Gå til innhold

Nye dama til eksen har bakgrunnsbilde av sønnen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ble slutt mellom meg og eksen for ca. 1 1/2 år siden, og vi har en 4 år gammel gutt sammen.

Begge har fått seg ny kjæreste, og i dag så jeg dama hans (de har vært sammen i 6 mnd.) hadde lagt ut nytt bakgrunnsbilde på Facebook, der var det bilde av eksen min og sønnen vår.

Hvordan hadde du reagert? Må innrømme jeg synes det var litt spesielt å se bilde av sønnen min lyse mot meg på hennes FB-side.......



Anonymous poster hash: b7057...de0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trodde det var bare sønnen, men med både far og sønn så er jo det bare hyggelig!?



Anonymous poster hash: b959e...5b4
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smilejenta

Det ble slutt mellom meg og eksen for ca. 1 1/2 år siden, og vi har en 4 år gammel gutt sammen.

Begge har fått seg ny kjæreste, og i dag så jeg dama hans (de har vært sammen i 6 mnd.) hadde lagt ut nytt bakgrunnsbilde på Facebook, der var det bilde av eksen min og sønnen vår.

Hvordan hadde du reagert? Må innrømme jeg synes det var litt spesielt å se bilde av sønnen min lyse mot meg på hennes FB-side.......

Anonymous poster hash: b7057...de0

Sånn skjer når man har barn og skilles. Da får barnet nye familiemedlemmer. For hun er nå blitt stemoren til ungen din, enten du liker det eller ei, og det skulle bare mangle at en stemor ser på ungen som sitt eget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt fint. Kan skjønne at det er litt ubehagelig for deg som mor når noe sånt dukker opp, det er naturlig at det får frem en del følelser, men det virker bare som en hyggelig greie om man ser objektivt på det. Sønnen din har det antagelig bare fint, og det er nå for henne bare et bilde av kjæresten hennes og sønnen hans.

Hun har ikke akkurat sendt deg bilder av sønnen din med teksten "Han er min nå!", hun har bare lagt ut et bilde av typen og guttungen hans. Jeg ser ingen grunn til å hakke på deg for det jeg synes er et ganske naturlig instinkt, men det er heller ingenting å faktisk reagere på. Ingenting galt gjort, ingenting galt skjedd.



Anonymous poster hash: daf7a...cc9
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble slutt mellom meg og eksen for ca. 1 1/2 år siden, og vi har en 4 år gammel gutt sammen.

Begge har fått seg ny kjæreste, og i dag så jeg dama hans (de har vært sammen i 6 mnd.) hadde lagt ut nytt bakgrunnsbilde på Facebook, der var det bilde av eksen min og sønnen vår.

Hvordan hadde du reagert? Må innrømme jeg synes det var litt spesielt å se bilde av sønnen min lyse mot meg på hennes FB-side.......

Anonymous poster hash: b7057...de0

HAAAAAAAA (lyd laget på innpust)

Får ikke håpe du utvikler angst pga av noe så forferdelig som at den nye kjæresten til far kanskje liker ungen.

Oi, tenk om de får et bra forhold, tenk om hun er snill og omtenksom, tenk om barnet liker henne...Nei, du får bestille time på dps før du havner I en dyp depresjon.

Anonymous poster hash: abf0c...91c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg veldig sansen for å legge ut bilder av barn på FB, men rent bortsett fra det må det jo bare være supert, tenker jeg. Viser jo at hun bryr seg om sønnen din...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, synes det er altfor tidlig å introdusere barn til kjærsten etter noen måneder. Dessuten er det spesielt at hun legger ut bilde av kjærestens unge som om de skulle vært en familie allerede, men skadelig er det jo ikke. Hadde nok ikke reagert på det.



