Gå til innhold

Hva driver du med i kveld?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nettopp spist middag, så nå sitter jeg å ser på årets Paradise Hotel-sesong på viaplay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Chiller. Skal lage vafler nå.



Anonymous poster hash: f875e...c7f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på jobb til 23. Når jeg kommer hjem skal jeg spille WoW :danse:

Ååå, misunnelig!! Jeg skal re-subbe ti høsten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha noe middag straks, så blir det noen episoder breaking bad. Lurte på å ta meg en cider eller to men vet ikke om jeg har så lyst på det så tror jeg drøyer til en annen dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske rolig kveld, men i morgen skal jeg reise! Da er det endelig, sommerferie for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Gått tur og plukket en kjempestor bukkett med markblomster som står på campingborde. Har sittet ute til nå,vært her :-)

campingbordeT

Endret av Blomsterert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal drikke øl alene fordi typen er teit og mener han eier det eneste utestedet i byen. Han skal ut med noen kompiser, så jeg fikk ikke møte ei venninne på samme sted. Jeg vil ut, men da må jeg stresse med å finne noen andre som vil ut, og få dem med på å ta tog i 30 min til nærmeste by.

Anonymous poster hash: 9f964...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar noen øl i all ensomhet og ser Seinfeld.

You're sooooo good looking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlegger detaljene til min nye leilighet. Jeg har fått en overraskende interesse for uvante farger!



Anonymous poster hash: 42670...716
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Jeg skal drikke øl alene fordi typen er teit og mener han eier det eneste utestedet i byen. Han skal ut med noen kompiser, så jeg fikk ikke møte ei venninne på samme sted. Jeg vil ut, men da må jeg stresse med å finne noen andre som vil ut, og få dem med på å ta tog i 30 min til nærmeste by.

Anonymous poster hash: 9f964...09a

Hva? Og det finner du deg i? Dra og møt venninna di du :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kost meg alene med fajitas og glass-Cola 😄 Nå har jeg tent masse lys og ser Breaking Bad. Skikkelig hekta!

Anonymous poster hash: 23d8b...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt storopprydning i sminkesakene på badet.. Visste ikke at jeg hadde nok til å åpne parfymeri!?

Tar meg et glass vin nå, skriver her, og regner med at kjæresten/flørten min ringer snart. Gjør han det ikke så titter jeg innom FB for å se hva vennene mine bedriver. Kjeder meg absolutt ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har spist kake, hatt sex, og nå slapper jeg av :)



Anonymous poster hash: 13c2b...0b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeder meg ihjel, sitter her alene i en ganske tom leilighet (driver å flytter)

Hva driver du med i kveld?

Anonymous poster hash: 2e9df...3ce

Whaaat, du også? Sitter her aleine i mørket med hunden, med alt pakket ned i esker og klar for transport imorgen..

Boooooring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er litt døgnvill, så bare surfer på nettet og lurer på om jeg skal skjære opp noe frukt og spise, eller se noe på netflix, hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Og det finner du deg i? Dra og møt venninna di du :)

Vi er ute hver eneste helg sammen. Jeg vil ikke trenge meg på eller få han til å føle at jeg overvåker han. Frikveld med gutta er lov. Men så dro jeg ut med ei venninne i en annen by og han snappet helt. Ikke hørt fra han enda.

Anonymous poster hash: 9f964...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg i babybursdag og koste meg med venninner, bursdagsbarnet og kake før jeg tråkket og busset hjemmover i regn og kalde temperaturer (sommer, hva er det?). Handla inn godis, dro hjem og vasket og støvsugde og gjorde alt klart til helgen før jeg tente stearinlys og nøt å ha det rent og ryddig. Så så jeg på altfor mange episoder av Sons of Anarchy, siklet over Charlie Hunnam, drakk cola og spiste sjokolade og kom meg ikke i seng før 01:00. Som er grunnen til at jeg sitter her nå, trøtt som py og inhalerer kaffe mens jeg ser på nyhetene. Jeg skal på jobb, nemlig, og har tidligvakt :)

Alt i alt hadde jeg en dødskoselig fredag og gleder meg til en repeat performance i kveld etter jobb, hvor planen er å tenne mere lys, spise mere dritt og se på mere SoA. Jeg har bestemt meg, etter noen altfor sosiale og travle uker bak meg, å ha en skikkelig Sunbeam helg hvor jeg bare koser meg alene og slapper av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg jobbe (as usual), så skal jeg hente nøklene til huset jeg skal passe i sommer og så skal jeg i bursdag til en venninne. Gleder meg! Har jobbet noen uker i strekk, og har en uke igjen før ferie, så er litt sliten. Men nå har jeg fri i morgen, så da blir det gøy å møte litt venner i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...