Gå til innhold

Rik men ensom.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Liker nok ikke stilen din og livsstilen din, spiller ingen rolle hvor mye penger du har, når du bare leker bort livet. Jeg synes ikke det er kult, oppegående eller morsomt. Jeg er tiltrukket av menn som har påtatt seg et større ansvar i samfunnet og har alvor i livet.

Anonymous poster hash: b033a...72c

Hva er galt med å leke bort livet da??

Hvorfor MÅ man studere, spinke og spare, kjøpe leilighet før man er 25, hus, stasjonsvogn, ektefelle og barn før man er 35?

Jeg har lekt masse, og gitt blaffen i hva alle andre mener man burde og skal gjøre av slike ting.

Jeg kan underholde St. Peter i timesvis med ville historier fra livet mitt...Det er ikke så underholdende for andre enn andre foreldre å høre om ungens første tann eller skritt, og det er ikke så spennende å høre om bytting av tak og oppussing av bad heller!!

Og det beste er at når jeg plutselig ligger der på dødsleiet, da slipper jeg å angre på alle tingene jeg ikke gjorde. Jeg har levd. Mye mer enn dere som bare har russetid og fadderuke å se tilbake på når det gjelder å slippe seg litt løs og ha det gøy!

Anonymous poster hash: 28cbe...02c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva går historiene dine ut på da? Jordomseiling o.l er kult å høre om, festhistorier er ikke.



Anonymous poster hash: 9d422...682
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva går historiene dine ut på da? Jordomseiling o.l er kult å høre om, festhistorier er ikke.

Anonymous poster hash: 9d422...682

"Han har vært verden rundt, det vil si Køben og London"

Anonymous poster hash: 9d82c...0d6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om denne livsstilen beskriver en 15-åring sitt liv for deg, håper jeg for guds skyld du ikke har barn... Anonymous poster hash: ddfd3...960

Åh, jeg glemmer hele tiden at tenåringer i dag er så ordentlige.

Drikker og røyker mindre, debuterer senere seksuelt, sparer både til lappen - BSU og buffer, trener mer, spiser mye mer fisk, tilbringer mer tid med sine foreldre, er mer opptatt av skolearbeid og karakterer, gjør aldri opprør, bruker mer penger på klær og utseende, etc.

TS burde kanskje ha hatt en livsstil a la tenåringer i 2015 :ler:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bow chicka wow wow :popcorn:

Anonymous poster hash: 005a5...258

TS, hvis du liker Harleyer og forstår bergensk, så kan jeg formidle kontakt! :sjarmor::lol:

Hva er galt med å leke bort livet da??

Hvorfor MÅ man studere, spinke og spare, kjøpe leilighet før man er 25, hus, stasjonsvogn, ektefelle og barn før man er 35?

Jeg har lekt masse, og gitt blaffen i hva alle andre mener man burde og skal gjøre av slike ting.

Jeg kan underholde St. Peter i timesvis med ville historier fra livet mitt...Det er ikke så underholdende for andre enn andre foreldre å høre om ungens første tann eller skritt, og det er ikke så spennende å høre om bytting av tak og oppussing av bad heller!!

Og det beste er at når jeg plutselig ligger der på dødsleiet, da slipper jeg å angre på alle tingene jeg ikke gjorde. Jeg har levd. Mye mer enn dere som bare har russetid og fadderuke å se tilbake på når det gjelder å slippe seg litt løs og ha det gøy!

Anonymous poster hash: 28cbe...02c

Jeg er 100% enig... Historier om kolikk, barnehager, fotballturneringer, kjøp av best-i-test stasjonsvogn og valg av fliser til badet er så drepende kjedelig at jeg kan ikke få sagt det :tunge1:

Men det er tydeligvis det livet skal handle om når man har passert 30 :roll:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker livsstilen din, men det er vel sikkert på grunn av at jeg er og og ikke har tørket inn enda :) Men både langt hår og skjegg er et no-no for meg, da holder jeg meg unna. Synes det er veldig lite tiltrekkende. Å ha mye penger er egentlig ikke positivt eller negativt for meg. Det er som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker som litt harry. Hadde vært litt mer attraktivt om du hadde jobbet deg opp til rikdom enn å få de servert i fanget.

Men lykke til på damefronten uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann på 45 år med et problem. Jeg er ensom, jeg sliter med alkohol og festing, damene i mitt liv liker meg nok for pengene mine. Jeg er det mange damer synes er kjekk, vel har jeg mine feil, deriblant en liten øl mage, lat og urent. Har ellers en slank figur da og øl magen er ikke så stor. Veldig mange vet jeg har penger her jeg bor, jeg trives her og vil ikke flytte. Hvorfor er det sånn at damene jeg faller for digger pengene mine mer enn meg?