Anonymous poster hash: e0550...98d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde syntest det var kjempekoselig :)

Da min eks fikk seg ny dame virket det som at hun hatet datteren min. Nektet å si godnatt til henne ved flere anledninger når hun var der (han hadde henne annenhver helg), nektet å låne henne hårbørsten sin en gang hun hadde glemt å ta den med seg, smalt med dørene når hun var der osv. En gang la hun også ut en status på facebook der hun skrev noe slikt som "j*vla irriterende når drittunger skal stå opp så tidlig" når hun var der på overnatting (og min datter går bokstavelig talt på tå når hun står opp tidlig, nettopp for ikke å vekke noen).

Far sa ingenting og kuttet gradvis mer og mer kontakten med min datter, og nå har de vell ikke sett hverandre på ca. 2 år. Så jeg synest du skal være kjempeglad, selv om det kanskje føles litt rart. Det er jo bare bra at barnet har mange rundt seg som er glad i han og vil ta godt vare på han :)

Anonymous poster hash: 8c64c...ed2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen til min mann er som deg, hvis jeg har lagt ut noe, så kommer kommentarene, "barna MINE"... Så jeg sluttet.

Jeg blir bare glad når stemoren til mitt barn legger ut hyggelige ting.

Anonymous poster hash: 8e807...333

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke likt det, man legger ikke ut bilder av andres barn. Jeg har et bilde av barna mine der man ser ansiktene deres, ellers driver de med ting med ryggen til på de få bildene jeg har av de. Jeg blir irritert når svigermor legger ut bilder av ungene mine, og når mora til en venn/ venninne legger ut bilder av ungene mine. Det har ikke noe med relasjonen å gjøre men prinsippet. Og et forsidebilde er i tillegg offentlig. Voksne mennesker bør ha såpass antenner at de ikke legger ut bilder av andres barn som forsidebilde. Støtte til Ts herfra!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke likt det, man legger ikke ut bilder av andres barn. Jeg har et bilde av barna mine der man ser ansiktene deres, ellers driver de med ting med ryggen til på de få bildene jeg har av de. Jeg blir irritert når svigermor legger ut bilder av ungene mine, og når mora til en venn/ venninne legger ut bilder av ungene mine. Det har ikke noe med relasjonen å gjøre men prinsippet. Og et forsidebilde er i tillegg offentlig. Voksne mennesker bør ha såpass antenner at de ikke legger ut bilder av andres barn som forsidebilde. Støtte til Ts herfra!

Hva mener du er problemet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig. :)

Ts, det er ikke bare DIN unge vet du. Det er hans også. Så dette har du ikke engang noen rett til å si noe på.

Anonymous poster hash: 6d6c1...90f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr jo bare at hun har godtatt at sønnen til kjæresten hennes er viktig for han og at hun inkluderer sønnen i livet sitt. Skjønner at det kanskje kom litt brått på for deg, men prøv å se positivt på det.



Anonymous poster hash: ea12c...62f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde du reagert på det hvis din nye kjæreste hadde lagt ut et bilde av deg og sønnen din?

(Dette er akkurat sånt som får meg til å ikke ville innlede noe forhold med menn som har barn fra før)

Anonymous poster hash: 59a9f...587

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke satt spesielt pris på det personlig, men hadde latt det gå fordi det jo tydet på at hun var veldig glad i barnet mitt.

Og det er jo det beste for barnet, selv om jeg nok hadde irritert meg noe veldig på at hun brukte barnet mitt som bakgrunnsbilde.

Jeg hadde synes det var mer naturlig etter de hadde fått felles barn og skulle ta familiebilde sammen - men 6 mnd inn i forholdet?

Snålt.

Hadde uansett ikke nevnt noe.



Anonymous poster hash: 58605...1f5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun legger ut en bilde med far og sønn er nå ikke noe galt. Jeg ville heller reagert på det faktum at bakgrunnsbilder er offentlige bilder.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal vel riktig nok få godkjenning fra foreldrene før man legger ut bilder av barna til noen. Dessuten er seks måneder ganske tidlig, men det positive er vel at hun sikkert er blitt glad i barnet ditt. Det i seg selv er jo fint :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...