Gå til innhold

jeg skal på fest til en venninne. han ble kjempesur..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg snakket med kjæresten min idag. Vi har et langdistanseforhold. Jeg sa jeg til helgen skulle til en venninne å ta noen glass vin. Han spurte om vi skulle ut på byen. Jeg svarte at det vet jeg ikke ennå.

Han besvarte dette med at jeg fikk koooose meg,så la han på.

Fikk sms like etter der det sto at jeg var den kvalmeste (!?) Dama han noen gang har møtt. Han ble rett og slett dritsur og skrev etterpå at jeg var fysj og æsj..

Nå vet jeg at han kommer til å gjøre den kvelden dårlig allerede. Med sure sms osv.. slik at jeg ikke blir å kose meg. HVA skal man si? Gjøre med dette?

Jeg er så og si aldri ute ellers,sitter stort sett hjemme alene på kveldene og det vet han. Tror han liker det slik,for han får helt noia hver gang jeg har fri helg og ikke jobber.. det er selvfølgelig noe helt annet når han drar på øl med gutta,da sier han det gjerne ikke engang til meg engang. Vi er i slutten av 20 åra..

Æsj..nå gruer jeg meg til helga:(

Anonymous poster hash: 02400...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gi beskjed til han at du slår av mobilen når du skal til venninnen din. Så hører du ikke noe fra han den kvelden.

Har han begrunnet hvorfor han er sur? Stoler han på deg?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen begrunnelse nei. Det jeg skrev var svaret jeg fikk. Nei,han stoler ikke på meg. Det har han vel aldri gjort. Mistroisk til det meste og sjalu.. han er nok bare slik. Han kan finne på å si slikt hvis jeg f.eks sover å ikke har svart tlf. At jeg er med andre menn etc. Det har ingen rot i virkeligheten.

TS

Anonymous poster hash: 02400...f37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DUMP HAN!!! BARE GJØR DET!!!



Anonymous poster hash: 85de9...983
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han kommer ihvertfall ikke til å endre seg, så her nå du finne ut om du gidder mer.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Selv om du er i et forhold så skal du få gå ut på byen. Man må ha tillit til hverandre. Ingen skal nekte deg noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Ingen begrunnelse nei. Det jeg skrev var svaret jeg fikk. Nei,han stoler ikke på meg. Det har han vel aldri gjort. Mistroisk til det meste og sjalu.. han er nok bare slik. Han kan finne på å si slikt hvis jeg f.eks sover å ikke har svart tlf. At jeg er med andre menn etc. Det har ingen rot i virkeligheten.

TSAnonymous poster hash: 02400...f37

Du gjør deg selv en stor tjeneste ved å gjøre det slutt nå.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er jenter sammen med slike typer? (Hilsen mann)



Anonymous poster hash: 775b6...f00
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du synes det er kjekt å bli beskyldt for slike ting bare fordi du sover eller har en koselig venninnekveld, så blir du hos han.

Hvis du ønsker å leve som et normalt menneske, så dumper du han.

Drit i han, og IKKE la han ødelegge venninnekvelden din! Det beste er egentlig om du legger mobilen igjen hjemme, men det er jo litt trygt å ha når du skal hjem. Er det mulig å blokkere sms fra et visst nr på telefonen din?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke jeg heller guddi...

Ikke jeg gjeller.

Anonymous poster hash: 775b6...f00

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan sikkert blokkere nummeret tror jeg. Men det er jo trist at man skal være nødt å blokkere kjæresten sin for at han ellers kommer til å ødelegge kvelden...

Ts

Anonymous poster hash: 02400...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han er ikke verdt det. Sykelig sjalu menn er ikke bra. Og det blir nok ikke bedre, heller verre.



Anonymous poster hash: c8d8b...fe6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker du et liv i fangenskap? For det er jo det dette er! Du får kjeft for å være med venninner, du får kjeft for å ikke ta telefonen når du sover!!! Får du lov å dusje uten å opplyse han om det på forhånd?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han prøver å få deg til å få dårlig samvittighet for at du drar ut, og at dette er en måte å få kontroll over deg på. Har vært borti en som var ganske lik. Creepy fyr :riste: Det ble bare verre og verre. Fant fort ut at han ikke var særlig bra å ha i livet sitt :closedeyes:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fikk sms like etter der det sto at jeg var den kvalmeste (!?) Dama han noen gang har møtt. Han ble rett og slett dritsur og skrev etterpå at jeg var fysj og æsj.."

SÅ JÆVLIG FREKT!!

Hva skal du med ham? Du trenger faktisk ikke å dumpe ham face to face, spesielt siden dere er i et langdistanseforhold. Ville ikke sløst ei krone til på å besøke ham. Send ham en sms om at det er slutt, og sperr nummeret hans. OG KOS DEG PÅ FEST.



Anonymous poster hash: 1a784...afb
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...