Gå til innhold

Hva driver du med i kveld?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har lagd falafler og spinatsalat, spiste middagen, nå har jeg tatt på meg pysj og skal fortsette å skrive på oppgaven min i senga. Belønner meg selv med en episode med Grimm senere i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringer xen fra 11 år tilbake 100 ganger og lurer på om han ikke svarer fordi 1. kameratene til hans x altså broren hennes kamerater har tatt han. 2. han ruser seg 3. han gidder ikke snakke med meg. 4. så lurer jeg på om kameraten hans virkelig er en og samme person som broren sin som jeg ble forelsket i i sommer selv om han døde i 2006.

hm. Men sånt skjer vel ikke egentlig? At man er 2 personer samtidig? Jeg skjønner ingenting av sånt. ingenting. Men helt siden en sjef jeg hadde ringte meg og spurte om jeg var 2 personer samtidig så har jeg lurt mye på det. Føler uansett ikke at det har vært plass til meg/ for meg i norges land, derfor hater jeg staten og gov org. Dette inkluderer dessverre ganske mange mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I kveld blir det kino på meg.

I dag har det vært firma hos naboen der dem skulle oppokoble bredbånd eller hva det heter.

Siden der var det bygd par rekkehus så måte han ha bredbånd.

Da da etter denne firma ble ferdig så sluttet mitt bredbånd å funke da ble jeg forbanna. Uten internett i par dager ikke artig til det blir fikset... åhhhhhhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skriver og skriver. Må bli ferdig med oppgaven min ila neste uke. Blir skrivehelg egentlig. Så jeg har handlet inne masse snop :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hvilken film skal du se? Vurderte selv ta meg tur til kino men var ikke noe av likevel.

Bare barnefilmer på kinoene her i Norge :s ingen filmer som i USA feks

Kino, vurderer en øl etterpå. Rar kombo av rastløs, dødsliten og ensom,får vel improvisere litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Strikker. Bare 105 omganger igjen á 275 masker. Det blir altså totalt 28 875 masker som skal strikkes. Også tittes det litt på The Big Bang Theory - sånn for avveksling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...