Gå til innhold

Eggerøre kcal


_anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan vi helt umulig svare på... Hvor mye egg bruker du? Melk eller vann? Har du noe fett i pannen?

Regn det ut selv. Det finnes tusenvis av kalorikalkulatorer på nettet som du kan bruke, for eksempel på matvareguiden.no. Skriv inn ingrediensene, og tadaa.



Anonymous poster hash: 87120...316
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggerøre med 2 egg er ca 140 kalorier. Jeg bruker vann da. Blir litt mer hvis du bruker melk, om du bruker helmelk, lettmelk, skummet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vi helt umulig svare på... Hvor mye egg bruker du? Melk eller vann? Har du noe fett i pannen? Regn det ut selv. Det finnes tusenvis av kalorikalkulatorer på nettet som du kan bruke, for eksempel på matvareguiden.no. Skriv inn ingrediensene, og tadaa. Anonymous poster hash: 87120...316

Ja, tenkte på at det egentlig ble litt vanskelig å svare på.. Men postet det like vell får å se om noen hadee en aning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggerøre med 2 egg er ca 140 kalorier. Jeg bruker vann da. Blir litt mer hvis du bruker melk, om du bruker helmelk, lettmelk, skummet...

Tusen takk. Jeg bruker melk, men hadde nok vært smartere å begynt å bruke vann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk. Jeg bruker melk, men hadde nok vært smartere å begynt å bruke vann

Et par spiseskjeer med melk, skummet melk for eksempel, er såpass lite at det gjør ikke så mye. Det viktigste er hva du får i deg i løpet av resten av dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på størrelsen på eggene og, så her må du frem med kjøkkenvekten. Det er ca. 142 kalorier i 100 g egg, så må du veie dem du bruker og se hvor mye det blir. Også må du regnet med melken du har i eggerøren, samt smøret du eventuelt steker det i.



Anonymous poster hash: b9dda...db7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, folk har virkelig problemer og spiseforstyrrelser om man teller kalorier på absolutt alt man stapper i kjeften. Spis normalt, variert og sunt så holder du deg frisk og sunn.



Anonymous poster hash: 2f3fa...4d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, folk har virkelig problemer og spiseforstyrrelser om man teller kalorier på absolutt alt man stapper i kjeften. Spis normalt, variert og sunt så holder du deg frisk og sunn.

Anonymous poster hash: 2f3fa...4d8

... og feit :nigo:

Anonymous poster hash: b9dda...db7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, folk har virkelig problemer og spiseforstyrrelser om man teller kalorier på absolutt alt man stapper i kjeften. Spis normalt, variert og sunt så holder du deg frisk og sunn. Anonymous poster hash: 2f3fa...4d8

Ja, Okei tenk om jeg faktisk har spiseforstyrrelser ? Du aner virkelig ikke hvor vanskelig det er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...