Gå til innhold

Kaffemor og lillemann


kaffemor

Anbefalte innlegg

Jeg kommer til å følge deg! :-) Vi skal selv starte prøvingen om 2 uker når mensen har kommet. Krysser fingrene for oss begge. Lykke til! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer til å følge deg! :-) Vi skal selv starte prøvingen om 2 uker når mensen har kommet. Krysser fingrene for oss begge. Lykke til! :blomst:

Så koselig! :hoppe: Veldig hyggelig at noen gidder å lese her, så jeg ikke bare snakker med meg selv ;) Hyggelig å "bli kjent med" andre prøvere også. 2 uker er ikke lenge til :nigo: Lykke til! Dette er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester heller ikke etter EL, men baserer meg på ca dato i hht app. Jeg har forøvrig aldri kjent når EL kommer, så neste pp skal vi starte tidlig og prøve oftere. Ble litt skuffa i dag som TR dukket opp :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Hehe okei. Godt jeg har dere smarte KG damer, for jeg er virkelig helt grønn på dette her! Likevel blir jeg så ivrig, og laster ned i vei ulike apper. Vil ikke snakke så mye med samboer om det heller, for vil egentlig ikke at han skal vite når EL er. Vil ikke at han skal få presentasjonsangst eller noe :ler:

Han er nå søt da, for han er jo enda grønnere enn meg på dette her :fnise: Vi hadde oss i går (ca en/to dager etter mensen) og så sa han etterpå: TENK om vi lagde bebis nå da!!!! :O

Kanskje ikke så veldig sannsynlig... ;) Men viktig å kose seg også. Jeg sa ikke noe på det jeg da :)

Det samme sa min mann første gang vi hadde sex uten prevensjon da vi begynte å prøve. :ler: han var nå søt og uskyldig da, men nå har han fått bedre innsikt i hvordan ting fungerer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! :hoppe: Veldig hyggelig at noen gidder å lese her, så jeg ikke bare snakker med meg selv ;) Hyggelig å "bli kjent med" andre prøvere også. 2 uker er ikke lenge til :nigo: Lykke til! Dette er gøy!

Syns også det er godt å ha noen å prate litt med om alt man lurer på, da alt dette er jo så nytt og spennende. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester heller ikke etter EL, men baserer meg på ca dato i hht app. Jeg har forøvrig aldri kjent når EL kommer, så neste pp skal vi starte tidlig og prøve oftere. Ble litt skuffa i dag som TR dukket opp :(

Det skjønner jeg :klem: Jeg krysser fingrene for dere neste måned :5: Synes ikke det er så lett å vite hva man skal kjenne etter heller. Kroppen er ganske annerledes nå uten piller synes jeg. Mye å bli kjent med!

Det samme sa min mann første gang vi hadde sex uten prevensjon da vi begynte å prøve. :ler: han var nå søt og uskyldig da, men nå har han fått bedre innsikt i hvordan ting fungerer. ;)

Haha, de er nå søte disse gutta :)

Syns også det er godt å ha noen å prate litt med om alt man lurer på, da alt dette er jo så nytt og spennende. :danse:

Ikke sant :) Også vil jeg ikke dele det med de jeg kjenner i virkeligheten heller. Eneste jeg har sagt det til er mamma.

Jeg må ofte motstå trangen til å rope det ut til alle jeg kjenner da. Må bite det i meg flere ganger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sant :) Også vil jeg ikke dele det med de jeg kjenner i virkeligheten heller. Eneste jeg har sagt det til er mamma.

Jeg må ofte motstå trangen til å rope det ut til alle jeg kjenner da. Må bite det i meg flere ganger :P

Hehe, kjenner meg igjen i det ja! :fnise: Har heldigvis ei bestevenninne som fikk barn i fjor som jeg kan spørre om alt mulig. Men er allikevel godt å ha noen her på forumet også, siden det er så mange forskjellige erfaringer og tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg :klem: Jeg krysser fingrene for dere neste måned :5: Synes ikke det er så lett å vite hva man skal kjenne etter heller. Kroppen er ganske annerledes nå uten piller synes jeg. Mye å bli kjent med

Takk takk :) haha føler meg som en tenåring som skal bli kjent med kroppen sin igjen! Masse lykke til videre med prøvingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått så uren hud de siste dagene :bond: Håper ikke det er pga ppille slutt. Jeg tar noen modelloppdrag (reklame), og følte meg ikke så vel i dag når sminkøren skulle sminke huden min :/ Heldigvis ganske lite, men jeg har tidligere vært ganske heldig med huden min. Vil ikke at det skal snu nå..

