Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi prøver nå. Traff ikke EL denne gangen men blir til neste gang. Skal vente på mensen 1 mai likevel. Synes det er skummelt å poste med nick i tilfelle noen bekjente gjenkjenner meg. Har vært mye fram og tilbake med mannen her men han har bestemt seg nå. Vi er godt etablerte i midten av 20-åra, med utdanning begge to, bil og leilighet :)



Anonymous poster hash: ed3ba...bf6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi på PP10, IKM er 1/5. Kjenner det så på kroppen at jeg vil at det skal klaffe nå. :( har ikke postet under nicket mitt og derfor holdt meg unna tråden hvor vi følger alle. Vil noen krysse fingrene for oss?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi på PP10, IKM er 1/5. Kjenner det så på kroppen at jeg vil at det skal klaffe nå. :( har ikke postet under nicket mitt og derfor holdt meg unna tråden hvor vi følger alle. Vil noen krysse fingrene for oss?

Absolutt! Lykke til! Husk og puste og slappe av, kroppen merker stress! Heier på dere :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk malicious :) står midt i oppussing, så stress er det mer enn nok av nå :P prøver å tenke at det skjer, når det skjer. Men det er neimen ikke lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter prøvingen med nummer to nå vi også. Samme partner og 32 år. Sist var jeg 28-29. Ble gravid på første forsøk sist gang, men hadde en tidlig sa. Men 2-3mbd etterpå satt spiren på nytt, og den gangen korte hun seg fast.

Jeg er også veldig spent denne gangen. Har EL rundt disse tider, men har hatt litt ustabil syklus, så ikke sikker på om vi har truffet. Er også usikker på når ikm er, så dette blir spennende. Om ikke vi har klaff håper jeg iallfall jeg får en mer normal syklus igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye, vs93! Har tatt meg delvis "ferie" fra kg for å ikke stresse, så jeg fikk ikke med meg den flotte nyheten før nå. Har du bestilt legetime ennå? :) :bighug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er prøvere for første gang. Sluttet på p-pillene i desember, og venter fortsatt på at noe skal skje. Men med bare én eggleder, må vi bare være tålmodige =)

Vi er i midten av 20-årene begge to. Jeg er ingeniørstudent og han er i fast jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er prøvere for første gang. Sluttet på p-pillene i desember, og venter fortsatt på at noe skal skje. Men med bare én eggleder, må vi bare være tålmodige =)

Vi er i midten av 20-årene begge to. Jeg er ingeniørstudent og han er i fast jobb.

Hei hundemamma! :)

Så hyggelig! velkommen! Da ligger vi ganske likt vi sluttet også på prevensjon i des/jan er akkuratt ferdig på vår pp3 nå så venter på pp4 :) Fremdeles ingenting..

Skjønner, bra du klarer å være tålmodig da, klarer ikke jeg hehe :) jeg er student i førsten av 20 åra og han er 23 år i fast jobb :) Når hadde du El denne mnd ? :) Jeg venter på IKM som kommer til lørdagen(det vet jeg fordi har fått negative tester og føler meg ikke gravid for å si det sånn ) hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig svak positiv gt idag :O

Tør ikke stole på den siden den er svak, og det er enda 2-3 dager til ikm...tar en ny i morgen. ..Hvis sterkere strek da, så gleder jeg meg til å fortelle det til pappaen!!!!! Håper håper håper. ...

Anonymous poster hash: ee839...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dpo i dag. :) Er opp mot 100 % sikker på at det ikke er noe graviditet på gang, men vi hoppet jo av i svingen på fredag, så en liten mulighet er det jo. Fornuften håper at jeg ikke er gravid siden det tross alt er en grunn til at vi skulle vente til mai, men skal ikke legge skjul på at det hadde vært artig å bli gravid allerede. Er uansett kjeeempeliten sjans for det, så gidder ikke tenke noe særlig på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ønskersegveldig: Kjipt! Neste gang! ;)

Flere som har IKM i slutten av mai eller? :) IKM 25. mai. Fertile-uka starter 3.mai,så ikke lenge til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM er 27. mai her, fikk akkurat første ordentlige TR etter slutt på p-pilla. Det blir spennende i mai! :)

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har el rundt den 8 mai så den fruktbare uken starter til uka igjen 😃😃😃😃 får gi alt! IKM i slutten av mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg sluttet på p-pillen i slutten av desember, de to første syklusene kom så og si på klokkeslettet, 28 dagers syklus begge ganger, med el på dag 14.

