Gå til innhold

russestyre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hvordan velges deg egentlig hvem som skal sitte i russestyret på de ulike vidergående? er det populæritets konkuranse?



Anonymous poster hash: fc24c...c83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På min skole samlet hele kullet seg i gymsalen, så ropte en person opp en og en av de rollene i russestyret (PR, økonomi, president osv) så reiste de som hadde lyst til å være med på de enkelte tingene og sa noen ord om hvorfor de passer til f. eks å være PR sjef. Så hvem som helst kunne prøve seg. Deretter gikk de som prøvde seg ut av salen mens det ble holdt avstemning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent som hos Alex Turner da jeg var russ og, bortsett fra at presidenten ikke ble valgt før på våren en gang under ett eller annet arrangement vi hadde da. De andre ble valgt helt i begynnelsen av skoleåret, jeg var helt ny på skolen så er ikke nødvendigvis popularitet som må til heller, jeg meldte meg til et verv jeg hadde masse erfaring i, så jeg hadde litt mer enn" skal lage den fetesterussetiden EVER"-tale :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde nominasjonsliste som ble hengt opp, så stemte alle etter den. Ca halvparten av styret ble valgt på bakgrunn av popularitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det stemt inn to per klasse. Man kunne gi beskjed om man ikke ville være med. Styret bestemte så hvem som skulle ha hvilken rolle videre. Ble fort at noen hadde ønsker, andre passet best til noen roller osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

går i første året nå og virker interessant.

er ikke akkurat populær men ikke upopulær heller



Anonymous poster hash: fc24c...c83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss gikk det på popularitet. Viste seg at han som ble valgt som leder var elendig. Sjokkerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss oppdrettet de som ønsket å bli det forskjellige arrangementer på facebook, hvor de inviterte folk, der fortalte de om hva de skulle og ville.

Så på "avstemningsdagen" møttes alle i gymsalen, de holdt taler, og så stemte man



Anonymous poster hash: 95506...9ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...