Ellers skinner solen fortsatt i Oslo :skya: Det er så fantastisk deilig. Samboer står å lager middag nå, som vi tenker å spise uten på verandaen. DEILIG! Angrer på at vi kjøpte laks, vil egentlig grille! Får grille i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag allerede! Dagene går så utrolig fort nå. Jeg husker når jeg gikk på barneskolen, da føltes ukene så lange. Nå flyr de bare forbi. Nesten skremmende hvor fort tiden går. Plutselig er man pensjonist :ler:

Etter noen veldig hektiske uker på jobb, har det begynt å roe seg litt nå. Det er veldig deilig. Har også blitt flinkere til å legge fra meg jobben på kontoret og ikke sitte å tenke på den når jeg er hjemme. Merker at i de periodene jeg klarer det, får jeg også mye mer energi. Håper det fortsetter :)

I morgen er det fredag :hoppe: Gleder meg til helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er superviktig å la jobb være jobb :opplyser: Og jeg kjenner meg igjen i hudproblemer - urenheter har kommet snikende de siste månedene. Prøver å være ekstra nøye med å rense og å bruke krem, for det er jeg egentlig superdårlig til. Er det slikt som stabiliserer seg etter en stund etter ppilleslutt mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det er slikt som stabiliserer seg.. Jeg har aldri vært spesielt plaget av slikt tidligere (før jeg gikk på pilla heller), så kjedelig om det er noe jeg plutselig skal få "problemer" med i voksen alder.. :vetikke: Satser på at det stabiliserer seg for oss :) Heldigvis ikke noe voldsomme greier, går fint å skjule med sminke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis ikke ekstremt her heller, men kjedelig. Ja, satser på at å gi det tid er alt som trengs! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette med uren hud stemmer for meg også! selvsagt er det p-pilleslutt som er årsaken til at huden har blitt så ruglete, ja :( har ikke sett sammenhengen før jeg leste deres erfaringer..... krysser fingrene for at hormonene stabiliserer seg og huden blir babyglatt på null komma svisj for oss alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mye kviser etter jeg sluttet på p-ringen (og det har jeg også fått de andre gangene jeg har sluttet). Har alltid gått tilbake til normalen igjen etter noen måneder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mye kviser etter jeg sluttet på p-ringen (og det har jeg også fått de andre gangene jeg har sluttet). Har alltid gått tilbake til normalen igjen etter noen måneder. :)

Det var litt betryggende å lese! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tekola

Så gøy at dere er i gang med å prøve! Her må jeg jo bare følge med! Ca. tre år siden jeg tok min siste p-pille, og nå sitter jeg her med to, ei som løper frem og tilbake og en som åler etter så godt han kan :ler:

Heia, heia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mye kviser etter jeg sluttet på p-ringen (og det har jeg også fått de andre gangene jeg har sluttet). Har alltid gått tilbake til normalen igjen etter noen måneder. :)

Så bra! Sier som Bjørka; veldig betryggende å høre :)

Så gøy at dere er i gang med å prøve! Her må jeg jo bare følge med! Ca. tre år siden jeg tok min siste p-pille, og nå sitter jeg her med to, ei som løper frem og tilbake og en som åler etter så godt han kan :ler:

Heia, heia!

Så koselig at du vil følge med her Tekola :hoppe: Ja, husker du fikk to tette, det høres veldig koselig ut (og også ganske slitsomt?). Tenk så gode venner de kan bli, og så godt de kan leke sammen når de blir eldre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg altså så SUR. Skikkelig surfis. Rart det der, har ingen ordentlig grunn- er bare sur.

Skal egentlig på fest i dag. Lurer på om jeg skal droppe det og heller sitte å furte her i sofaen.

:jolie:

(stakkars samboeren min...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffemoooooooor :) Må følge dagboka di :)

Er du blidere idag?

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...