til, men jeg må nok knipe igjen et par år til. Var bare 23 da vesla ble født, og vil gjerne ha en jobb før noen fler kommer til. Da skal mannen være husfar. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Utrolig hvor fort tiden går, imorgen skal jeg begynne i jobb igjen! Har hatt ulønnet permisjon en stund nå da for å være hjemme med vesla men nå er det også over. Nå skal pappaen være hjemme i to mnd før hun skal starte i barnehage. Ja, det må jeg huske å sjekke idag at hun har fått plass. Hvis ikke, hva gjør vi da? Hehe, kan ikke ta problemene på forskudd!

Jeg gleder meg til å begynne på jobb igjen men blir allikevel rart å ikke tilbringe hele dagen med vesla. Er jo så mye som skjer hele tiden. Går ikke lengre, men løper! Og preiker i vei og sjarmerer alle hun møter. :)

Og ja, er fremdeles masse masse babysyk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...