Gå til innhold

Forelsket i noen fra KG!


Gjest supernova_87

Anbefalte innlegg

Ikke akkurat forelsket, men veldig betatt! Han vet godt hvem han er! ;):)

Blir jo bare nysgjerrig når du skriver sånn der... Synes du skal dele det med oss andre også :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest RompeRusk

Blir jo bare nysgjerrig når du skriver sånn der... Synes du skal dele det med oss andre også :nigo:

:lur:

Alt jeg avslører er at vi har daglig kontakt, og jeg er ikke den første som nevner ham i denne tråden ;)

Endret av RompeRusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lur:

Alt jeg avslører er at vi har daglig kontakt, og jeg er ikke den første som nevner ham i denne tråden ;)

Måtte jo selvfølgelig inn å snike på deg når du skriver sånn, (høres jo overhodet ikke stalker-ish ut :fnise:) og tror muligens jeg vet hvem det er... :ninja: Koselig det da! :) Kanskje dere er neste kg-par? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jessica-Oslo

:lur:

Alt jeg avslører er at vi har daglig kontakt, og jeg er ikke den første som nevner ham i denne tråden ;)

Hvem han nå måtte være så ønsker jeg lykke til :) Alltid koselig med litt varme følelser for noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg har tidligere vært forelsket i noen fra kåge, men det er aldri noen fra kåge som har vært forelska i meg :grine::sjokkert::rodme::ninja:

Joda!!! KÅGE er glad for å ha deg her og er Glad i deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har tidligere vært forelsket i noen fra kåge, men det er aldri noen fra kåge som har vært forelska i meg :grine::sjokkert::rodme::ninja:

Renner ikke akkurat inn kjærlighetsdikt til meg heller.

Ikke engang et spørsmål om å få se penisen min.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Renner ikke akkurat inn kjærlighetsdikt til meg heller.

Ikke engang et spørsmål om å få se penisen min.

det er uhørt, håper at du en gang i fremtiden får vist fram penisen din til noen av det motsatte kjønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har tidligere vært forelsket i noen fra kåge, men det er aldri noen fra kåge som har vært forelska i meg :grine::sjokkert::rodme::ninja:

Psh, join the club. Bortsett fra at jeg aldri har vært forelsket i noen herfra, da. Annet enn samboer, men han teller ikke, han er kun her om jeg sender ham en link. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg møtte min nåværende forlovede her for fire år siden. Han ga et reflektert svar i en tråd, jeg takket på pm og plutselig ble det en samtale ut av det. Beste som har hendt meg. :)

Blir vell ikke lenge til før det blir en kg baby ;)

Denne oppførselen er så jækla unødvendig.

Anonymous poster hash: 88498...9de

Var ikke det bare en spøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er uhørt, håper at du en gang i fremtiden får vist fram penisen din til noen av det motsatte kjønn

Takk :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...