Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

I dag har vi gått på den lengste trilleturen hittil. Ca 8 km tror jeg det ble. Vi gikk hjemmefra og til Sandvika. Flotte turstier vekk fra trafikken. Lille T sov omtrent hele veien. Vi stoppet et sted langs vannet og ammet for og så gå til nærmeste senter (Sandvika Storsenter). Fikk ordnet med noen nye smokker til henne, samt steriliseringsposer (Takk for tipset Spiremor!)

Fikk testet ut ammerom / stellerommet på senteret og det var nesten like bra som Storo sitt :) Slo på stortromma i dag tidlig og bestilte en Nespresso Citiz&Milk C120. Vært innom og handlet kapsler, så jeg er ready to go! Maskinen ble bestilt på Komplett, og var faktisk nesten 700 kroner billigere enn hos Nespresso.

Tuvis har ikke vært i form i dag. Var stille og rolig på tur, og lagde ikke mye lyd fra seg. Vi tok buss fra Sandvika og hjem. Første gang vi kjører buss og jeg er nesten sikker på at det blir siste gang!! :twisted::frustrert:

T ville jo ikke ligge i vogna i bussen, så måtte ha henne på fanget på HC-setet i midtgangen. Og han sjaføren burde seriøst få smekk på pungen. Han kjørte som en gris og bråbremset så ofte at hele vogna nesten veltet over oss. Så sinnsykt uforsvarlig å kjøre sånn!! Jeg sender glatt en klage til Ruter.

CitiZ&Milk C121 F
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nytt barselstreff i dag. Koselig! Gøy å snakke med andre som er i samme situasjon som en selv :)

Svigerfar ble sendt innom Babyshop i dag, da vi har oppdaget at bakhjulet på vogna vår har kast / svaier. Det må jo være reklamasjongrunn? De skulle i allefall kontakte Emmaljunga, så skulle de ringe meg. Hadde jo vært utrolig om vi måtte betale for et nytt hjul selv? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, sånne bussjåfører er forferdelige å være passasjer for både med og uten barn! Man kastes jo hit og dit! Fyyy til ham!

Hjulet må de jo ta på garantien, kan ikke skjønne annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, sånne bussjåfører er forferdelige å være passasjer for både med og uten barn! Man kastes jo hit og dit! Fyyy til ham!

Hjulet må de jo ta på garantien, kan ikke skjønne annet :)

Ja, sendte inn en liten klage til Ruter. De har sendt den videre internt i allefall :) Skal sies jeg hadde lastet vogna litt mye den dagen, men likevel, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg hentet kaffemaskinen min, såååå fornøyd! Digg med steamet melk og en espresso-shot :)

I dag testet jeg og mannen litt ludo igjen etter over 10 uker uten (noen uker før fødsel vel..) Gikk over all forventning, ikke noe vondt i det hele tatt! Hurraaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg hentet kaffemaskinen min, såååå fornøyd! Digg med steamet melk og en espresso-shot :)

I dag testet jeg og mannen litt ludo igjen etter over 10 uker uten (noen uker før fødsel vel..) Gikk over all forventning, ikke noe vondt i det hele tatt! Hurraaa!

Så bra! (og da sikter jeg til ludoen, selv om det er bra du er fornøyd med kaffemaskinen også, hehe) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hurra for ludo! det er jo litt gøy å spille igjen, hva? :nigo:

Absolutt! En nærhet som er veldig viktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidenes melkespreng i ene puppen i natt. Våkna kl. 4 med vondt. Kvart på fem stod det mellom å pumpe eller å vekke Tuva. Jeg vekte henne. Liker søvnrutinen vi er inne i nå. Ettersom hun sover minimalt på dagtid, så er hun lett å legge på kvelden. I natt sov hun fra 21 - 04.30 og til 9 igjen. Nå har hun ligget på teppe siden kl. 11 og plundrer for seg selv, og dupper av litt. Jeg og H sitter med hver vår MAC på bordet siden av henne. Digg! Det er godt å se at hun kan ligge litt for seg selv også. Tror hun er rimelig fornøyd, da hun har spist masse både i natt og på morran. Hjelper på humøret det. :)

Tror vi skal gå over til Libero 3 nå, da den jeg fikk av Spiremor, passet henne mye bedre :) Ser at vi bruker ca. 1 pakke bleier i uka. Kanskje greit å kjøpe inn litt nå, så vi ikke trenger å stresse sånn når det nærmer seg tomt :)

I dag er Tuva forresten 9 uker! Vi feirer det senere i dag med forhåpentligvis en bæsj, som vi har ventet på i 2 dager. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad vi har fått så gode soverutiner for Tuva. Det betyr at jeg i kveld skal ta meg en IPA etter hun har sovnet! O, de små gledene i hverdagen ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt har alle mann sovet igjennom hele natta. Godt!

Nå er den lille nede for telling igjen og jeg har shinet leiligheten. Mamma og pappa kommer snart på besøk og bananbrødet er ferdig i ovnen. Produktiv formiddag. Nå er jeg sliten og gidder ikke gjøre noe mer i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt har alle mann sovet igjennom hele natta. Godt!

Nå er den lille nede for telling igjen og jeg har shinet leiligheten. Mamma og pappa kommer snart på besøk og bananbrødet er ferdig i ovnen. Produktiv formiddag. Nå er jeg sliten og gidder ikke gjøre noe mer i dag :P

Jeg tror jeg er litt sliten, for jeg leste at barnebrødet var ferdig i ovnen :fnise:

Supert med fin natt, kos dere med besøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hyggelig med besøk?

Aboslutt! :) Litt godt når det er stille i huset igjen også, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at jeg ikke har tittet innom her før. Er generelt veldig dårlig til å lese andres dagbøker :fnise: Artig å lese om dere!

Synes det er så rart å tenke på at jenta di bruker str 3 i bleier allerede! E er 6 uker og bruker fremdeles str 1. Begynner å bli litt knapp, men str 2 er enda for stort. Jeg glemmer ofte at hun er så mye mindre enn andre babyer :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at jeg ikke har tittet innom her før. Er generelt veldig dårlig til å lese andres dagbøker :fnise: Artig å lese om dere!

Synes det er så rart å tenke på at jenta di bruker str 3 i bleier allerede! E er 6 uker og bruker fremdeles str 1. Begynner å bli litt knapp, men str 2 er enda for stort. Jeg glemmer ofte at hun er så mye mindre enn andre babyer :laugh:

Hehe, nr. 2 passer ennå, men 3 er mer romslig ;) Skal sies at hun snart bikker 6 kilo, så da er det vel greit ;) Hvor stor har jenta di blitt nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nr. 2 passer ennå, men 3 er mer romslig ;) Skal sies at hun snart bikker 6 kilo, så da er det vel greit ;) Hvor stor har jenta di blitt nå? :)

Hun er 4kg nå! :) Hun legger godt på seg, sist hadde hun gått opp 540g på 1 1/2 uke. Gjorde et heftig sprang på vekstkurven sin :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...