Gå til innhold

Sørge for egen transport til og fra flyplass/hotell


MorTil2

Anbefalte innlegg

I julen tenkte jeg å bestille ferie for meg og mine to barn til Lanzarote (rimelig nå). Vi lander i Arrecife, det er ca 10 - 15 minutt med buss til hotellet, og for dette tar Star Tour ca 600 kroner for !! Har noen erfaring med å ordne transporten selv (uten leiebil), og blir det rimeligere (med drosje), enn det charterbyrået tilbyr ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ta både taxi og buss. Det går ofte mye kjappere da "buss til hotell" må vente en evighet på alle som skal på bussen, samt stoppe på hvert hotell for å slippe av passasjerer. Hvor mye billigere det blir vet jeg ikke, men jeg betaler lett den ekstra kostnaden for å slippe den evige ventingen når jeg endelig har landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta taxi. Det kan umulig koste like mye for taxi der nede som det gjør her i Norge. 600 kr for 15 minutter er jo det samme som her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta taxi. Det kan umulig koste like mye for taxi der nede som det gjør her i Norge. 600 kr for 15 minutter er jo det samme som her.

Ja, det er absolutt et poeng....

Har vel bare denne innarbeidede vanen med at charter, da følger en sauflokken. Men vi gjør jo ikke det når vi reiser på egen hånd, og når flyet like greit da...... Det er vel bare å bestille drosje til fryplassen på samme tid som bussen går fra hotellet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei, hei. Bare en liten oppfølger her : det kostet oss tilsammen 25 euro tur/retur flyplassen og hotellet, altså etter dagens kkurser ca kr 225,-. Så absolutt å anbefale. Og vi var mye raskere fremme enn de som tok buss......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...