Gå til innhold

heartofagirl sin livsendring!


heartofagirl

Anbefalte innlegg

Jeg skal prøve å gå ned 40 kg. Jeg er blitt svært overvektig de siste årene pga sykdom, lavt stoffskifte, pcos, og rett og slett for mye mat og lite trening. Så 40 kg er ikke for mye for meg å gå ned. Veien føles lang men jeg skal jobbe hardt!

Har trenet i studio annenhver dag denne uken, og gått lang tur de andre dagene. Spist sunt og regelmessig. Skal veie meg nå til Mandag igjen å se om det har vist resultater første uken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter en uke med trening fra Man-Fre og et sunnere kosthold så har jeg gått ned 3,8 kg forrige uke. Jeg er kjempefornøyd og motivert til å fortsette!

Ned uke 1: 3,8 kg

Hvor mye igjen til mål: 36,2 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke fikk jeg ikke trent så mye pga forkjølelse. Fikk kun gått noen skogsturer på ca 2km hver tur.

Gikk ned kun 0,5 kg i uke 2... Litt skuffet, men nedgang er uansett bra....

Nå er jeg blitt i bedre form og begynte med økter igjen. Har et trimrom på jobben som ingen andre bruker (jeg har hvertfall ikke møtt noen andre der ennå), så hører på musikk fra telefonen og sykler, da kondisjon nok er viktigst for meg i startfasen. Jeg er dessverre ingen treningsekspert, men jeg gjør det jeg tror er riktig for meg.

Ned uke 2: 0,5 Kg

Totalt ned til nå: 4,3 Kg

Hvor mye igjen til mål: 35,7 Kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide meg igjen i går, og veide akkurat det samme som forrige uke! Kjipt å ikke gå ned noe når man har lagt inn mye innsats, men gir ikke opp! :) Nå er det en ny uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...