Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takker for hopping og hjerter. Et lite mirakel til, tenk det :hjerte: Eller som legen på sist ul sa, et lite, herlig vidunder.

Det var fryseforsøk som skulle til denne gangen også, vi har enda ett i backup på frys.

Nå må jeg nok vekke lita fra duppen, er redd det blir tegnefilm når hun våkner. Jeg sov bare til 03.45 i dag for lita har "aua munnen" og sover urolig som bare det og skriker med jevne mellomrom. Har bare hatt en liten dupp selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var helgen over gitt, den har gått med til bursdagsselskap til venninne av lita, ettermiddagsbesøk av kompis av kjære med datteren, kaffebesøk av nesten halve slekten til kjære og middag hos svigers. Jeg er sliten og er glad jeg har fri fra jobb i morgen slik at jeg kan ta igjen litt hvile, husarbeid og handling.

Ble litt uggen her i sted, så nå er det natta på meg, ikke noe mye som hjelper.

Også denne graviditeten sliter jeg med å tro at vi kommer helt i mål med, men jeg får nok bare ta en dag om gangen og komme så langt som til neste ul om to uker. Før den tid blir det scrspping og andre artigheter med venninner i byen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne har jeg ikke vært på lenge. Så utrolig koselig nyhet du hadde da. Nå ble jeg kjempeglad på dine vegne.
Håper at lille mirakel holder seg godt på plass.

God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne har jeg ikke vært på lenge. Så utrolig koselig nyhet du hadde da. Nå ble jeg kjempeglad på dine vegne.

Håper at lille mirakel holder seg godt på plass.

God påske!

Hei på deg Kvist og takk :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mykje med eit lite vidunder i magen! <3

Tusen takk Mieabella :) Håper alt er vel med deg og dine :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har vært tung, våknet uggen og det har jeg vært helt siden. Har duppet av litt nå etter jobb uten at det hjalp på trøttheten, blir tidlig kveld på meg. Litt ekstra energi hadde vært fint, hadde vært kjekt å få det i påskeegget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det tredje runde med vonde bihuler på 8 uker, dvs at denne graviditeten har jeg mer eller mindre hatt bihulebetennelse hele tiden. Ikke er det mye hjelp å få når man er preggers heller, nesehornet hjelper heller ikke :( Håper ikke jeg fortsetter slik til november, da blir jeg sprø.

Lita er et sovedyr i dag, har ikke lyst til å stå opp fra duppen, jeg har prøvd å vekke henne i 40 min. Hun bare vrir ser unna og legger seg til igjen, hun er da søt. Snylta er hun også, og den beste medisinen er jo søvn.

Det " eneste" jeg tenker på om dagen er søvn, litt underskudd selv med relativ lange netter. Legger meg ofte før ti nå, i går var det halv ti og i dag var jeg ikke oppe før ni heller.. Våknet i sekstiden, men snudde meg og sov videre til medisintid og lå som sagt til ni og da hadde kjære ordnet påskefrokost til oss to :hjerte: Lita var borte på overnatting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God bedring! Eg merker eg ikkje akkurat misunner deg den graviditeten, med nedsatt immunforsvar og ekstrem trøtthet. Men jammen godt at resultatet er verdt alt bryet. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsomt med både bihuler og gravidplager på en gang... Håper virkelig du slipper å slite med det helt til i november!! Høres ut som en bra morgen med alene-påskefrokost og "lenge" soving. Litt glad jeg slipper medisin fortsatt - fordelen med ferskforsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bihulene er heldigvis litt lettere nå, men trøttheten er her. Det blir spennende med jobb og møte i bhg rett etter jobb i morgen, kommer knapt til å klare å holde meg våken :natti: Jeg må komme meg til sengs nå tenker jeg, opp litt før seks i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtet ble avlyst, og takk og pris for at fantorangen barnetv finnes. En slitsom dag på jobb, handling av det mest nødvendige (totalsum på ca 600kr), bhg henting og middagslaging/spising før kjære kom hjem en time senere enn vanlig. Jeg var pumpet og holdt på og sovne stående, glad det er hjemmedag på oss i morgen slik at jeg får duppet jeg også ;)

Under en uke til neste ul, begynner vel å bli på tide å bestille time til lege/JM :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...