Gå til innhold

Sett fra en mann sin side


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sett fra en mann sin side:

La oss diskutere litt da jeg syntes det her var veldig "spennende", nettopp fordi jeg kan bare ikke forstå!

"Om du bare kunne blitt med å pratet med meg, vist meg en viss interesse vil andre damer også vise det også"

-"Så du mener damer faller for menn som er opptatte, eller menn som flørter med andre pene damer"

"Ja, da får jeg stor mulighet til å dra med meg ei hjem"

Er mange kvinner så svake? At de ikke lar fangsten til ei annen ligge i fred?

Jeg mener ikke at mannfolk kan være bedre, men dette er sett fra en mann sin side som gjør at jeg setter litt spørsmålstegn til dette.

Anonymous poster hash: 8708f...783

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner er ikke svake (wtf?). Grunnen til at mange optatte menn får "napp" er fordi menn (og kvinner) i etablerte forhold utstråler mer selvtillit og karisma enn single.

Endret av Daniel123
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte single menn kan virke ganske pågående og creepy. Single menn er ofte mer avslappet.



Anonymous poster hash: f34bd...3ef
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte single menn kan virke ganske pågående og creepy. Single menn er ofte mer avslappet.

Anonymous poster hash: f34bd...3ef

:klo:

Anonymous poster hash: bbd72...68c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte single menn kan virke ganske pågående og creepy. Single menn er ofte mer avslappet. Anonymous poster hash: f34bd...3ef

Du mener vel menn som ikke er single er ofte mer avslappet.

Vanskelig å forstå? Nei.

Anonymous poster hash: c09c9...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner vil ha det andre kvinne har.

Det er en grunn til at det er kamp om de topp 20% beste mennene i Norge. Det er ikke uvanlig at venninner stjeler mannen til en annen venninne som kanskje har barn med ham.

Tenk litt sånn her; damer vil ha den beste mannen i rommet. Den beste mannen i livet hennes. Om hun snubler over en som er bedre enn de andre, altså i forhold med ei dame, så vil hun bli interessert. Fordi han utstråler verdi. En annen dame mente han var god nok, og da er han automatisk bedre enn de andre single mennene.

Klarer ikke ta damer seriøst, for jeg vet at ordene "oppgrader" ligger plantet langt inni hjernebarkene deres. Og de gangene det ikke lar seg gjøre ender det i sexløse forhold og misnøye. Evnt utroskap, noe skandinaviske kvinner er i verdenstoppen på.



Anonymous poster hash: ccde2...08f
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner vil ha det andre kvinne har.

Det er en grunn til at det er kamp om de topp 20% beste mennene i Norge. Det er ikke uvanlig at venninner stjeler mannen til en annen venninne som kanskje har barn med ham.

Tenk litt sånn her; damer vil ha den beste mannen i rommet. Den beste mannen i livet hennes. Om hun snubler over en som er bedre enn de andre, altså i forhold med ei dame, så vil hun bli interessert. Fordi han utstråler verdi. En annen dame mente han var god nok, og da er han automatisk bedre enn de andre single mennene.

Klarer ikke ta damer seriøst, for jeg vet at ordene "oppgrader" ligger plantet langt inni hjernebarkene deres. Og de gangene det ikke lar seg gjøre ender det i sexløse forhold og misnøye. Evnt utroskap, noe skandinaviske kvinner er i verdenstoppen på.

Anonymous poster hash: ccde2...08f

Stemmer på en prikk :tommel:

Anonymous poster hash: aef18...b59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Kvinner vil ha det andre kvinne har.

Det er en grunn til at det er kamp om de topp 20% beste mennene i Norge. Det er ikke uvanlig at venninner stjeler mannen til en annen venninne som kanskje har barn med ham.

Tenk litt sånn her; damer vil ha den beste mannen i rommet. Den beste mannen i livet hennes. Om hun snubler over en som er bedre enn de andre, altså i forhold med ei dame, så vil hun bli interessert. Fordi han utstråler verdi. En annen dame mente han var god nok, og da er han automatisk bedre enn de andre single mennene.

