Gå til innhold

Vondt å runke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han jeg driver på med sier det blir vondt i penisen hans når jeg ronker han. Jeg er veldig forsiktig så det er ikke det. Han sier det er vondt når den er tørr.

Er dette virkelig vanlig? Er det vondt når den er tørr, eller er det bare noe han sier for å få meg til å suge den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør han hvordan du skal gjøre det. Hvor du skal klemme, hvordan du skal dra osv. Lett for han å styre hånda di, bare du kliper tak :)

Har han trang forhud? Eller utslett? Eneste grunnene jeg kommer på til at det kan være vondt, annet enn direkte feil håndtering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk en del gutter som synes det er ubehagelig når hodet får for mye luft på seg og kjennes tørt. Bruk glidemiddel eller babyolje, så blir han nok fornøyd :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørgen

Han jeg driver på med sier det blir vondt i penisen hans når jeg ronker han. Jeg er veldig forsiktig så det er ikke det. Han sier det er vondt når den er tørr.

Er dette virkelig vanlig? Er det vondt når den er tørr, eller er det bare noe han sier for å få meg til å suge den?

Opplever selv at det kan være ubehagelig når den er tørr. Du kan jo bare spytte på kukken, eller gni den inn med spytt. Eks dama var elendig til å runke, og det tok meg mange minutter før jeg kom. Men ettersom hun gjorde det oftere, så ble hun flinkere. Kanskje du ikke har runket så ofte? Husk at det er kukkhodet som er mest følsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han omskjært? Drar du forhuden opp og ned, eller skraper du borti hodet med handa på ein måte?

Bruker du handa direkte på hodet, da kan jeg godt forstå at det er vondt under tørre omstendigheter. Bruk glidekrem eller lignende, det er best uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier jeg er flink til å runke han da, så jeg vet ikke..

Men ja, han er omskjært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okey, siden jeg ikke er omskjært så skal eg jo ikke si dette sikkert. Men jeg ser for meg at då blir det jo bare friksjon mellom henda dine og kuken hans (skraper opp og ned på hodet). Smør dette inn med glidekrem, å eg er sikker på at han nyter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo være sinnsykt vondt å bli runka uten smøring av noe slag om man er omskjært kan jeg se for meg. Er jo ikke noe som gjør at det glir over kanten av penishodet.

Masse spytt eller aller helst glidemiddel gjør den store forskjellen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo være sinnsykt vondt å bli runka uten smøring av noe slag om man er omskjært kan jeg se for meg. Er jo ikke noe som gjør at det glir over kanten av penishodet.

Masse spytt eller aller helst glidemiddel gjør den store forskjellen :)

Det skal være fult mulig å ha både sex og onanere selv om man er omskåret uten å bruke hjelpemidler. Eneste man trenger er ei hånd eller mus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er du fra, og hvor er han fra?

Spiller det noen rolle?

Uansett, vi er begge fra Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller det noen rolle?

Uansett, vi er begge fra Stavanger.

Helt fantastisk at folk går ut fra at det er snakk om utlending kun fordi han er omskjært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg driver på med sier det blir vondt i penisen hans når jeg ronker han. Jeg er veldig forsiktig så det er ikke det. Han sier det er vondt når den er tørr.

Er dette virkelig vanlig? Er det vondt når den er tørr, eller er det bare noe han sier for å få meg til å suge den?

Dette er vel ikke noe jeg har opplevd selv, som oftest så vil det da være litt sæd "lekasje" som vil virke som glidemiddel fra før av. En enkel løsning på dette problemet ettersom at det ikke virker som om du er så veldig interessert i å suge han så kan du alltids bare ta litt spytt på penis hodet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal være fult mulig å ha både sex og onanere selv om man er omskåret uten å bruke hjelpemidler. Eneste man trenger er ei hånd eller mus.

Ha vanlig sex uten blidemiddel skjønner jo t.o.m jeg at det går ann siden kvinnen står for smøringa.

Jeg tenkte mer på å runke uten glidemiddel/såpe etc. Det kan ikke være mye godt vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte mer på å runke uten glidemiddel/såpe etc. Det kan ikke være mye godt vel?

Man trenger fortsatt ikke noe hjelpemiddel ved runke heller. Det skal for de fleste være fult mulig på vanlig måte uten smerter eller andre problemer.

Min mann er omskåret og for han går det helt fint. Har også hatt sex med to andre menn tidligere som har vært omskåret og de trengte heller ikke noe hjelpemiddel. Jeg trodde faktisk selv før at de måtte ha, men for de jeg har hatt sex med så har noe slikt vært ukjent. De onanerte på vanlig måte uten smerter.

Hvorfor ts sin mann får vondt vet jeg ikke, men det synes jeg egentlig han burde gå til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller det noen rolle?

Uansett, vi er begge fra Stavanger.

Det gjør meg kåt å vite at ei deilig blond norsk jente driver og puler på en utenlandsk pikk. Så ja, det spiller en rolle. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest gunit

Dersom gutten har vondt i penisen, må han ha herpes/hiv/aids. Kameraten min pleide å få vondt i penishode når han runka etter å ha spruta engang. Han klarte aldri å runke mer enn 1 gang på rad. Men kunne klare opptil 3 ganger i løpet av en hel dag. Dette skyldes storsett bakterier i penisen som fører til herpes/hiv/aids senere i tiden. Be han kontakte legen fortest mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...