Gå til innhold

Spennende tider! - vi prøver for første gang


Enamorada

Anbefalte innlegg

EL testene ble aldri positive denne gangen. Var nesten positive på lørdag og så ble svakere igjen. Så jeg tror jeg hadde EL på søndag. Da la vi inn aksjer på fredag og søndag. Håper dette er nok.

 

Ellers starter ferien i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt å lese om hvor fint du har det! :D

Krysser fingrene for forrige EL, og håper du nyter sommeren! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystene har blitt tunge og vonde å ligge på. Typisk som før mensen. Derfor har jeg lite håp. El testene bli aldri tydelige, så jeg skal prøve CB sin neste prøveperiode.

Så nå på oversikt over gorrige pp. Var på gyn undersøkelse en torsdag og da klarte ikke gynekologen å finne det modne egget. Hun lurte på om jeg hadde hatt el. Men skulle hun ikke kunne se det gule legemet og vite på den måten om el jadde vært?

Ser nå at mensen kom to uker etter legebesøk. Dette betyr at jeg hadde el dagen jeg var hos legen... Hva om jeg ikke har el og modne egg, selv om hormonprøvene er normale? Er dette mulig?

Og så venter vi på sædprøveresultatene.

Endret av Enamorada
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid. Er i dag 4+5. Tetstet positivt for to dager siden. I dag merker jeg litt brun spotting. Er redd og vet ikke om jeg bør kontakte legen så tidlig.

Endret av Enamorada
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spire i magen.! :strix:  :strix: :strix:  

 

Spotting er veldig vanlig og trenger ikke bety at noe er galt. Hvordan føles kroppen og følelsene?
Det er en veldig spesiell opplevelse vi får være med på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med spire!! :strix:

Det var kjekt at det endelig klaffet - håper spottingen roer seg, men helt normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Tok g-test i dag, 6 dager etter SA. Den er fortsatt positiv, men ikke knallpositiv, så hcg går ned.

 

2j1047o.jpg

 

Har blødd nå i 11 dager, men det ser ut som i morgen kan være den siste.

 

Har registrert datoene i appen og hvis jeg regner SA dagen som første syklusdag, så har jeg el ca 16-18 august. Som sagt, så håper jeg på å kunne ta i bruk el-tester. Det som kan være grunnen til at vi traff forrige gang er at vi hadde sex dagen etter positiv el-test og ikke samme dag.

Endret av Enamorada
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å lese Enamorada.  :klem: Jeg ble så glad da jeg kom til posten din 24/7 og falt helt ned like etterpå. Håper det går bra med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så trist å lese Enamorada.  :klem: Jeg ble så glad da jeg kom til posten din 24/7 og falt helt ned like etterpå. Håper det går bra med deg!

Takk for støtten. Det går bedre. Som sagt så prøver jeg å tenke på det positive. Vi har klart å bli gravide i løpet av 7 mnd, så har jeg i hvert fall et tidsspen å forholde meg til når det gjelder neste graviditet. Satser selvfølgelig på pp1.

 

Hvordan går det med deg? Jeg har ikke lest gjennom andres prøvedagbøker etter jeg selv ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Det må være godt å få en bekreftelse på at man kan bli gravid. Håper det går fort for deg denne gangen :) 

 

I min prøvedagbok har du ikke akkurat gått glipp av noe - vi er i pp7 nå, men ingen tegn til at vi har greid det enda. Vi prøvde iherdig i sommer da, men da mensen kom avsluttet jeg ferien med vin til både lunsj, middag og på bar. Greit det også på sin måte. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at blødningen stopper. 13 dager med blødning er ikke gøy. Graviditetstest er veldig veldig svak positiv, el-test ble negativ også (selv om begge streker er synlige), så jeg tror at kroppen er tilbake til normalen.

 

Er nå på cd 10, så skal begynne med el-tester hver dag fra nå av. Vannligvis hadde jeg EL på cd. 17-18. Spent på hvordan syklus blir denne gangen.

Endret av Enamorada
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD15. Sluttet å blø for et par dager siden. Forventet EL er om 3-4 dager, men testene er helt blendahvite. Jeg kunne se svake-svake teststreker for et par dager siden. I dag kom testen blendahvit. Da tviler jeg sterkt på at EL kommer tidsnok. Jeg var vel for langt inn i graviditeten for å forvente at syklusen skal være rett på plass. Er i alle fall glad jeg EL-tester og vet når jeg ikke skal forvente mens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...