Gå til innhold

SnuskeFryd


Mathias

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ferska??? Sitter jo langt utenfor utgangsdøra og sikler jeg.... Ikke noen hemmelighet det ... hehehe... (Men måtte se etter fire, fem ganger før jeg så Y-en... hehehe)

Dessuten er vel jeg ikke så rent lite kjent for div trykkleifer da... :oops:

Forstår nå hvorfor TUSENfryd var pop i militæret :wink:

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm Tusenfryd sin sexualorienterte retning i det siste er vel heller et resultat av et omvendt missekompleks... At hun vil ha mindre fokus på kunnskapene sine, og mer på utseendet og kropp... :sjarmor:

Noen som har flere teorier om fenomenet Tusenfryd og hennes image-vriding?

La oss disk litt og se hvor lang tid det tar før tråden blir stengt... hihihi :wink:

Anyway, jeg liker hennes - litt men ikke for lite-bekledning... Det gir tilstrekkelig til en veldig skitten fantasi... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuddelu... her er jeg... :vinke: Jeg rødmer helt her, jeg... :oops:

Resultat av trening dette her vet du - hyggelig at du liker det nye treningstøyet mitt, Lasse.

Ellers så er det JUL da folkens - huhei - :nisse: i vinterland og bjelleklang... Nå, Lasse... ringer du med dombjeller eller småbjeller om dagen...? Og staken - hvor står den? I vinduet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helluuuuuu :hoppe:

Nå stod ikke jeg bakerst når IQ`en skulle deles ut da frøken. Jeg skjønte nok den hintinga med dombjeller,småbjeller og stake serru ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neimen, Thea da!

Det er fem dager til jul - trodde du jeg snakket om noe annet en dombjeller til kanefarten og småbjeller på dørkransen og lysestaker?

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen stenge denne tråden.

Masse personhets her jo..... :hoho:

Holder på å tegne øyne og munn på den ene puppen min jeg, slik at jeg også får en respektabel avatar.

(Og hvis noen skulle finne på å tro at jeg mente det med stenging av tråden... så var det bare tull. Man vet aldri!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Never mind...

Fant en morsom snømann i stedet jeg.

Hvis dere studerer den kjempenøye, så vil dere se at snømannen har både bjeller og stake (i vinduet).

Kanskje han har pupper også??

Uansett er han MINST like sexy som Tusenfryds avatar!!

Nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...