Gå til innhold

Cremen prøver på første.


Gjest crem

Anbefalte innlegg

Wow, du er flink til og ikke teste! Men forstår tankegangen din :) Masse lykke til med testing når den tid kommer :)

hehe tusen takk :)  :blomst:

Oi her var det spennende :popcorn: Lykkeønskninger sendes din vei!

tusen takk  :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ingen tr når jeg stod opp i dag heller :) kan hende jeg begynner å spotte litt i dag, eller så skal hun komme i natt eller i morgen tidlig :) måtte virkelig passe på så jeg ikke testet i dag tidlig  :fnise:  det var vanskelig det! heldigvis har jeg sovet dårlig, og måtte såpass tisse at jeg nesten i søvne gikk på do! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen tr i natt, sist kom hun kl 10.00 på syklusdag 30, så det er fremdeles mulighet for at hun kommer i dag :( håper virkelig hun holder seg borte og jeg har en liten spire i magen, kommer hun ikke i dag, blir det test i morgen :) klarer ikke vente til onsdag, nå har jeg ventet nok  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt jeg har for TB og beundrer din mentale styrke. Tenk at du har klart å la være å teste :sjokk: Jeg skjønner ikke hvordan du klarer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrer og tær! Skal selv teste på onsdag, håper det går veien for oss begge :strix:

Endret av Atziri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kjempespennende :) Krysser fingre og tær for at det er din tur denne gangen :)

 

Ja nå er jeg også veldig spent på dine vegne! :)

 

Krysser alt jeg har for TB og beundrer din mentale styrke. Tenk at du har klart å la være å teste :sjokk: Jeg skjønner ikke hvordan du klarer :ler:

 

Krysser fingrer og tær! Skal selv teste på onsdag, håper det går veien for oss begge :strix:

 

Altså, her var det jaggu spennende! :popcorn: Beundrer din selvbeherskelse. Kudos!

god morgen :) så koselig at dere er spent og håper jeg får en positiv test, har desverre ingen god nyhet å komme med, testen var negativ.. frustrerende at tr lar vente på seg.. hatt stabil syklus på 28-30 dager i 6 mnd nå, men nå bestemmer den seg plutselig for å bli lengre... hadde et så stort håp i dag tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj :( Kjipe greier altså... Men så kan det jo være at du tester positivt sent da. Så lenge det ikke er mens, er det som sagt håp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj :( Kjipe greier altså... Men så kan det jo være at du tester positivt sent da. Så lenge det ikke er mens, er det som sagt håp! :)

tusen takk  :hug:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått drukket litt kaffe og tatt en dusj, og har fått tenkt en del.. jeg sier meg ikke gravid denne pp selv om tr ikke har dukket opp ennå, men regner med at en blendahvit test sier sitt.. (ikke engang en skygge av håp  :fnise: ) gråt litt i stad, men er i mye bedre humør nå :) 

 

har tenkt litt over at kanskje ikke barneønsket mitt går i oppfylelse på grunn av min overvekt som jeg har skrevet her flere ganger før.. derfor bestilte jeg meg akkurat nutrilett, nok for 20 dager (vær så snill ikke kom med at det bare er tull og at jeg kommer til å gå opp alt igjen ++, jeg vet egentlig det innerst inne, men desperate tider krever desperate løsninger). jeg begynner på nutrilett kuren så snart den dukker opp i posten min, kommer til å prøve så godt jeg kan på å fullføre de 20 dagene, også skal jeg trappe sakte men sikkert opp igjen på kaloriene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig at testen var negativ :( Men så lenge ikke TR dukker opp, så er det fortsatt håp :)

Hvis TR likevel skulle dukke opp, så håper jeg at duetten hjelper deg på rett vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du føler deg litt bedre :) Og lykke til med kuren! Jeg synes absolutt ikke dette er noe tull så lenge du har det som kalles for selvbeherskelse. Der hvor folk tråkker i baret er det jo stort sett fordi de faller tilbake i gamle (og dårlige) vaner igjen. Jeg er sikker på at dette er en super kick-starter for deg. Stå på! :) 

 

Jeg kan forøvrig nevne at min mor gikk ned over 20 kilo og har også holdt seg slik etter å ha gått tilbake til hverdagen nettopp fordi hun i kombinasjon med kuren (tror dette var noe som het easy life eller noe) også begynte å trene / sykle / gå mer. Altså en positiv endring av livsstilen. Hun spiser litt mindre karbo og tenker mer over hva hun spiser. Og min mor har vært en evig jojo-slanker. Så det er virkelig godt å se hvor godt hun ser ut nå. For det gjør ikke bare noe med utseende, men også selvfølelsen. Hun er gladere og gløder mer :)

 

Er du bevisst på hva du spiser kommer dette til å gå strålende. Viktig å være reflektert, men også viktig å kose seg. Eksempelvis "Jeg vet at denne desserten ikke er så sunn, men jeg har lov til å kose meg med den i dag, men ikke hver dag..." :) Igjen: lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at testen var negativ :( Men så lenge ikke TR dukker opp, så er det fortsatt håp :)

Hvis TR likevel skulle dukke opp, så håper jeg at duetten hjelper deg på rett vei :)

tusen takk :hjerte:  :hug:

