Gå til innhold

Giftering etter utroskap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om noen dager er det 1 år siden jeg fant ut at mannen min var utro (mens jeg gikk gravid). Jeg valgte å bli igjen, og ser at han angrer og gjør sitt beste.

Jeg prøver å komme meg videre og tenker at fortid er fortid og at alle kan gjøre feil (noen større enn andre). Selvfølgelig dukker tanken opp hver eneste dag, men jeg føler at vi har det bra og må se fremover.

Den dagen jeg fant ut at han hadde vært utro tok jeg av forlovelses- og gifteringen. Men nå syes jeg at det kanskje er på tide å ta de på igjen. (Mannen bruker sin). Jeg er så usikker om hva jeg bør gjøre. Burde jeg bruke de uten å fortelle han slik at han selv ser det eller burde jeg snakke med han om dette. Eller er det for tidlig å bruke de?. Når passer det å ta de på? Jeg liker ikke å ta opp temaet om hendelsen det er derfor jeg ikke orker å snakke med han om ringene. Men på den andre siden hadde det kanksje vært lurt å snakke om det. Ikke vet jeg. Jeg har tillgitt han selv om jeg alltid kommer til å være skuffet og forstår fremdeles ikke hvordan han kunne gjøre noe slikt mot meg. Uansett, vi har det bra og det burde telle mest.

Vennligst ikke kom med kommentarer om hvorfor jeg ble igjen etc. Jeg tok avgjørelsen om a bli og slik er det.



Anonymous poster hash: 350b2...c67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingen andre enn deg selv som kan svare på det. Dersom det nå føles naturlig for deg å bruke gifteringen igjen gjør du det. Du trenger heller ikke å si noen ting, han kommer mest sannsynlig å merke det, og antageligvis bli ganske glad.



Anonymous poster hash: 9ea05...0cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...