Gå til innhold

Kadust sitt nye treningshjørne :)


KaDust

Anbefalte innlegg

Herregud den sjokoladen så og hørtes god ut! Trener du yoga på egenhånd, og i så fall: har du noen dvd eller noe sånt du bruker? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud den sjokoladen så og hørtes god ut! Trener du yoga på egenhånd, og i så fall: har du noen dvd eller noe sånt du bruker? :)

Jeg trener på egenhånd, ja! Startet med video, nå er både litt videoer men også sammensetning av økt selv. Har en app hvor jeg kan lage eget yogaprogram, så benytter meg masse av det!

Sjokoladen er fantastisk, også kan den spises med god samvittighet. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo ha en plan for uka også.

Matplan:

Idag: Ovnsbakt kylling m/ hjemmelagd potetmos og grønnsaker

Onsdag: Fiskesuppe

Torsdag: Hjemmelaget burger

Fredag: Fisk og kremet spinat

Lørdag:

Søndag:

Lørdag og søndag står åpent siden jeg er på fjellet med ei venninne da. Vi klarer ikke helt bestemme oss for hva vi skal spise, så det får vi bare vente å se med!

Treningsplan:

Idag: Styrketrening

Onsdag: Yoga

Torsdag: Yoga + styrketrening

Fredag: Kondisjonstrening

Lørdag: Er på fjellet, så FJELLTUR :hoppendeglad:

Søndag: Fjelltur her og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprettballen

Du er utrolig flink, og ikke minst motiverende. :)

Jeg liker å lese her inne, selv om jeg ikke alltid legger igjen spor.

Ha en riktig fin dag. :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig, begge to! :strix:

Jeg er forresten på instagram hvis noen er interessert. Heter kadust der og. Legger ut for det meste mat, fitspo å sånt, men hender det kommer andre ting innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, her er du jo!

*følge med*

Leser innleggene når jeg kommer meg på jobb, nå leser jeg egentlig til eksamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sneket litt på instaen din..... DU ER sykt pen!!! (jeg gjør ALT ANNET enn eksamenslesing nå... Hjernen fortjener deng.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sneket litt på instaen din..... DU ER sykt pen!!! (jeg gjør ALT ANNET enn eksamenslesing nå... Hjernen fortjener deng.)

Oi, tusen takk! :sjenert:

Du får skaffe deg sånn nettside-sperre slik at du ikke kommer inn på KG eller facebook på så og så mange timer, da MÅ du jo bare lese! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, tusen takk! :sjenert:

Du får skaffe deg sånn nettside-sperre slik at du ikke kommer inn på KG eller facebook på så og så mange timer, da MÅ du jo bare lese! :Nikke:

jeg har det på dataen, men da bruker jeg bare mobilen istedenfor. Skal lese en halv time nå, lover. Om du ser meg før klokken to så må du være streng mot meg. 8 dager til første eksamen, jeg har ikke tid til å henge på KG :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det på dataen, men da bruker jeg bare mobilen istedenfor. Skal lese en halv time nå, lover. Om du ser meg før klokken to så må du være streng mot meg. 8 dager til første eksamen, jeg har ikke tid til å henge på KG :fnise:

Kast vekk telefonen! Ja, jeg skal være streng hvis jeg ser deg før kl 14. Nå går du å leser! :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herreguuud kor pen du var!

Takk :sjenert:

Nå har jeg lagd økologiske peanutbutter cups. Her er oppskriften:

Peanutbutter cups:

- 100 g kakaomasse

- 50 g kakaosmør

- 40 g agavesirup

- Eventuelt vaniljepulver fra helsekost

- Peanøttsmør

- Små muffinsformer

Smelt halvparten av kakaomassen og kakaosmøret sammen og bland med 20 g agavesirup. Hell litt av blandingen i hver muffinsform, bare sånn at det dekker bunnen. Sett i fryseren i 15 minutter.

