Gå til innhold

Ny regel - tragisk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror at han har tenkt på dette en stund, hvordan han skal ta det opp med deg for det har sikkert ikke noe med følelsene hans å gjøre men at han ikke er så glad i telefonkontakt. Jeg har ikke tid til å snakke med venner og familie mens jeg er på jobb og hadde jeg vært sykemeldt hadde jeg syntes det hadde vært slitsomt å få spørsmål om hva jeg gjør og hva jeg har gjort hele dagen- når man er sykemeldt er det ikke så mye å fortelle. Dersom dette er en du har følelser for ville jeg ha akseptert det om du har en magefølelse på at han er glad i deg. Jeg har venninner som kan ringe på kvelden før vi har avtalt et treff og de kan samtale i over en time- jeg tenker at det vi snakker om der kan vi vel snakke om når vi treffes men ikke stort nok problem til å lage en sak ut av det synes jeg.

Jeg tror han er glad i meg, men det er mye som tilsier at han egentlig ikke "trenger meg"... Trodde det var normalt å ville se kjæresten sin, prate sammen, ha mye å prate om osv når man ikke bodde sammen.. Hadde vi bodd sammen hadde såklart alt vært annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På meg virker det som om dere har et veldig ulikt behov når det kommer til kontakt og at dette er hans forsøk på et kompromiss.

Jeg hadde ikke synes det var OK om kjæresten min lagde regler for når jeg fikk kontakte ham, men kanskje han er redd for at du skal "bombardere" ham om han ikke setter disse reglene?

Jeg er personlig ikke så glad i å snakke i telefonen, og i hvert fall ikke 2 ganger om dagen. Litt begrenset hvor mye spennende som skjer på en vanlig hverdag så hadde ikke hatt behov for å prate.

Nattamelding er derimot superkoselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke hvordan dette er et problem, 14 timer? Ærlig talt, møt hverandre face to face og bruk sms/telefon til å kommunisere tid og sted. Jesus christ.



Anonymous poster hash: 64223...853
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke hvordan dette er et problem, 14 timer? Ærlig talt, møt hverandre face to face og bruk sms/telefon til å kommunisere tid og sted. Jesus christ.

Anonymous poster hash: 64223...853

Han vil jo sjeldent møte meg facetoface, har andre ting å gjøre osv.. Pratet med han nå, å prøvde å si at jeg syntes det er urettferdig at vi kun skal følge han regle, og da får jeg slengt i trynet at det er det eneste som gjør at han ikke skal gå å være irritert å sur på meg hele dagen, og han nekter å la meg sende en mld eller ringe en gang ekstr. Hvordan skal jeg venoe meg til dette? Kan nevne at jeg er deprimert og går til psykolog blabdt annet pga denne fyren, og jeg elsker han, men hvorfor vil han ikke høre meg opp i alt dette? Er virkelig 3 tlf samtaler på en dag eller en mld eller to for mye å be om?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ledd fyren opp i trynet.. Han kan helt fint nekte å sende sms'er til deg, og blokkere nr ditt om han ikke vil motta sms'er fra deg. Men han kan ikke tvinge deg til å ringe ham.

Og hvorfor skal kommunikasjon foregå på hans premisser?

Jeg og kjæresten snakker forøvrig aldri i telefonen, vi sms'er kun, og ikke hver dag..

Anonymous poster hash: 3e5f6...764

Og hvorfor er sex ALLTID på jentenes premisser?

Anonymous poster hash: 84711...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor er sex ALLTID på jentenes premisser?

Anonymous poster hash: 84711...1a4

Ts her: Jeg er levende bevis på at sex aldri er på jentas premisser. Meget sjeldent faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har lenge lurt på hvordan par kan synes det er givende å snakke flere ganger til dsgen når kommunikasjonen er over tlf.. selv er jeg i forhold, når vi er borte fra hverandre sender vi litt sms daglig m bilder og sånn. også prater vi en skikkelig lang og god samtale ca to ganger i uka.

Jeg ville synes det ble for mye om vi skulle snakke 2 ganger til dagen OG sende sms. Da hadde vi ikke hatt så mange interessante ting å si nei. så jeg er enig med kjæresten din.