Jeg har nå holdt meg unna utelivet de siste ukene og registrert meg på en datingsider. Jeg er vel egentlig en ung mann til sinns, kanskje litt for ung for damer på min alder. Jeg har langt hår og skjegg, går vel litt dassete kledd, t-skjorter, jeans og litt sånn rock skjorte osv. Hull I ørene og tatoveringer. Er litt politisk engasjert, men ikke veldig mye. Liker å sitte hjemme å digge musikk mens jeg tar noen øl. Bor I en leid kul leilighet som jeg digger men ikke får kjøpe, vil bare bo i denne.

Finnes det ikke en dame som synes sånt er litt kult?,sånne fyrer som meg.

Jeg har en litt gi faen holdning, flasher aldri spenna mine bortsett fra at jeg bruker altfor mye på byen når jeg er der.

Pengene er forøvrig arva, noe mange har fått med seg. Har også en helt middelmådig jobb.

Er det jobben min som får ordentlige damer til å holde seg unna, eller er det langt hår og langt skjegg...tatoveringer og hullene i øra?

Er en kul fyr synes jeg da, oppegående og morsom.

Anonymous poster hash: 93eff...e40

Hvor mye har du arvet?

Anonymous poster hash: 9d82c...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror verken det er jobben eller festinga som er problemet hver for seg.

Det er mer " hele pakka "

Livsstilen høres ut som en beskrivelse av en 15 åring sitt liv.

Ikke livsstilen til en 45 år gammel voksen mann...

Lol. Må si folk her har snevre definisjoner av å være voksen. Jeg kjenner flere ganske "rocka" folk i godt voksen alder selv og flere av dem har herlige personligheter. Så lenge man ikke snylter (f. eks. NAV'er vel vitende om at man egentlig ikke er syk) og jobber så er det greit og jeg tror nok TS bør prøve seg på de kvinnene som er "rocka" selv. Evt. metalljenter.

Anonymous poster hash: a0b15...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt hår og skjegg er null problem. Rocka stil er null problem. Men heftig alkoholbruk bør du kanskje roe ned. Det er mange rocka damer der ute.



Anonymous poster hash: 0d06d...bdf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol. Må si folk her har snevre definisjoner av å være voksen. Jeg kjenner flere ganske "rocka" folk i godt voksen alder selv og flere av dem har herlige personligheter. Så lenge man ikke snylter (f. eks. NAV'er vel vitende om at man egentlig ikke er syk) og jobber så er det greit og jeg tror nok TS bør prøve seg på de kvinnene som er "rocka" selv. Evt. metalljenter.

Anonymous poster hash: a0b15...980

Øhm. Jeg er en relativt rocka jente som har vanket på mye metalkonserter i mitt liv(og gjør det gjerne fortsatt), men jeg har altså ganske annerledes krav til menn enn hva TS beskriver.

Alkoholproblemer, festing, "ville historier" og tullete prioriteringer er ikke hva jeg ser etter.

Anonymous poster hash: f1b12...c18

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet. Mange damer er ute etter penger og menn som skal kjøpe ting og klær for de hele tiden. Driter i kjærligheten. Er bare sånn de er.

Hold deg unna de som du merker er ute etter penger. Sånne må ignoreres.

Endret av Kili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fattig og singel

Du er også 25 (!!) år yngre enn han, men hey, om du vil knulle noen som kunne vært faren din så.

Anonymous poster hash: 3ecb8...d52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjestvest

Du sier: " Jeg flasher med spenna mine og bruker altfor mye ", når du er på byen. Samtidig lurer du på: " Hvorfor er det sånn at damene jeg faller for digger pengene mine mer enn meg " ?

Hva slags personer tror du du tiltrekker deg når du flasher med pengene dine? Din omgangskrets, personer du også faller for.

Vil du ha noen som ser deg, og ikke dine penger må du sørge for at de ser deg, og ikke dine penger.

Enklere enn dette blir det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er også 25 (!!) år yngre enn han, men hey, om du vil knulle noen som kunne vært faren din så.

Anonymous poster hash: 3ecb8...d52

Wow, du tror vel ikke at mitt innlegg var en smule ironisk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn for å ha sagt det, jeg drikker kun i helgene. Og hvor mange kr er irrelevant. Men det er mer enn nok.

Jeg har brukt noe av det på å kjøpe leiligheter til barna mine, eldste på 18 har flyttet, yngstemann får vente et par år til.

Anonymous poster hash: 93eff...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell hva du har brukt livet ditt til, da. Du har lekt og hatt det gøy skriver du, intet galt i det, men de som har etablert seg med unger kan da også ha gjort det.

Fortell meg hva disse ville historiene du har å underholde St Peter med inneholder.



Anonymous poster hash: 9d422...682
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...