Når de har fryst i 15 minutter tar du de ut igjen og legger på et lag med peanøttsmør. Jeg har pleid å ha ca en liten teskje peanøttsmør i. Prøv å få det jevnt ut i muffinsformen og slipp formen litt i benken for at peanøttsmøret skal jevne seg ut. Inn i fryseren i 15 minutter igjen.

Smelt deretter den andre halvparten av kakaomassen og kakaosmøret og bland med de resterende 20 g agavesirup. Hell så over i formen så det dekker peanøttsmøret igjen, og så nok en gang inn i fryseren.

Jeg har pleid å oppbevare de i fryseren, så jeg vet ikke hvordan de blir av oppbevaring i kjøleskap. Er vel bare å prøve seg frem. :)

2it10i.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle spørre etter oppskrift på insta, men det ser jeg nå at jeg slapp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, tror nesten jeg bør rømme herfra ... Sånne oppskrifter har jeg ikke godt av å lese om dagen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenkte jeg skulle spørre etter oppskrift på insta, men det ser jeg nå at jeg slapp :fnise:

Ok, tror nesten jeg bør rømme herfra ... Sånne oppskrifter har jeg ikke godt av å lese om dagen. :fnise:

:fnise:

Disse kan hvertfall spises med god samvittighet da! Dog, er man skikkelig sjokoladegris er det sikkert lurt å lage mindre porsjoner av gangen. Jeg er ikke det, så jeg klarer ikke en hel cup engang, så det er liksom ikke noe problem for meg. :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Disse kan hvertfall spises med god samvittighet da! Dog, er man skikkelig sjokoladegris er det sikkert lurt å lage mindre porsjoner av gangen. Jeg er ikke det, så jeg klarer ikke en hel cup engang, så det er liksom ikke noe problem for meg. :enig:

Jeg er skikkelig sjokoladegris, og jeg stopper ikke før det er tomt eller jeg blir kvalm. Det skal også ekstremt mye til før jeg blir kvalm. Ille nok å ha glasset med peanut butter hjemme forresten, det er veldig fristende å sette seg med skjea og spise av glasset. :fnise: Så selv om mitt peanut butter er av det sunnere slaget med kun peanøtter og salt så er det nok best å begrense seg litt, målet er noen kg ned så bør prøve å begrense meg bittelitt i alle fall. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig sjokoladegris, og jeg stopper ikke før det er tomt eller jeg blir kvalm. Det skal også ekstremt mye til før jeg blir kvalm. Ille nok å ha glasset med peanut butter hjemme forresten, det er veldig fristende å sette seg med skjea og spise av glasset. :fnise: Så selv om mitt peanut butter er av det sunnere slaget med kun peanøtter og salt så er det nok best å begrense seg litt, målet er noen kg ned så bør prøve å begrense meg bittelitt i alle fall. ;)

:hoho: Ja, det er nok lurt. Jeg har jo heldigvis lært meg å kontrollere inntaket av sånt etter jeg startet med clean eating og holdt på en stund nå, så jeg har jo ikke problemer med å ha sånt stående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et helvete å trene idag. Første gangen jeg prøvde meg var det så varmt at jeg måtte ha døren oppe, da kom selvfølgelig en veps å angrep! :hoho:

Jeg er allergisk og har ikke medisiner liggende siden jeg har glemt å hente nye, så ble helt panisk. Prøvde å trene igjen etter jeg hadde fått den ut, men da var astmaen min for sterk (pga panikken fra vespen), så det var jo håpløst.

Klarte å få til en økt på kvelden da, men det var jaggu meg tungt siden jeg er helt sinnsykt støl i magen etter intesitetsøkten på søndag. Ble styrke av bein og rumpe i dag, og ikke en helt optimal økt, men bedre enn ingenting. :hoppe:

Maten idag:

Frokost: To rugsprø med philadelphia + druer og noe cantaloupemelon.

Mellommåltid: En halv peanutbutter cup og en klyse druer.

Lunsj: En avocado sandwich og cantaloupemelon.

Middag: Ovnsbakt kylling med potetmos og salat.

Mellommåltid: En larabar og et eple med kanel + proteinshake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...