Gå til innhold

har noen opplved lignende? EL ukjent, ømme pupper vondt nederst i magen, korte sykluser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke når jeg har EL, og skulle faktisk begynne å beregne den med temp, test og sekret den uke etter mange mnder uten graviditet.

Jeg har heller aldri hatt noen EL symptomer som menslignende smerter eller ømme pupper. Det har jeg alltid mellom en uke og en dag før mens.

Jeg har i tillegg korte og varierende sykluser, og har lest at når man har korte sykluser kan man ha eggløsning noen dager etter mens eller være i den fruktbare fasen direkte etter mens.

Har hatt samleie dagen før mens som kun varte to dager (en ting som ikke varierer er at den varer minst fire dager), og siste dag av mens, dvs henholdsvis for elleve og ni dager siden.

Nå merker jeg at jeg har hatt en gradvis sterker ømhet i puppene i tre dager, samt konstant press på magen.

Tanken på at jeg kanskje var gravid traff meg, men testen slo negativ. Vet det er litt tidlig, og samtidig tenker jeg at det kan skyldes noe annet somm jeg ikke tenker på...

Eller kanskje nå er jeg mer oppmerksom på kroppen og merker EL, men jeg pleier å være veldig flink til å merke den minste forandring ved kroppen min, uansett hva det gjelder...

Har dere opplevd lignende? Hva skyldtes det?

Jeg vet at jeg enten skal finne ut av det ved neste test, men må vente to dager eller hos legen, men får ikke tak i dem nå og vil sannsynligvis ikke få rask time, og jeg føler meg utålmodig og klarer ikke å tenke på noe annet. Det har snart vært ett års prøving, men jeg har faktisk av diverse årsaker ventet i syv år før jeg endelig fikk prøve...



Anonymous poster hash: 673a0...246
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde det sånn,men var ikke gravid.



Anonymous poster hash: c8332...770
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde det sånn,men var ikke gravid.

Anonymous poster hash: c8332...770

Takk for svar :) Hva skyldtes det i ditt tilfelle? Og hva er det du hadde likt det jeg beskrev? Syklus eller symptomer eller begge kanskje?

Anonymous poster hash: 673a0...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Hva skyldtes det i ditt tilfelle? Og hva er det du hadde likt det jeg beskrev? Syklus eller symptomer eller begge kanskje?

Anonymous poster hash: 673a0...246

hadde begge deler likt, veldig ømmepupper,murringer nederst i magen, veeldig morgenkvalm om morningene, mensen var forsinket 1 mnd, tok tester - alle negative, også plutselig i går kom mensen,men den varte bare i 1 dag, og tok en ny test, men ikke gravid. så har slått meg til ro med at jeg ikke er gravid

Anonymous poster hash: c8332...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde begge deler likt, veldig ømmepupper,murringer nederst i magen, veeldig morgenkvalm om morningene, mensen var forsinket 1 mnd, tok tester - alle negative, også plutselig i går kom mensen,men den varte bare i 1 dag, og tok en ny test, men ikke gravid. så har slått meg til ro med at jeg ikke er gravid

Anonymous poster hash: c8332...770

Ok, da hadde du vel en uvanlig PMS kanskje... Eller siden du også har korte sykluser hadde du kanskje EL(?)

Anonymous poster hash: 673a0...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, da hadde du vel en uvanlig PMS kanskje... Eller siden du også har korte sykluser hadde du kanskje EL(?)

Anonymous poster hash: 673a0...246

det er godt mulig, var iallefall ubehagelig. men du kan jo teste deg igjen om noen dager? helst morgenurinen.

Anonymous poster hash: c8332...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er godt mulig, var iallefall ubehagelig. men du kan jo teste deg igjen om noen dager? helst morgenurinen.

Anonymous poster hash: c8332...770

Ja, for meg også er det ubehagelig..

Ja, bør vel gjøre det i det minste for å utelukke graviditet, selv om jeg vet det er lite sjanse for at det er det og heller prøver å finne andre årsaker enn det, blir jeg kjempeskuffet når jeg får negativ test.

Tar det om et par dager da :)

Vet ikke hva som er verst.. vente og være usikker eller få negativt svar... :(

Venter på å motta EL- og graviditetstester per post, så da skal jeg kjøre på med ELtester først, så finner jeg nok ut av om det har noe med EL å gjøre.

Ønsker deg lykke til videre, og håper snart vi får det til :)

Anonymous poster hash: 673a0...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...