Klarer ikke ta damer seriøst, for jeg vet at ordene "oppgrader" ligger plantet langt inni hjernebarkene deres. Og de gangene det ikke lar seg gjøre ender det i sexløse forhold og misnøye. Evnt utroskap, noe skandinaviske kvinner er i verdenstoppen på.

Anonymous poster hash: ccde2...08f

Nei. Ikke alle kvinner vil ha det en annen kvinne har.

Du mener kanskje å si: Noen kvinner.

Du mener kanskje også å si: Den Ordentligste mannen, og ikke beste. Og hvis en mann er i et forhold, og blir med en kvinne hjem er han heller ikke den ordentligste mannen.

Det er synd du ikke klarer å ta damer seriøst. Dog det er heller ikke rart med et slikt kvinnesyn, og forhåndsdømming:

" Kvinner "

" for jeg vet at ordene "oppgrader" ligger plantet langt inni hjernebarkene deres "

Spørsmålet en da bør stille seg er: Hvem har plantet hva langt inni hjernebarkene på seg.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drama, drama, drama, endeløs drama er hva de steller i stand etter min mening!

Hva tenner da en kvinne på med en mann som er opptatt? Hva oppnår de med dette? Kun drama, splittelse etc... Jeg forstår det bare ikke!

La ringen vandre fra den enne til den andre!

Anonymous poster hash: 8708f...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trekker meg umiddelbart vekk om jeg ser noen andre damer er interessert.
Mister interesse for gutten og han har mistet sjansen hos meg.



Anonymous poster hash: fa89b...029
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg treffer en flott mann som er i et forhold, mister jeg interesser for han med en gang dersom han flørter med meg tilbake. Jeg vil ha en trofast mann. Ikke en jeg kan få når han allerede er i et forhold.



Anonymous poster hash: 8df9c...baa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt at du var fin uansett om du var opptatt eller ei. Om du hadde hatt en fin personlighet/en jeg kunne ha likt i tillegg, hadde du vært det om du var opptatt eller ei. Problemet er at jeg hadde mistet greia for deg hvis du 1.- hadde holdt ut med lumske ting utenfor forhold 2. Blitt værende i et dumt forhold og sett deg om etter noe nytt før du avslutter det du har. Begge tingene er turn off for meg. Om du derimot hadde gjort det rette: avsluttet et dårlig forhold og innsett at det ikke fungerer å holde på sånn, ganske fort..hadde det vært noe annet.



Anonymous poster hash: 82ac8...01e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg treffer en flott mann som er i et forhold, mister jeg interesser for han med en gang dersom han flørter med meg tilbake. Jeg vil ha en trofast mann. Ikke en jeg kan få når han allerede er i et forhold.

Anonymous poster hash: 8df9c...baa

Samme her, en mann i forhold som flørter med andre (meg) er ikke noen jeg vil ha uansett hvor flott han er å se på. Har han moral til å flørte rundt når han er med noen andre , vil han gjøre det samme om han hadde vært sammen med meg også.

Menn med dame eller tilsynelatende dame er en stor turn off, da går de rett i friendzonen og kommer ikke ut av den igjen hos meg!

Anonymous poster hash: fa89b...029

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer på en prikk :tommel:

Anonymous poster hash: aef18...b59

Er rart norske kvinner kan være utro, vi som er så feite og ufeminine og med skikkelig slappe og løse fitter? Det er det jeg har lært på KG hvertfall - så da må det jo stemme :filer:

Anonymous poster hash: c2672...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gifte menn (eller menn i forhold) er totalt uinteressante som noe annet enn bare venn. En opptatt mann som flørter og kommer med upassende bemerkninger og forslag, er bare ekkel. De damene som drar menn ut av ekteskapene sine, vil sannsynligvis oppleve det samme igjen. Når mannen blir lei henne vil han søke en ny før han går.

