Gå til innhold

Når man møter noen som tar deg med storm.....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

nå trenger jeg virkelig noen gode råd fra noen som kanskje forstår meg... Jeg er i et stabilt og godt samboerforhold til en fantastisk gutt og vi har vært samboere i over seks år.. Ble sammen da jeg var 19 år og jeg er i dag 26 år.. I årenes løp har vi vokst sammen og livene våres er innfiltrert i hverandre på alle plan.. Det er ikke lenger dine venner og mine venner men våre venner, vår familet etc etc Vi har det absolutt godt sammen og min kjære er fremdeles veldig forelsket i meg. Jeg er vel kanskje ikke forelsket på samme måte men jeg elsker kjæresten min og han er min absolutt beste venn og det fineste menneske jeg kjenner. Jeg har det siste året sagt at jeg er klar for å ta forholdet videre og at jeg gjerne vil gifte meg.. Han på sin side har vel forsåvidt ventet på at jeg skal være"stabil" og helt sikker på at jeg er "redo" for dette.. Jeg tror at han kommer til å fri snart..

Nå har det imidlertid dukket opp en ny person i mitt liv.. Jeg traff ham i jobbsammenheng for et par uker siden og på mange måter sa det "pang". Han er 9 år eldre enn meg, gift og har to små barn.. Vi bor heldigvis ikke i samme by. Han sier at ekteskapet er over, også før han traff meg.. og at han "må" bli bedre kjent med meg..Jeg er smigret over alle hans komplimenter og at jeg har tatt ham "med storm".. Jeg synes han er en spennende og utrolig deilig mann som jeg gjerne skulle blitt bedre kjent med men jeg er jo i en situasjon hvor dette er helt uaktuelt... Jeg har bedt min beundrer om å "konse" på familen sin men for tiden klarer vi vel ikke noen av oss å konse på noen ting.. Jeg vil helst bare glemme at jeg har truffet ham og fortsette med mitt trygge og stabile liv..

Kan noen si at de kjenner seg igjen og gi meg noen råd.. Jeg er sjelden her inne og ber om hjelp..

Hilsen Nanna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 år senere...

Fortsetter under...

Ble det noe mellom dere? :)



Anonymous poster hash: f56a7...318
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...