Gå til innhold

30+ årig mann og 16 år gammel jente


WubWub

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hu skrek endel hvertfall, ropte "finn deg noen på din egen alder ditt svin!" så svarte jeg "du er på min alder, ta en kaffe eller?" så ble hu helt forstyrret å løp.

neste dagen fikk jeg besøk av en mann, som var ganske aggressiv, jeg åpnet døren så prøvde jeg "lure han inn" i gangen min mens han utagerte, for ifølge loven så hadde jeg hadde lov til å ta igjen om han slo meg inni min egen gang. jeg brukte den ikke men jeg hadde en enorm jaktkniv bak leggen mi.

om noen angriper meg i mitt eget hjem så er det i min rett til å forsvare meg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmt og ekkelt. Håper du er dømt til et liv i evighet med uforpliktende sex med umodne jentunger og aldri får deg et seriøst forhold, for synes isåfall synd på den dama.

Skal dette forestille en trussel?

Anonymous poster hash: 8269c...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dette forestille en trussel?

Anonymous poster hash: 8269c...179

Jeg synes det ligner mer på et ønske enn en trussel.

Anonymous poster hash: 56e0c...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ligner mer på et ønske enn en trussel.

Anonymous poster hash: 56e0c...56a [/acronym

mitt største ønske er igrunn at folk skal tørre være like liberale med personangrepene i det virkelige liv som de er på internet.

det hadde vært veldig morro om internet nerdene fra KG hadde tasset opp til ansiktet mitt å slengt dritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mitt største ønske er igrunn at folk skal tørre være like liberale med personangrepene i det virkelige liv som de er på internet.

det hadde vært veldig morro om internet nerdene fra KG hadde tasset opp til ansiktet mitt å slengt dritt

Jeg har aldri kommet med et personangrep i hele mitt liv, hverken på nett eller i virkeligheten.

I denne sammenhengen fortalte jeg helt enkelt hvordan jeg tolket et innlegg siden en bruker var usikker på hvordan innlegget skulle forstås.

Anonymous poster hash: 56e0c...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt største ønske er igrunn at folk skal tørre være like liberale med personangrepene i det virkelige liv som de er på internet.

det hadde vært veldig morro om internet nerdene fra KG hadde tasset opp til ansiktet mitt å slengt dritt

Adresse? Jeg kommer.

Anonymous poster hash: 3483b...b9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adresse? Jeg kommer.

Anonymous poster hash: 3483b...b9e

ja? jeg venter. haha. typisk internet tøffing? superman på nett ? :D kontakt meg på PM om du vil møte meg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 16.2.2015 den 17.56, AnonymBruker skrev:

Hadde du lagt deg etter min 16 år gamle datter, så hadde du fått et stygt besøk på døra di. Synes du er en motbydelig gris som vil ha sex med et barn.

 


Anonymous poster hash: 30bc2...5ee

 

Helt enig!

Anonymkode: d8b6b...93b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Motbydelig tråd. Her har vi en kandidat som årsak til #metoo kampanjen.

Anonymkode: 21dac...c3b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2017 den 15.46, AnonymBruker skrev:

Motbydelig tråd. Her har vi en kandidat som årsak til #metoo kampanjen.

Anonymkode: 21dac...c3b

Hvorfor det? Det var hun som la an på meg, hun ønsket "the big D". Jeg trakasserte hu ikke eller brøt noen lover så hvorfor er jeg en kandidat for #MeToo? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...