Menn som klarer å være alene etter et brudd og ikke stupe desperat inn i et nytt forhold, anser jeg som en langt tryggere mann og en mann det står langt mer respekt av.



Anonymous poster hash: 3f9c3...151
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har merket at jeg blir mer attraktiv for andre menn om jeg er i et forhold.
Tror det er fordi jeg blir mer pratsom, selvsikker og litt carefree.
Hvis jeg er singel tenker jeg mye på hvilket inntrykk jeg skal prøve å gjøre hvis jeg blir interessert i ham senere. Hvis jeg er opptatt bare er jeg meg selv... tror det er derfor.

Så det gjelder ikke bare for damer tydeligvis. Menn kan også like damer i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei. Ikke alle kvinner vil ha det en annen kvinne har.

Du mener kanskje å si: Noen kvinner.

Du mener kanskje også å si: Den Ordentligste mannen, og ikke beste. Og hvis en mann er i et forhold, og blir med en kvinne hjem er han heller ikke den ordentligste mannen.

Det er synd du ikke klarer å ta damer seriøst. Dog det er heller ikke rart med et slikt kvinnesyn, og forhåndsdømming:

" Kvinner "

" for jeg vet at ordene "oppgrader" ligger plantet langt inni hjernebarkene deres "

Spørsmålet en da bør stille seg er: Hvem har plantet hva langt inni hjernebarkene på seg.

Så hun vil ha en trofast fyr. Du sitter der og argumenterer med menneskeskapte regler, mens biologi og natur strider imot. Det er akkurat som damer som sier de ikke liker store muskler på menn, men av en eller annen grunn så kan de ikke la være å titte bort. Det er det samme som menn som sier at bimbodamer er dårlige kjærester, men kan ikke la være å se på de evnt pule de. Biologi kan ikke forhandles, den er som den er. Det er en grunn til at kvinner alltid har vært kresne siden vi var huleboere. Det har også opp gjennom tiden vært kvinner som har nektet å ta en vanlig mann og medført til opptil 80% ufrivillig barnløshet i enkelte samfunn (frankrike 1800tallet). Damer velger og de vil ha det beste.

Jeg kan ta damer seriøst. Jeg ser damer for det de er. De er kjempeflinke på mange områder. Men å kontrollere sin natur og lyster/følelser er veldig veldig mange damer ikke akkurat så veldig flinke. Det er det jeg ikke kan ta seriøst. En gjennomsnittlig dame vil bruke følelser når hun tar en avgjørelse. Det er ikke nødvendigvis noe negativt, men det kan ha kjipe konsekvenser for de det kanskje kan omfatte.

Jeg har idealisert damer siden jeg var liten, jeg har trodd at damer er det mer empatiske og elskende kjønn. Og så blir man eldre og SER hva damer gjør, og ikke nødvendigvis sier. Da faller plutselig verdensbildet litt sammen når det kommer til damer. Jeg er ikke bitter eller sur på damer, for man blir ikke sur på hunden for å bite istykker sofaen. Man gjør som man gjør. Sånn er det bare.

LIker også åssen du prøver å si at det er "noen" damer. Dette er kvinnelig natur på høyt nivå. Det er ikke bare slik at det forsvinner fordi vi prøver å lovfeste det eller skape holdningskampanjer. En dame vet hva hun er verdt (eller tror hun er verdt) og vil prøve å finne den beste mannen hun kan kapre. Er han i forhold og hun er desperat nok, så vil hun gjør sitt for å få ham med alt det kan medføre.

Du skal ha poeng for å prøve å fremstille meg som kvinnehater. Men det er langt fra sannheten. Jeg påpeker bare det jeg ser og om det fremstiller mange kvinner negativt, så er det ikke mindre sant.

