Gå til innhold

30+ årig mann og 16 år gammel jente


WubWub

Anbefalte innlegg

Da jeg var 16 tenkte jeg på mange måter som et barn, så denne alderen gjør INGEN automatisk moden eller klar for sex. Jeg bodde sammen med foreldrene mine, gikk på videregående og begynte først da å snuse på mine første følelser for en jevnaldrende gutt. For meg var en mann på over 30 om ikke gammel, så eldre, og derfor ikke det minste interessant. Derfor ville jeg vært den modne her, tatt ansvaret, og dermed ikke gjort dette mot henne. Hun ser kanskje ikke rekkevidden nå, men det kan du gjøre, og dersom du gjør det og ligger unna gir det deg tusen mentale kredittpoeng.

Endret av Vind
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor legges alt ansvaret over på WubWub?

Hun har selv valgt å gå på nettet og møte menn. Hun har selv vært flørtende. Hun gjør alt av fri vilje.

Hvem er vi til å fordømme en frivillig handling fra to parter? Den er jo helt lovlig også ifølge loven. Ser ærlig talt ikke hva som er problemet.



Anonymous poster hash: bf717...205
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et kortvarig forhold til en 32 år gammel mann når jeg var 16. Spennende der og da. Likevel tok det ikke mange år før jeg anså ham som fullstendig patetisk pga dette.

Dessuten: du må regne med at dette kommer ut og ingen kvinne ved sine fulle fem vil ta deg seriøst etterpå.

Haha og du tror alle damer i norge vil vite det om jeg har sex med ei på 16?

Beklager, men det er ikke slik at det går noen jungeltrommer som forteller alle norges damer at jeg har pult noen på 16.

i min tid så ble jeg tent av å tre poser over hodet deres så jeg slapp se tryne deres mens jeg bolla de. de var ingen som visste om de bortsett fra de involverte. jeg fikk meg fremdeles kjærester i ettertid som trodde jeg var snill og god som dagen var lang

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmt og ekkelt. Håper du er dømt til et liv i evighet med uforpliktende sex med umodne jentunger og aldri får deg et seriøst forhold, for synes isåfall synd på den dama.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, skal liksom foreldrene overvåke alt barna gjør? Sjekke alt de skriver, følge etter de når de er med venner? Du forstår vel at det ikke fungerer slik?

Det skal ikke være behov for foreldre å passe på at andre voksne mennesker ikke prøver seg på barn. Det er de som har ansvar, de burde vite bedre.

Anonymous poster hash: 0b271...128

En jentunge i den alderen må de passe på. Vet dere egentlig alt ungene deres gjør når de er ute med "venninner?". Hva med voldtektsmenn og mordere? Finnes mange syke mennesker. Er det dem sitt ansvar å passe på at de ikke dreper og voldtar? Nei det driter de i. De driter i andre sine unger. Dessverre. Sånn livet er blitt, for det blir flere og flere syke mennesker. Derfor må foreldrene ha mest ansvar for sine egne unger. De som virkelig er REDD for ungene sine!

Endret av Kili
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor legges alt ansvaret over på WubWub?

Hun har selv valgt å gå på nettet og møte menn. Hun har selv vært flørtende. Hun gjør alt av fri vilje.

Hvem er vi til å fordømme en frivillig handling fra to parter? Den er jo helt lovlig også ifølge loven. Ser ærlig talt ikke hva som er problemet.

Anonymous poster hash: bf717...205

ja nettopp. det jeg mener. var hu som forførte meg , og ikke omvendt. hva har en gammel og grå mann som meg å stille opp mot ei jente i sin beste alder med store brød , stram kropp og sprett rumpe?

hu har meg trillet meg rundt sin lillefinger. såklart vil ikke en gammel mann som meg si nei når ei så flott og sprek kropp byr på seg

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor legges alt ansvaret over på WubWub?

Hun har selv valgt å gå på nettet og møte menn. Hun har selv vært flørtende. Hun gjør alt av fri vilje.

Hvem er vi til å fordømme en frivillig handling fra to parter? Den er jo helt lovlig også ifølge loven. Ser ærlig talt ikke hva som er problemet.

Anonymous poster hash: bf717...205

.

Fordi han (eller i alle fall sier han at han er det, og burde være) en voksen mann på over 30. Da bør man vite at man ikke har sex med barn. Hun har mindre erfaring, og det som kan virke både spennende og lokkende, er kanskje ikke det dersom hun hadde mer kunnskap om livet. Modne mennesker trekker grensene der barna ikke kan.

Endret av Vind
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nettopp. det jeg mener. var hu som forførte meg , og ikke omvendt. hva har en gammel og grå mann som meg å stille opp mot ei jente i sin beste alder med store brød , stram kropp og sprett rumpe?

hu har meg trillet meg rundt sin lillefinger. såklart vil ikke en gammel mann som meg si nei når ei så flott og sprek kropp byr på seg

Og da fortalte du meg alt om deg selv, og jeg skjønner at hun bør løpe langt unna deg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du ikke finne deg noen på din egen alder så du må gå på barn? Direkte kvalmt av deg, og ekstremt patetisk.



