Gå til innhold

Får aldri trent mage, oppblåst hele tiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg gjøre? Har det noe med matinntaket å gjøre? Mengde og hva slags mat? Er ellers godt trent, men magen føles ut som en ballong.

Anonymous poster hash: c9ea1...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg ikke får i meg nok fiber så blir jeg veldig oppblåst og det stopper opp i systemet.

Men magemusklene kan du trene selv om du er oppblåst...



Anonymous poster hash: 8bb80...47e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også veldig ofte oppblåst mage før, og fikk følelsen av at jeg ikke fikk trent mage. I den perioden fikk jeg i meg veldig mye kunstig søtning gjennom blant annet saft, drops, tyggis osv., og da jeg kuttet ned på dette slet jeg ikke lenger med samme problemet ;) Så det kan trolig være noe du spiser, ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det var sa du? Kan du ikke trene magen fordi den er oppblåst mener du eller? What?



Anonymous poster hash: ac5cc...163
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mener er at magen min er som regel alltid oppblåst/hoven. Selvfølgelig trener jeg den, men den blir ikke flat(ere).

Anonymous poster hash: c9ea1...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg mener er at magen min er som regel alltid oppblåst/hoven. Selvfølgelig trener jeg den, men den blir ikke flat(ere).Anonymous poster hash: c9ea1...76f

Samme problemet her. Har funnet ut at jeg har irritabel tarmsyndrom.

Anonymous poster hash: f09df...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da lurer jeg på om du blander ordene oppblåst og feit? Magen din blir ikke flatere før fettprosenten går ned, uansett hvor mye du trener den.



Anonymous poster hash: 9be2a...a5d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg om kosthold til minst mulig hvetemel/pasta/ris, fokus på grove korn, grønnsaker, fisk og rene kjøttprodukter. I tillegg: fokuser på trening av kjernemuskulatur. Styrketrening er gull for holdningen skal du se, og vil med innsats over tid forandre kroppen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg om kosthold til minst mulig hvetemel/pasta/ris, fokus på grove korn, grønnsaker, fisk og rene kjøttprodukter. I tillegg: fokuser på trening av kjernemuskulatur. Styrketrening er gull for holdningen skal du se, og vil med innsats over tid forandre kroppen din :)

Det skal prøves, takk!:)

Anonymous poster hash: c9ea1...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...