Anonymous poster hash: 999b0...137

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her: Jeg er levende bevis på at sex aldri er på jentas premisser. Meget sjeldent faktisk.

Åh så deilig å kunne ga trodd på det.

Anonymous poster hash: 84711...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville minnet han på at det er to stykker i forholdet, og en kan ikke bare diktere hvordan kommunikasjonen skal foregå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og dama ringes hver kveld når vi ikke er sammen, som er ganske ofte da jeg bor 25 mil unna. Det er koselig med ringing på kvelden, men vi skriver som regel ganske mye i løpet av en dag også.

Jeg ser forøvrig noe av poenget til typen din, men jeg klarer ikke gå en hel dag å la være å skrive litt når hun uansett er tilgjengelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS. Du virker mindre begavet....

Anonymous poster hash: 999b0...137

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS. Du virker mindre begavet....

Anonymous poster hash: 999b0...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært flink til å sende lite sms i det siste, men kan vel innrømme at jeg blir stressa hvis han ikke svarer og jeg sender en sms til, osv... Jeg fortrekker desverre sms over telefonen, Han gjør omvendt. Men jeg prøver å justere meg også, bli flinkere. Han har en fortid med å være utro og å lyve på hvem han tekster med og hvor han er osv, så jeg har vel vært mye redd for sånt som fører til at jeg blir irritert og lei meg og maser mer..

Du skriver at du blir stresset når han ikke svarer. Viser meldingene dette? Skriver du "sinte" meldinger? Mas i seg selv kan bidra til å gjøre SMS til en ubehagelig sak. Og så nevner du utroskap i forbindelse med dette. Bruker du dette i mot han for å forsvare bruken av SMS, så blir det enda mer ubehagelig.

Forstår jeg det riktig at du ikke liker å snakke i telefon? At det er HAN som har bestemt at dere skal snakkes i telefon to ganger daglig? "Jeg fortrekker desverre sms over telefonen, Han gjør omvendt.".

Jeg hater å snakke i telefon. Selv om det er noen jeg liker. Det er mye vanskeligere enn å snakke face-to-face. Jeg må nesten spare opp ting som jeg kan snakke om. Og det blir veldig vanskelig hvis vi allerede har snakket tidligere om dagen. OG blitt oppdatert med alt en har å fortelle underveis via SMS igjennom hele dagen. "Tja, hva er nytt siden sist (5 minutter siden da du sendte SMS)? Vel, jeg var nede med søpla, og det kjørte en kul bil forbi".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette er verre enn begrensning på sms og telefonsamtaler. Hvis han mener dere sees mer enn nok, og det er såpass lite, virker han ikke veldig interessert. Når alt samvær og kommunikasjon skal gå kun på hans premisser, blir det bare feil. Hvordan tror du et eventuelt ekteskap med denne mannen kom til å bli? Dette hadde ikke jeg giddet.

Denne kommentaren bør og skal du ta med en stor klype salt. Som vi alle vet så er dette tull fra ende til annen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Denne kommentaren bør og skal du ta med en stor klype salt. Som vi alle vet så er dette tull fra ende til annen

Jøss, i all verden. Det var min mening, og du kaller det tull. Helt greit å være uenig og argumentere i mot, men dette blir for tynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jøss, i all verden. Det var min mening, og du kaller det tull. Helt greit å være uenig og argumentere i mot, men dette blir for tynt.

svaret ditt angående denne problemstillingen hadde kanskje passet om TS var 30 år yngre og var på dine alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svaret ditt angående denne problemstillingen hadde kanskje passet om TS var 30 år yngre og var på dine alder.

Og du vet hvor gammel jeg er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du vet hvor gammel jeg er?

Jeg vet hvor gammel Mythic er, og jeg vet du ikke er mythic. Så hvorfor blander du deg?

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvor gammel Mythic er, og jeg vet du ikke er mythic. Så hvorfor blander du deg?

Fordi jeg er ts, og dere kan ta denne diskusjonen et annet sted, for det du sier har ingenting med temaet mitt å gjøre. Dessuten kommer du bare med humbug.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...