Så plutselig på tredje syklus, etter to uker fikk jeg masse menssmerter, altså en uke etter tr, disse smertene varte i en uke før tr endelig kom, og varte i 7 dager!, også med smerter, så hadde altså menssmerter i 14 dager, og syklusen varte bare 21 dager. Neste syklus var på 33 dager, og også her varte tr i 7 dager, masse smerter først i en uke, og under.

Nå er jeg på syklusdag 12, og smertene har begynt igjen, el kom veldig tidlig denne måneden, på dag 7 eller 8. Blir så stresset av alt dette tullet her. Før jeg begynte på p-piller var syklusene mine alltid 28 dager og helt perfekte, nå er alt bare masse kluss.

Blir også helt ekstremt emosjonell samtidig med smertene, blir kraftig depressiv og mister all lyst til å leve og alt.... Håper det stabiliserer seg snart! Noen som har noen lignende erfaringer etter p-pilleslutt? Og er det i hele tatt mulig å bli gravid når syklusene surrer slikt?

Ser at dette ble veldig langt nå, så beklager det!

-Malene

Anonymous poster hash: 641f5...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Jeg sluttet på p-pillen i slutten av desember, de to første syklusene kom så og si på klokkeslettet, 28 dagers syklus begge ganger, med el på dag 14.

Så plutselig på tredje syklus, etter to uker fikk jeg masse menssmerter, altså en uke etter tr, disse smertene varte i en uke før tr endelig kom, og varte i 7 dager!, også med smerter, så hadde altså menssmerter i 14 dager, og syklusen varte bare 21 dager. Neste syklus var på 33 dager, og også her varte tr i 7 dager, masse smerter først i en uke, og under.

Nå er jeg på syklusdag 12, og smertene har begynt igjen, el kom veldig tidlig denne måneden, på dag 7 eller 8. Blir så stresset av alt dette tullet her. Før jeg begynte på p-piller var syklusene mine alltid 28 dager og helt perfekte, nå er alt bare masse kluss.

Blir også helt ekstremt emosjonell samtidig med smertene, blir kraftig depressiv og mister all lyst til å leve og alt.... Håper det stabiliserer seg snart! Noen som har noen lignende erfaringer etter p-pilleslutt? Og er det i hele tatt mulig å bli gravid når syklusene surrer slikt?

Ser at dette ble veldig langt nå, så beklager det!

-Malene

Anonymous poster hash: 641f5...e3c

Det er vanlig med mye kluss etter å ha gått på hormonprevensjon. For noen kan det ta ett år før alt stabiliserer seg igjen.Jeg fikk ikke igjen mensen før etter 3 mnd uten piller og nå som jeg jsr har fått tilbake mens, varierer syklusene mine en del. Sålenge du har el, så kan du bli gravid:-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig med mye kluss etter å ha gått på hormonprevensjon. For noen kan det ta ett år før alt stabiliserer seg igjen.Jeg fikk ikke igjen mensen før etter 3 mnd uten piller og nå som jeg jsr har fått tilbake mens, varierer syklusene mine en del. Sålenge du har el, så kan du bli gravid:-)

Tusen takk for svar. De to første månedene var jeg rett tilbake til normal syklus så trodde jeg var heldig, men så ble alt bare helt merkelig. Det verste er jo å ha vondt i 2 uker i strekk om gangen, håper det gir seg snart. Er ikke ekstremt vondt, men kommer sånn av å på der det plutselig kan bli veldig intenst, så forsvinne helt igjen. Også får jeg veldig hodepine rundt tr nå også, fikk hodepine av p-pillene. Skummelt hva vi egentlig stapper i oss.

.Jaja det er vel ikke noe annet å gjøre enn å håpe det stabiliserer seg snart, eller det beste hadde jo så klart vært om jeg hadde blitt gravid da. :D

Anonymous poster hash: 641f5...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skal prøve fra august av? :)

Vi skulle enten prøve tidlig i sommer eller fra januar 2015. Men nå har vi vel egentlig blitt enige om å prøve fra august. Får jeg regelmessig mensen slik jeg har hatt det siste halve året, har jeg eggeløsning ca 1 august. Treffer vi på første forsøk blir det vel april/mai baby. Perfekt! Da blir det 2 år mellom dem :)

Vi bruker kun kondom, så heldigvis trenger ikke kroppen komme tilbake til normalen etter typisk p-piller.
Håper vi er heldige og at det treffer på 1,2 eller 3 forsøk :)
Sist ble jeg gravid på 3 forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med festesmerter? Har hatt sting på høyre side i magen regelmessig i hele dag. En uke siden eggløsning, men vi hoppet av i svingen dagen før el da planen er å starte skikkelig med prøving nå i mai. Det er jo ikke stor sannsynlighet når man hopoer av i svingen, men..

Noen som kan beskrive festesmerter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...