Gå til innhold

SnuskeFryd


Mathias

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Der ja, Kristian! Det var gutten sin med pene pupper det...!

Nå, Lea - ja, snømannen din er sexy som bare det... men Kristian sin var altså...

Og hvem finner Kristians mannlige avatar-motstykke...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søøøøøøren Lea. NÅ ble jeg skuffa nå. Her sitter jeg klistra foran skjermen i håp om å få se puppen din, også komme du deisende med en ussel snømann :-?

Hva i all verden har skjedd med meg?? :sjokk: Jeg tror puppestyret til Lasse har gått meg til hodet. Kjempe fin var den :wink:

Og Kristian sitter nå så godt at han blir det vel tragisk vanskelig å få kontakt med før kvinnfolket har fått kledd på seg litt :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Kristian sitter nå så godt at han blir det vel tragisk vanskelig å få kontakt med før kvinnfolket har fått kledd på seg litt :ler::ler:

*lytter* var det noen som sa no? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fremdeles fryktelig sjokka over puppe-patrioismen min, så jeg er lettere forvirra nå.

Derfor bruker jeg disse snertne kara og :ler::ler2::ler::ler2: det hele bort :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om Kristian er brystoperert...

Der var da vanvittig fin fasong på de jura hans.

Hvor har du kjøpt stellet hen Kristian?

Ønsker meg sånne til juuuul!

:Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuupppsssss, ser ut til at Lea er enda mer opptatt av puppe-kikking enn Lasse siden hun tydeligvis ikke la merke til Kristian som hang MELLOM puppene :lol:

Puppene er mine de Lea :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh! :oops:

Jeg så ikke nissen for bare trær.. eh pupper jeg.

Men sjegget hans var jo utrolig fint da.

Skikkelig mandig og snæksy.

Ønsker meg sjegg til juuuuul jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Tusenfryd best enda jeg... Kristian ble litt for tydelig for min smak.. hehe..

Klarte forresten nettopp å våkne, har sittet her helt fryst fast og det samlet seg så mye sikkel på bordet at tastaturet kortsluttet....

...Jeg har problemer!... Jeg er en Tusenfrydsks puppoman!!!... :sjarmor:

Kommer du i det antrekket der skal du få en gratis arometarapi-time av meg Tusenfryd!.... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig er bildet fantastisk, men du ER litt tynn da.... Men jeg kan lage masser av god mat jeg! Det eneste du trenger å gjøre, er å ligge i senga

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forøvrig er bildet fantastisk, men du ER litt tynn da.... Men jeg kan lage masser av god mat jeg! Det eneste du trenger å gjøre, er å ligge i senga

:sjarmor:

Hmm... ligge stille i sengen og bli fetet opp av Lasse... hmm... ingen dum idé...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...