Gå til innhold

16 åring vs 30+ år. Mor blander seg inn


WubWub

Anbefalte innlegg

Jeg er en gammel mann som begynner dra på åra, er nesten 32.

Uansett, ei jente i starten av puberteten begynte henge på meg. Ei jente som var usedvanlig intelligent , fysisk frisk og rask, og deilig. Hver dag etter skole kom hu til meg.

Av natur så er jeg veldig avvisende å dytter alle mennesker unna meg, men hu her gav ikke opp.

Så bolla vi etter press fra hu. Så kom både moren og faren hennes på døra mi med trusler. Det var veldig dårlig butikk for deres del

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå var det vel ikke så mye butikk de drev med vil jeg tro.

Jeg hadde blitt forbannet på deg om det var mi dattter på 17 du holdt på med. Syntes på en måte at det blir litt skjev aldersvekt her. Antar forøvrig at du tuller. :glare:



Anonymous poster hash: 0eb64...201
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det vel ikke så mye butikk de drev med vil jeg tro.

Jeg hadde blitt forbannet på deg om det var mi dattter på 17 du holdt på med. Syntes på en måte at det blir litt skjev aldersvekt her. Antar forøvrig at du tuller. :glare:

Anonymous poster hash: 0eb64...201

skjønner godt at du hadde reagert. men jeg håper at du ikke hadde reagert på samme måte som mor og far i dette tilfellet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever igrunn ikke at du "bolla dritten av hu" etter press fra hennes side. Ikke slik du la det frem i den forrige tråden i hvertfall.



Anonymous poster hash: 97e7a...d74
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en gammel mann som begynner dra på åra, er nesten 32.

Uansett, ei jente i starten av puberteten begynte henge på meg. Ei jente som var usedvanlig intelligent , fysisk frisk og rask, og deilig. Hver dag etter skole kom hu til meg.

Av natur så er jeg veldig avvisende å dytter alle mennesker unna meg, men hu her gav ikke opp.

Så bolla vi etter press fra hu. Så kom både moren og faren hennes på døra mi med trusler. Det var veldig dårlig butikk for deres del

Hvis hun er usedvanlig intelligent er det høyst merkverdig at hun begynte å henge med deg, av alle folk, som bruker uttrykk som "å bolle", ikke evner rettskrivning eller eier evne til kritisk tenkning? Ville trodd du var komplett uaktuell på markedet for alle kvinner med en halv hjerne.

Dersom historien din, mot kraftig formodning, er sann, hvorfor er det dårlig butikk for foreldrene å be deg om å slutte å tafse på deres datter som er halvparten av din alder? Om noe er det god "parenting", å beskytte barnet sitt mot overgripere.

Anonymous poster hash: 74723...b98

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jug mer i morgen, du prøver bare å hause opp kvinnfolkene her igjen, ha ha. Men de biter vel på som vanlig..



Anonymous poster hash: 303d9...80c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en gammel mann som begynner dra på åra, er nesten 32.

Uansett, ei jente i starten av puberteten begynte henge på meg. Ei jente som var usedvanlig intelligent , fysisk frisk og rask, og deilig. Hver dag etter skole kom hu til meg.

Av natur så er jeg veldig avvisende å dytter alle mennesker unna meg, men hu her gav ikke opp.

Så bolla vi etter press fra hu. Så kom både moren og faren hennes på døra mi med trusler. Det var veldig dårlig butikk for deres del

Hahahaha! Hva med å vokse opp å finne deg noen på din egen alder! Kult for Hu å haå

en eldre Ff men sier mye om deg som må pule på barn for å få deg noe. Skjerp deg

Anonymous poster hash: 9885b...eed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet 16 februar 2015 - 18:46

Hei.

Jeg lurte på en ting, jeg har chattet med ei jente på 16 år med kvinnelige former som ei gudinne (nesten som christina hendricks). (Jeg er 30+).

Prinsipielt er min aldergrense for folk jeg chatter med 20+, men denne jenta har former av en annen verden så jeg har gjort et unntak i tilfellet her, og hu har gitt uttrykk for at hu er ekstremt kåt å vil treffe meg.

Vi har cam'et på skype så jeg vet dette ikke er kødd. Ikke nok med det, hu bor ikke langt fra meg (faktisk bare 5min gåtur unna meg).

Vurderer bolle dritten ut av hu. Hva tenker dere?

Løper fantasien løpsk igjen?

Endret av LilleSnupp
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løper fantasien løpsk igjen?

Fantasien løper løpsk på profesjonelt idrettsnivå, og ligger godt an til å vinne gull.

Anonymous poster hash: 74723...b98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår veldig godt at mor og far er fortvilet over at deres 16 åring har har sex med en 32 år gammel mann. Det hadde nok jeg også vært. Du syns kanskje det er helt greit, men må nok også respektere at foreldrene reagerer.

Endret av Whynot
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeeeeeeedeeeeeelig! Har du ikke noe nytt å komme med?

Anonymous poster hash: 1711d...8fc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke hatt sex med jenta, han har bare runket til trusa hennes som han stjal fra klesstativet deres.

Ferdig snakka.



Anonymous poster hash: eb693...7da
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en gammel mann som begynner dra på åra, er nesten 32.

Uansett, ei jente i starten av puberteten begynte henge på meg. Ei jente som var usedvanlig intelligent , fysisk frisk og rask, og deilig. Hver dag etter skole kom hu til meg.

Av natur så er jeg veldig avvisende å dytter alle mennesker unna meg, men hu her gav ikke opp.

Så bolla vi etter press fra hu. Så kom både moren og faren hennes på døra mi med trusler. Det var veldig dårlig butikk for deres del

Jeg synes synd på deg.

Anonymous poster hash: 041f9...ed0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet at TS skriver sånt piss for å yppe med folk her inne men; da jeg var 15 hadde jeg et usunt forhold til en fyr på over 30. Min mor visste lite og respekterte mine valg. Det hele endte med voldtekt. I ettertid skulle jeg ønske moren min gjorde som denne moren. Jeg vet ikke hva 16åringen synes i dette tilfellet, men hun burde være glad!



Anonymous poster hash: 1dc6b...e5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er du over 30??? Trodde du var 17-18 jeg. Beklager å si det, men ut fra innleggene dine på kg framstår du ikke som en mann på 30+.

Anonymous poster hash: 064b8...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en gammel mann som begynner dra på åra, er nesten 32.

Uansett, ei jente i starten av puberteten begynte henge på meg. Ei jente som var usedvanlig intelligent , fysisk frisk og rask, og deilig. Hver dag etter skole kom hu til meg.

Av natur så er jeg veldig avvisende å dytter alle mennesker unna meg, men hu her gav ikke opp.

Så bolla vi etter press fra hu. Så kom både moren og faren hennes på døra mi med trusler. Det var veldig dårlig butikk for deres del

Hva gjør du ilag med en unge på 16 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skjønne at hjertet ikke ser alder når man blir forelsket. Men ærlig talt. Du var 16 år når hun ble født! En ting er når man er eldre, men det er så store forskjeller mellom 16 år og 32 år at nei. Du burde holde deg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...