Anonymous poster hash: 63421...b69
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han (eller i alle fall sier han at han er det, og burde være) en voksen mann på over 30. Da bør man vite at man ikke har sex med barn. Hun har mindre erfaring, og det som kan virke både spennende og lokkende, er kanskje ikke det dersom hun hadde mer erfaring. Modne mennesker trekker grensene er barna ikke kan.

Så han er da i ferd med å begå et sosialt lovbrudd. Et moralsk lovbrudd. Altså et lovbrudd som mennesker har bestemt, men som er fullt lovlig i den rettslige instansen vi har i Norge.

Gi meg en grunn til at han skal bry seg om sosiale koder og moral, når muligheten til å ha seg med ferskvare er der? Hun er i sin beste alder, er det galt av ham å nyte noen goder her i livet? Hvem vil da ha en 30+ år sliten dame?

Anonymous poster hash: bf717...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nettopp. det jeg mener. var hu som forførte meg , og ikke omvendt. hva har en gammel og grå mann som meg å stille opp mot ei jente i sin beste alder med store brød , stram kropp og sprett rumpe?

hu har meg trillet meg rundt sin lillefinger. såklart vil ikke en gammel mann som meg si nei når ei så flott og sprek kropp byr på seg

Du bør heller stille deg spørsmålet om hvorfor du er på den siden...Desperat etter å få din bekreftelse fra ungjenter! Forteller om ditt dårlige selvbilde og ikke minst mangel på empati.

Du høres ut som en ekkel, kvalm, bitter type...æsj!

Anonymous poster hash: 6f4a7...bdf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han er da i ferd med å begå et sosialt lovbrudd. Et moralsk lovbrudd. Altså et lovbrudd som mennesker har bestemt, men som er fullt lovlig i den rettslige instansen vi har i Norge.

Gi meg en grunn til at han skal bry seg om sosiale koder og moral, når muligheten til å ha seg med ferskvare er der? Hun er i sin beste alder, er det galt av ham å nyte noen goder her i livet? Hvem vil da ha en 30+ år sliten dame?

Anonymous poster hash: bf717...205

Hehe, er ingen som finner ut av det uansett. Hu har sagt hu vil bli pult av meg ala "christian grey" style, og hu skal ikke si et pip om det til noen andre.

er du virkelig voksen? tror du virkelig at at når 2 mennesker har sex så får alle vite om det?

jeg har bolla over 16 mennesker før, og ikke en eneste gang har omverden fått høre om det.

sex liv er privat liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, er ingen som finner ut av det uansett. Hu har sagt hu vil bli pult av meg ala "christian grey" style, og hu skal ikke si et pip om det til noen andre.

er du virkelig voksen? tror du virkelig at at når 2 mennesker har sex så får alle vite om det?

jeg har bolla over 16 mennesker før, og ikke en eneste gang har omverden fått høre om det.

sex liv er privat liv

Dette vet jo ikke du noe om.

Anonymous poster hash: 63421...b69

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mine tvil på at dette i det hele tatt er sant, men hvis det er det regner jeg med at både du og kanskje denne jenta har psykiske problemer. Håper noen får advart henne på at hun skal holde seg langt unna deg.



Anonymous poster hash: 63421...b69
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du bestemt deg for?

Anonymous poster hash: 80319...d2d

Jeg har såklart bestemt meg for å bolle dritten ut av hu når hu kommer til helga :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så han er da i ferd med å begå et sosialt lovbrudd. Et moralsk lovbrudd. Altså et lovbrudd som mennesker har bestemt, men som er fullt lovlig i den rettslige instansen vi har i Norge.

Gi meg en grunn til at han skal bry seg om sosiale koder og moral, når muligheten til å ha seg med ferskvare er der? Hun er i sin beste alder, er det galt av ham å nyte noen goder her i livet? Hvem vil da ha en 30+ år sliten dame?

Anonymous poster hash: bf717...205

Av hensyn til hennes psyke.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av hensyn til hennes psyke.

jeg beriker jenter positivt. hadde du sett mine bilder så hadde du vært enig. så for alt du vet, så kan denne 16 årige jenta føle seg vakker og flott om jeg er så snill at jeg puler hu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg beriker jenter positivt. hadde du sett mine bilder så hadde du vært enig. så for alt du vet, så kan denne 16 årige jenta føle seg vakker og flott om jeg er så snill at jeg puler hu

For det første så nei, jeg hadde ikke vært enig. For det andre har dette ingenting med å være snil å gjøre, det bygger på ditt ego og behov for bekreftelse, som av en eller annen grunn dreier seg om å ha sex med ei ungjente, et barn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Så lenge du er såpass mye eldre enn henne, kan det være ulovlig om du gjør det for å utnytte henne. I og med at hun er så pass ung og du er en voksen mann og burde vite bedre. Du høster iallefall ikke respekt for måten du snakker på og omtaler denne 16 åringen. Hadde du lagt deg etter jenta mi , hadde jeg anmeldt deg.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...