Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden


Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk! :nigo:

Melonen har bidratt til at mammaen ikke har sovet så godt i natt. La meg 2030 i går fordi jeg var så trøtt, men klarte ikke sovne før etter et par timer. Legg til at jeg våkner hver gang jeg skal snu meg, av alle merkelige lyder utenfor (det var tydeligvis feiing/rengjøring av hovedveien i natt) og fordi det er varmt/kaldt, strikkepinne-følelse osv... Og melonen setter igang med sparkeøkt når mamma endelig har funnet seg en behagelig liggestilling... :sukk: Jeg vil tippe at det ble i underkant av 6 timer søvn, selv om jeg var i senga i 12 timer :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håperhåperhåper at vanngymnastikken skal bidra til at jeg klarer å sovne i kveld. Jeg prøvde å legge meg ned etter middag for da gjespet jeg som en gal, men neida.. Blir jo lys våken med en gang jeg kommer i senga! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man føler seg så uthvilt når man har vært våken mellom 02 og 05 :sarkasme::Gjesp:

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe at jeg får ladet skikkelig opp i helga. Jeg har fått kjøpt inn ørepropper så jeg slipper å våkne av alle smålyder. Jeg sover egentlig best på morgenen, og da er det litt kjipt å våkne av at ungene i nabolaget leker ute eller at M og bikkja står opp.

Apropos M og bikkja, de hadde nettopp sin første joggetur sammen. M har vært litt redd for at bikkja er "slitsom" å ha med på joggetur, men med skikkelig jogge-kobbel hadde det gått over all forventning! :nigo: Så nå får nok bikkja være med på joggeturer fremover, det gjør godt for samvittigheten til matmor ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke ørepropper bruker du? Jeg har fått noen relativt dyre som er sånn "hightech" tydeligvis og de er fantastiske.

Og så fint at joggeturen gikk bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke ørepropper bruker du? Jeg har fått noen relativt dyre som er sånn "hightech" tydeligvis og de er fantastiske.

Og så fint at joggeturen gikk bra!

Jeg har bare kjøpt sånne i skum fra apoteket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sovet mye bedre i natt :strix: Sov så og si i ett strekk (hvis man ser bort fra at jeg våkner hver gang jeg snur meg) fra 22 til 07 :hoppe:

Jeg har allerede kjøpt litt babystæsj; regntrekk, gulpekluter, 2 bukser og et sett med kortermet body og "shorts". Buksene til baby på lindex var jo helt herlig myke! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for en god natt med søvn!!

Lindex har mye fint når det gjelder babytøy. Ofte jeg handler der fremfor H&M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er første klesvask med babytøy i vaskemaskinen :rodmer: Ser ut til at jeg har MER enn nok :fnise: Har ikke kjøpt så mye selv, men har arvet mye fra nabo og tantebarn. Gleder meg til det er tørt så jeg kan brette og organisere de små klærne. :hjerte: Vi har fått montert opp en IKEA-kommode i dag, så nå venter jeg bare på at bekkenet skal begynne å klage :P Greit det er fridag i morgen også ;)

Edit: Redebyggingen har startet for fullt! Satser på å få opp vuggen i løpet av helga ;)

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På vei: 33+5
Igjen til termin: 47 dager
Neste kontroll: Jordmor 13. mai
Innkjøp: Det aller meste er i hus, litt stelleprodukter og sengetøy igjen
Kjønn: :babyjente:
Utålmodig: Syns tiden går fort, men jeg teller ned til permisjon :P
Navn: Vi har 3 alternativ som alle er dobbeltnavn der ett av navnene er oppkalling etter lillejentas tippoldemor
Vektøkning: +7 kg
Vann i kroppen: Begynner å ese ut når det er varmt. Går i sokkelesten på jobb og har en ekstra stol jeg kan slenge beina på :fnise:
Melk i brystene: Kan klemme ut gjennomsiktige dråper :5:
Strekkmerker: Ingen nye
Hodet ned: Hodet er godt plantet i bekkenet, men ikke festet i følge jordmor på forrige kontroll
Tungt: Ja, sover dårlig og blir handikappet hvis bekkenet får feil belastning
Kynnere: Ja, er noen i løpet av en dag, og flere de dagene jeg er ekstra sliten
Hodet festet: Ikke på sist kontroll
Matkick: Det har gått noen kurver med jordbær de siste ukene. Jordbær, banan, vaniljeyoghurt og en liten dæsj med nøttemüsli :sikle:
Plager: Søvn! Har heldigvis hatt et par dager nå jeg har sovet natta igjennom, men før i uka var jeg så trøtt at jeg lurte på om jeg i det hele tatt burde kjøre bil :sjenert:
Humør: Det er på plass

Høygravid: En uke igjen til jeg er høygravid! :sjokkert:
Fødselsforventninger: Tiden vil vise. Håper på badekar-fødsel der jeg klarer å beholde fatningen ved å puste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vugga på plass i stua :strix: Så koselig! Mon tro hvor lenge den får stå der uten at jeg legger på sengetøy og slikt? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vugga på plass i stua :strix: Så koselig! Mon tro hvor lenge den får stå der uten at jeg legger på sengetøy og slikt? :fnise:

:hoppe:

Av en eller annen grunn gjorde jeg ikke det før vi kom hjem fra sykehuset. Husker ikke helt hvorfor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 uker i dag, og det betyr at de lar fødselen gå sin gang hvis den skulle begynne nå ;) Bare 3 uker til hun ikke er prematur lengre :hoppe:

Jeg håper hun holder seg inne til termin da, vil ikke gå glipp av noen permisjonsdager :fnise:

Tida går så fort! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...