Anonymous poster hash: ccde2...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Så hun vil ha en trofast fyr. Du sitter der og argumenterer med menneskeskapte regler, mens biologi og natur strider imot. Det er akkurat som damer som sier de ikke liker store muskler på menn, men av en eller annen grunn så kan de ikke la være å titte bort. Det er det samme som menn som sier at bimbodamer er dårlige kjærester, men kan ikke la være å se på de evnt pule de. Biologi kan ikke forhandles, den er som den er. Det er en grunn til at kvinner alltid har vært kresne siden vi var huleboere. Det har også opp gjennom tiden vært kvinner som har nektet å ta en vanlig mann og medført til opptil 80% ufrivillig barnløshet i enkelte samfunn (frankrike 1800tallet). Damer velger og de vil ha det beste.

Jeg kan ta damer seriøst. Jeg ser damer for det de er. De er kjempeflinke på mange områder. Men å kontrollere sin natur og lyster/følelser er veldig veldig mange damer ikke akkurat så veldig flinke. Det er det jeg ikke kan ta seriøst. En gjennomsnittlig dame vil bruke følelser når hun tar en avgjørelse. Det er ikke nødvendigvis noe negativt, men det kan ha kjipe konsekvenser for de det kanskje kan omfatte.

Jeg har idealisert damer siden jeg var liten, jeg har trodd at damer er det mer empatiske og elskende kjønn. Og så blir man eldre og SER hva damer gjør, og ikke nødvendigvis sier. Da faller plutselig verdensbildet litt sammen når det kommer til damer. Jeg er ikke bitter eller sur på damer, for man blir ikke sur på hunden for å bite istykker sofaen. Man gjør som man gjør. Sånn er det bare.

LIker også åssen du prøver å si at det er "noen" damer. Dette er kvinnelig natur på høyt nivå. Det er ikke bare slik at det forsvinner fordi vi prøver å lovfeste det eller skape holdningskampanjer. En dame vet hva hun er verdt (eller tror hun er verdt) og vil prøve å finne den beste mannen hun kan kapre. Er han i forhold og hun er desperat nok, så vil hun gjør sitt for å få ham med alt det kan medføre.

Du skal ha poeng for å prøve å fremstille meg som kvinnehater. Men det er langt fra sannheten. Jeg påpeker bare det jeg ser og om det fremstiller mange kvinner negativt, så er det ikke mindre sant.

Anonymous poster hash: ccde2...08f

Vel, jeg har lyst til å klaske en latter- smiley som svar på ditt innlegg, men jeg skal la være å svare like fornærmende.

Som mann uttaler du deg som ekspert på kvinnens biologi og natur. Som kvinne som kjenner seg selv best kan jeg fortelle deg at du kan umulig vite hvordan hvert enkelt kvinne tenker, kjenner, og føler.

Generalisering er noe av det mest uvitende jeg vet.

Å prøve å rettferdiggjøre sin generalisering ved å kalle disse kvinnens biologi og natur er en flukt fra virkeligheten.

Bare for å ta dine eksempler: Ikke alle kvinner er fascinerte av muskler, heller ikke menn av bimboer. Så der faller heller påstanden biologi og natur sammen.

" Jeg har idealisert damer siden jeg var liten, jeg har trodd at damer er det mer empatiske og elskende kjønn. Og så blir man eldre og SER hva damer gjør, og ikke nødvendigvis sier. "

Det er klart at når en blir eldre blir en selv mer med inn i bildet. Du sier at det var her ting endret seg. Utfra hva slags syn du har på personer rundt deg ( spes kvinner ), kan det være det var du som bidro til at:

" hva damer gjør, og ikke nødvendigvis sier " ?

Bare det at en kvinne, undertegnede, sitter her og motsier deg bør være bevis nok på at du tar feil i dine påstander: om biologi og natur, som denne kvinne vet best om om sin egen. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt en innebygget greie som gjør at opptatte med (SPESIELT venninners menn) ikke er interessant å den måten , og det vet jeg flere som har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...