Gå til innhold

Hvilket fjell er best - Geilo, Hemsedal, Norefjell, Beitostølen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen erfaringer?

Er to styk på 30år. Vil kunne stå i bakken og langrenn. Gjerne litt god øl og basseng også. Tips?



Anonymous poster hash: d0324...5d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen erfaringer?

Er to styk på 30år. Vil kunne stå i bakken og langrenn. Gjerne litt god øl og basseng også. Tips?

Anonymous poster hash: d0324...5d4

Hemsedal har utvilsomt de beste bakkene og er også størst av de du nevner. Veldig bra bakker der. Hemsedal er og kjent for godt uteliv (uten at jeg testet det da jeg var der).

Langrenn har jeg kun erfaring fra Geilo, de er meget gode der, både i småskogen nede i dalen og oppe i høyfjellet. Geilo har og veldig mange bakker i alle vansklighetsgrader. Er dog litt preget av at bakkene er forholdsvis korte. Er flere utesteder på Geilo og, dog ikke så mye uteliv som Hemsedal.

På Beitostølen har jeg aldri vært, men utifra hva jeg vet er jo bakkene der veldig slake, dog har de bratte bakker i Raundalen men dette er et veldig lite annlegg.

Norefjell har veldig stor høydeforskjell, de har faktisk norges største høydeforskjell i preparerte løyper. Ellers et ikke alt for stort annlegg. Veldig bratt den nedre delen mens den øvre delen er veldig slak. Har ingen formening om langrennsforhold hverken i Hemsedal, Beitostølen eller Norefjell. Og heller ingen formening om utelivet på Beitostølen og på Norefjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...