Godt du føler deg litt bedre :) Og lykke til med kuren! Jeg synes absolutt ikke dette er noe tull så lenge du har det som kalles for selvbeherskelse. Der hvor folk tråkker i baret er det jo stort sett fordi de faller tilbake i gamle (og dårlige) vaner igjen. Jeg er sikker på at dette er en super kick-starter for deg. Stå på! :)

 

Jeg kan forøvrig nevne at min mor gikk ned over 20 kilo og har også holdt seg slik etter å ha gått tilbake til hverdagen nettopp fordi hun i kombinasjon med kuren (tror dette var noe som het easy life eller noe) også begynte å trene / sykle / gå mer. Altså en positiv endring av livsstilen. Hun spiser litt mindre karbo og tenker mer over hva hun spiser. Og min mor har vært en evig jojo-slanker. Så det er virkelig godt å se hvor godt hun ser ut nå. For det gjør ikke bare noe med utseende, men også selvfølelsen. Hun er gladere og gløder mer :)

 

Er du bevisst på hva du spiser kommer dette til å gå strålende. Viktig å være reflektert, men også viktig å kose seg. Eksempelvis "Jeg vet at denne desserten ikke er så sunn, men jeg har lov til å kose meg med den i dag, men ikke hver dag..." :) Igjen: lykke til! 

tusen takk for en suksess historie om slanking :) trengte den nå, sitter faktisk og googler "suksess med nutrilett" " nutrilett erfaringer"  :fnise:  

 

 

må bare få sagt at det er så utrolig koselig at dere følger med meg her i dagboken min, selv om det er mye syting og mange andre rare ting her  :fnise:  vet nesten ikke hva jeg skulle gjort uten kg og alle dere her!  :blomst:  :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så teit at testen var negativ!  :(

 

Forstår godt hvor skuffa du er, når du hadde vært så flink å vente med testingen også må det føles ekstra frustrerende!

Det er godt å høre at du jobber deg igjennom det og flott å høre at du har bestemt deg for å begynne på diett hvis det kanskje kan hjelpe. (er dette noe du har snakket med lege om?)

 

Det er jo så mange ulike løsninger der ute så det handler jo bare om å finne en diett som passer ditt behov og din hverdag.

Har hørt gode ting om nutrilett-dietten også.  

Har ikke gått på den aktivt selv, men kjøper ofte barene på butikken for å ha noe å spise når jeg ikke har tid til et fullt måltid på jobb.

De er jo kjempe gode! :)

 

Lykke til, nå satser vi på tb om en måneds tid!  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk :hjerte::hug:

tusen takk for en suksess historie om slanking :) trengte den nå, sitter faktisk og googler "suksess med nutrilett" " nutrilett erfaringer" :fnise:

må bare få sagt at det er så utrolig koselig at dere følger med meg her i dagboken min, selv om det er mye syting og mange andre rare ting her :fnise: vet nesten ikke hva jeg skulle gjort uten kg og alle dere her! :blomst::hug:

Det er bare å syte i vei :) Det er utrolig godt å ha et sted å få luftet tankene litt og få litt innspill, tips og trøst fra andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg sykt lyst på Nutrilett browniebar... eller kanskje karamell. NAM! :hjertesmil: Kunne fint levd på dette jeg  :laugh:

 

Og jeg syter mer enn oss alle til sammen ;) Så det skal du ikke tenke på!  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så teit at testen var negativ!  :(

 

Forstår godt hvor skuffa du er, når du hadde vært så flink å vente med testingen også må det føles ekstra frustrerende!

Det er godt å høre at du jobber deg igjennom det og flott å høre at du har bestemt deg for å begynne på diett hvis det kanskje kan hjelpe. (er dette noe du har snakket med lege om?)

 

Det er jo så mange ulike løsninger der ute så det handler jo bare om å finne en diett som passer ditt behov og din hverdag.

Har hørt gode ting om nutrilett-dietten også.  

Har ikke gått på den aktivt selv, men kjøper ofte barene på butikken for å ha noe å spise når jeg ikke har tid til et fullt måltid på jobb.

De er jo kjempe gode! :)

 

Lykke til, nå satser vi på tb om en måneds tid!  :blomst:

tusen takk :) har ikke vært i kontakt med lege ang. dietten, var det tidligere en periode når jeg slanket meg da også, så legen vet at jeg holder på å slanke meg  :fnise:  de nutrilett barene er jo bare elskbare! hehe, perfekt som et lite måltid på farta! eller noen ganger som snacks på kvelden :)

Det er bare å syte i vei :) Det er utrolig godt å ha et sted å få luftet tankene litt og få litt innspill, tips og trøst fra andre :)

hehe, syntes enda mer synd i mannen om jeg ikke hadde hatt kg jeg kunne klaget til  :fnise:  han ble forøverige veldig skuffet han også, da jeg fortalte at testen var negativ :(

Nå fikk jeg sykt lyst på Nutrilett browniebar... eller kanskje karamell. NAM! :hjertesmil: Kunne fint levd på dette jeg  :laugh:

 

Og jeg syter mer enn oss alle til sammen ;) Så det skal du ikke tenke på!  :blomst:

browniebar er naaaam, karamell også hehe  :fnise: hehe godt at det er flere som syter :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...